![]() |
![]() |
|
Tekniikka & Jutustelu Yleistä keskustelua maastureihin ja/tai off-roadiin liittyen |
![]() |
|
Työkalut | Etsi tästä viestiketjusta | Näkymä |
|
#1
|
||||
|
||||
![]()
Lainaus:
Itte käytän NBR:ä, koska havainnut sen olevan "sinisempää" valoa, eikä häviä niin hyvin kostealla pinnalla! Ja paras valotehon kasvattajahan ON EHJÄ UMPIO! ![]()
__________________
--------------------------------------------- # # # Jos se ei satu, silloin se maksaa... # # # --------------------------------------------- |
#2
|
|||
|
|||
![]()
Kannattaa kuitenkin huomioida että todellisuudessa valojen hyötyä tienpäällä ei mitata kirkkaimmasta pisteestä seinässä, etenkään lähivalojen kanssa. Samoilla valotusarvoilla otetut kuvat kertoo myös paljon.
Toiset arvostaa pitkiä valoja ja asentaa lisäpitkiä, niistä varmasti on hyötyä vähemmän liikennöidyillä maanteillä. Itse ajan hyvin harvoin olosuhteissa joissa pitkiä valoja voisi käyttää. Moottoritiellä on aina sen verran muuta liikennettä että eniten itse arvostan hyviä lyhyitä. |
#3
|
||||
|
||||
![]()
Miten lienee valotehon kanssa, jos ensin laittais ehjät polttimot?
|
#4
|
||||
|
||||
![]()
Tavalliseen polttimoon verrattuna Night Breakerilla selkeästi parempi näkyvyys märällä asfaltilla pitkillä ajettaessa. Lyhyillä ei juurikaan silminhavaittavaa muutosta.
Ja polttimona siis H4 melkein uusissa umpioissa.
__________________
Yhtään en tiiä mitä tapahtu :O |
#5
|
||||
|
||||
![]() Lainaus:
Autossani vaan on tehokkaat lisäpitkät, joten tuon ominaisuuden takia en aio toiste sijoittaa näin kalliisiin polttimoihin, ainakaan tässä autossa. Oikeastaan voisinkin siirtää Breakerit Hiluksiin, siinä niistä on ehkä enemmän hyötyä.
__________________
__________________________________________________ __________________________________________________ ________ |