Offipalsta.COM  

Palaa takaisin   Offipalsta.COM > Off-Road > Tapahtumat

Tapahtumat Kisat, kisatulokset, safarit, ajopäivät, kokoukset, yms.

Vastaus
 
Työkalut Etsi tästä viestiketjusta Näkymä
  #1  
Vanha 20.10.2009, 23:40
SamiN:n Avatar
SamiN SamiN ei ole kirjautuneena
Arvostettu jäsen
 
Rekisteröitynyt: 29.12.03
Sijainti: Järvimaa, Finland.
Viestit: 2.689
Perusasetus

Lainaus:
Alkuperäinen kirjoittaja MakeO Näytä viesti
Eli ns. "toimiva sammutin riittää" ? no, halvin uus sammutin maksaa honkkaris tai moponetis pari kolme kymppiä eli semmonen vois olla toisaalta ihan jees....
Jep jep, arvaas onko niissä "voimassaoloaikaa" jäljellä..

..nimim. sellasia pari ostanut.

No, mittari on vihreellä ja sammutinta pyöritelty ja koputeltu, pitänee vielä testaa: jos tohahtaa saa kelvata..

Vastaa lainaten
  #2  
Vanha 21.10.2009, 06:54
Repro:n Avatar
Repro Repro ei ole kirjautuneena
Legenda
 
Rekisteröitynyt: 14.10.04
Sijainti: Lappeenranta, Finland.
Viestit: 9.052
Perusasetus

Ei se tarkistus montaa euroa maksa, jos tohauttaa kahvasta niin silloinhan se on käytetty sammutin, daah...
Ja mihin hittoon sie kisabensaa tarviit?
__________________
Montenegro Offroad Club#10
Montenegro Racing #4
Vastaa lainaten
  #3  
Vanha 21.10.2009, 09:19
SamiN:n Avatar
SamiN SamiN ei ole kirjautuneena
Arvostettu jäsen
 
Rekisteröitynyt: 29.12.03
Sijainti: Järvimaa, Finland.
Viestit: 2.689
Perusasetus

Emmä tarvii mutta BW = Big Willys tarvii. Station trialissa kysyin Samulilta onko BW tulossa, niin on kuulemma liian kallista pörrätä kisabensalla. Jollei karttoja kukaan kerkee tekeen niin BW tuskin tulee kisaan. Mut kysy vielä Miikalta, tää oli vasemman jalan tietoa..
Vastaa lainaten
  #4  
Vanha 21.10.2009, 09:27
Heikki L:n Avatar
Heikki L Heikki L ei ole kirjautuneena
Arvostettu jäsen
 
Rekisteröitynyt: 22.09.04
Sijainti: pornainen, Finland.
Viestit: 2.692
Perusasetus

sammutin huolto maksoi itelleni 7eur, ei pitäs olla kallis edes köyhälle.
JA moponetissä oli 19.90 leimalla oleva sammutin, tosin leima menee 6kk pääst vanhaks.
Mutta kelpais tähänkisaan.
Itellä on 3 sammutinta autossa
1x 1kg 1x2kg ja 1x6kg. kuski ja appari jättää viimesellä viikolla bigmäkit syömättä niin noita ei edes huomaa painossa


ps: on ilmoittauduttu ja maksettu mutta ei ole tullut mitään kuittausta takasin.....
Vastaa lainaten
  #5  
Vanha 21.10.2009, 14:18
Rekisteröimätön
Guest
 
Viestit: n/a
Perusasetus

mitä katsastus pitää sisällään. Mitä autosta pitää löytyy ja mitä pitää toimia? Valot?
Vastaa lainaten
  #6  
Vanha 21.10.2009, 15:10
Pauli:n Avatar
Pauli Pauli ei ole kirjautuneena
Moderator
 
Rekisteröitynyt: 06.02.03
Sijainti: Helsinki, Finland.
Viestit: 5.091
Perusasetus

Lainaus:
Alkuperäinen kirjoittaja Rekisteröimätön Näytä viesti
mitä katsastus pitää sisällään. Mitä autosta pitää löytyy ja mitä pitää toimia? Valot?
En tiedä kovin tarkkaan, mutta uskoisin, että ainakin moottori, vaihteisto, akselit, jonkinlaiset ohjauslaitteet, jarrut ja tietysti renkaatkin olis hyvä olla.
Vastaa lainaten
  #7  
Vanha 21.10.2009, 15:30
Repro:n Avatar
Repro Repro ei ole kirjautuneena
Legenda
 
Rekisteröitynyt: 14.10.04
Sijainti: Lappeenranta, Finland.
Viestit: 9.052
Perusasetus

Lainaus:
Alkuperäinen kirjoittaja Rekisteröimätön Näytä viesti
mitä katsastus pitää sisällään. Mitä autosta pitää löytyy ja mitä pitää toimia? Valot?
Tuollahan noi ensimmäisellä sivulla ja vielä ensimmäisessä viestissä lukee?
__________________
Montenegro Offroad Club#10
Montenegro Racing #4
Vastaa lainaten
  #8  
Vanha 21.10.2009, 16:40
osilpi osilpi ei ole kirjautuneena
Konkari
 
Rekisteröitynyt: 24.01.05
Sijainti: Sipoo
Viestit: 565
Perusasetus

Katsoja-alueista


Mitenkä tuolla menee katsoja-alueet? Pääseekö kohtuullisen tasaista reittiä (ei umpimetsää) paikalle, josta näkee hyvin?

Nimimerkillä "Jalkarampainen Innokas Katselija"
__________________
-Toyota Camry 2.4 2002
-Toyota Landcruiser HJ60 12H-T 1982
-Citroen Jumpy pikkubussi 2.0 HDi 165 automaatti 2014
-Case 1840 3.9 Cummins -liukuohjattu 1999
Vastaa lainaten
Vastaus


Käyttäjiä lukemassa tätä viestiketjua: 1 (0 jäsentä and 1 vierasta)
 
Työkalut Etsi tästä viestiketjusta
Etsi tästä viestiketjusta:

Tarkennettu haku
Näkymä

Pikalinkit

Samanlaisia viestiketjuja
Viestiketju Aloittaja Foorumi Vastauksia Viimeisin viesti
KARELIA TROPHY 2009, 8-16.8.2009 myllis Tapahtumat 1 07.07.2009 11:28
Paratiisi Offi 2009 15.-17.5.2009 oska80 Tapahtumat 201 15.06.2009 22:15
Offivarusteen Lost In Bonehill 6-8.3.2009 Anna Tapahtumat 301 17.03.2009 08:34
Saarekoll 2009 29.01-01.02.2009 Kynnapas Tapahtumat 4 03.02.2009 13:07
Offivarusteen hinnat? Tekniikka & Jutustelu 5 08.03.2004 21:48


Sivu luotu: 23:29 (GMT +2).