![]() |
![]() |
|
Tapahtumat Kisat, kisatulokset, safarit, ajopäivät, kokoukset, yms. |
![]() |
|
Työkalut | Etsi tästä viestiketjusta | Näkymä |
|
|
|||
|
|||
![]() Kiitos Järjestäjille, ajoporukalle ja mulle itelle. Ja Pauli... mä rikoin sen takanorran ihan vaan sillä että saan taas tänne siitä kirjotella ![]()
|
|||
|
|||
![]() älä ota turhan vakavastiLainaus:
kivaa oli taas ajella kulmassa ei tainnu tänään tulla suurempia kalusto vaurioita vaikka pojat ei olleet varoittammassa pahoista paikoista. |
|
|||
|
|||
![]() Kiitos Mikolle tulista ja Issulle risukeula rallin reiteistä.
Rapa roiskui ja oli hauskaa! ![]() |
|
||||
|
||||
![]() Lainaus:
![]() Ps. jos takavalon lasi löytyisi niin pistä viestiä.
|
||||
|
||||
![]()
Noh, tuli koeajettua Jeeppi akselivaihdon jälkeen, ja kyllähän keskeneräisiä paikkoja löytyi. Takajouset putosivat paikaltaan kahdesti, "äänenvaimennin" lensi mäkeen ja renkaat otti kiinni lokasuojiin kun pohjaanlyöntikumit puuttuuvat. Päivän päätteeksi Jogin ja Voodoon kanssa vinssattiin läpi se itäinen suopätkä makkarapaikalle. Sen huvituksen aikana eturenkaan venttiili katosi jonnekin lillinkiin. Koskahan oppisi että sinne ei kannata mennä.
Kiitokset kumminkin taas Mikolle ja muille puuhamiehille ajokerrasta. Sekä tietysti Paulille trailerin lainasta - on aika leppoisaa Jeepin vetäminen kärryssä verrattuna sen ajamiseen isolla tiellä. |
|
||||
|
||||
![]() Lainaus:
![]() ![]() |
|
|||
|
|||
![]()
täytyy etsiä jos löytyis.
|
|
||||
|
||||
![]() Lainaus:
Pitäisköhän mun kirjoittaa johonkin siitä ku meni mersusta vetari poikki, joutu pyytää Jogilta kuljetusapua, että pääsin kotiin. ![]() ![]() ![]() |
![]() |
Käyttäjiä lukemassa tätä viestiketjua: 1 (0 jäsentä and 1 vierasta) | |
Työkalut | Etsi tästä viestiketjusta |
Näkymä | |
|
![]() |
||||
Viestiketju | Aloittaja | Foorumi | Vastauksia | Viimeisin viesti |
Kulmassa ajeltiin la 3.10. | Byrocrat | Tapahtumat | 59 | 08.10.2009 19:02 |
Kulmassa ajellaan lauantaina 5.9. | Byrocrat | Tapahtumat | 37 | 07.09.2009 19:01 |
Kulmassa ajellaan taas la 8.8. | Byrocrat | Tapahtumat | 25 | 10.08.2009 09:27 |
Kulmassa ajellaan 16.8. | Byrocrat | Tapahtumat | 39 | 20.08.2008 19:13 |
Kulmassa ajellaan 24.5. | Byrocrat | Tapahtumat | 12 | 25.05.2008 19:42 |