![]() |
|
|
|||||||
| Tapahtumat Kisat, kisatulokset, safarit, ajopäivät, kokoukset, yms. |
![]() |
|
|
Työkalut | Etsi tästä viestiketjusta | Näkymä |
|
|
|
#1
|
||||
|
||||
|
Lainaus:
..nimim. sellasia pari ostanut. No, mittari on vihreellä ja sammutinta pyöritelty ja koputeltu, pitänee vielä testaa: jos tohahtaa saa kelvata..
|
|
#2
|
||||
|
||||
|
Ei se tarkistus montaa euroa maksa, jos tohauttaa kahvasta niin silloinhan se on käytetty sammutin, daah...
Ja mihin hittoon sie kisabensaa tarviit? |
|
#3
|
||||
|
||||
|
Emmä tarvii mutta BW = Big Willys tarvii. Station trialissa kysyin Samulilta onko BW tulossa, niin on kuulemma liian kallista pörrätä kisabensalla. Jollei karttoja kukaan kerkee tekeen niin BW tuskin tulee kisaan. Mut kysy vielä Miikalta, tää oli vasemman jalan tietoa..
|
|
#4
|
||||
|
||||
|
sammutin huolto maksoi itelleni 7eur, ei pitäs olla kallis edes köyhälle.
JA moponetissä oli 19.90 leimalla oleva sammutin, tosin leima menee 6kk pääst vanhaks. Mutta kelpais tähänkisaan. Itellä on 3 sammutinta autossa ![]() 1x 1kg 1x2kg ja 1x6kg. kuski ja appari jättää viimesellä viikolla bigmäkit syömättä niin noita ei edes huomaa painossa ![]() ps: on ilmoittauduttu ja maksettu mutta ei ole tullut mitään kuittausta takasin..... |
|
#5
|
|||
|
|||
|
mitä katsastus pitää sisällään. Mitä autosta pitää löytyy ja mitä pitää toimia? Valot?
|
|
#6
|
||||
|
||||
|
Lainaus:
![]() ![]()
|
|
#7
|
||||
|
||||
|
Lainaus:
|
|
#8
|
|||
|
|||
Katsoja-alueista
Mitenkä tuolla menee katsoja-alueet? Pääseekö kohtuullisen tasaista reittiä (ei umpimetsää) paikalle, josta näkee hyvin?
Nimimerkillä "Jalkarampainen Innokas Katselija"
__________________
-Toyota Camry 2.4 2002 -Toyota Landcruiser HJ60 12H-T 1982 -Citroen Jumpy pikkubussi 2.0 HDi 165 automaatti 2014 -Case 1840 3.9 Cummins -liukuohjattu 1999 |
![]() |
| Käyttäjiä lukemassa tätä viestiketjua: 1 (0 jäsentä and 1 vierasta) | |
| Työkalut | Etsi tästä viestiketjusta |
| Näkymä | |
|
Samanlaisia viestiketjuja
|
||||
| Viestiketju | Aloittaja | Foorumi | Vastauksia | Viimeisin viesti |
| KARELIA TROPHY 2009, 8-16.8.2009 | myllis | Tapahtumat | 1 | 07.07.2009 11:28 |
| Paratiisi Offi 2009 15.-17.5.2009 | oska80 | Tapahtumat | 201 | 15.06.2009 22:15 |
| Offivarusteen Lost In Bonehill 6-8.3.2009 | Anna | Tapahtumat | 301 | 17.03.2009 08:34 |
| Saarekoll 2009 29.01-01.02.2009 | Kynnapas | Tapahtumat | 4 | 03.02.2009 13:07 |
| Offivarusteen hinnat? | Tekniikka & Jutustelu | 5 | 08.03.2004 21:48 | |