Offipalsta.COM  

Palaa takaisin   Offipalsta.COM > Off-Road > Chit-Chat

Chit-Chat Tämä foorumi on tarkoitettu epämääräiseen jauhamiseen, eikä asian ole pakko liittyä suoraan offroadiin.

Työkalut Etsi tästä viestiketjusta Näkymä
Vanha 18.10.2009, 03:29
mielipuoli:n Avatar
mielipuoli mielipuoli ei ole kirjautuneena
Aktiivijäsen+++

Rekisteröitynyt: 15.12.08
Sijainti: Imatra/juva
Perusasetus

Valitettavasti totuushan on se että jos alettas tutkimaan niin luultavasti suomalaiset ois enemmän kusettaneet venäläisiä rajan takana kuin venäläiset suomalaisia täällä. Aika moni suomalainen firma jättää viimiset tilit venäläisille eina maksamatta! Ja mitä itse olen suomessa huomannut kun olen omana firmana töitä tehny ns. Vuokrakuljettajana niin kyllä ne laskut vaan viipyy ja kokeillaan jättää maksamattaa. Viimeksi kuukausi sitten piti käydä asianajajan juttusilla ku kesäset palkat oli jääny jonnekki matkan varrelleå suomessa vain tuo maksamatta jättäminen on vähän vaikeampaa ku venäjällä. Jos se ois mahdollista niin samanlailla täälläki kusetettas! On se hyvä että suomessa ei ole edes korruptiota! On vain vaalirahotus
Vastaa lainaten

Käyttäjiä lukemassa tätä viestiketjua: 1 (0 jäsentä and 1 vierasta)

Työkalut Etsi tästä viestiketjusta
Etsi tästä viestiketjusta:

Tarkennettu haku
Näkymä

Pikalinkit

Samanlaisia viestiketjuja
Viestiketju Aloittaja Foorumi Vastauksia Viimeisin viesti
Saatanan siisti pienoismalli-UAZ Joske Linkit 10 18.07.2009 18:47
Saatanan warettajat tuska URL 0 05.03.2003 18:52
Linux sisältää saatanan palvontaa! Lars Niilo Paasivirta - Correct Opinions 0 18.12.2001 15:33
Saatanan Palvonta Leviää! Lars Niilo Paasivirta - Correct Opinions 0 18.12.2001 14:28

Sivu luotu: 21:55 (GMT +2).