Offipalsta.COM  

Palaa takaisin   Offipalsta.COM > Off-Road > Tapahtumat

Tapahtumat Kisat, kisatulokset, safarit, ajopäivät, kokoukset, yms.

Vastaus
 
Työkalut Etsi tästä viestiketjusta Näkymä
  #1  
Vanha 16.10.2009, 17:09
jopo17 jopo17 ei ole kirjautuneena
Aktiivijäsen++
 
Rekisteröitynyt: 26.09.09
Sijainti: kotona
Viestit: 315
Perusasetus

Kiitoksia osoitteesta. Täältä Mikkelin seudulta tulee 10 henkeä bussilla katsomaan kisoja...makkaranpaistopaikkaa?? Omat juomat mukana...

Vastaa lainaten
  #2  
Vanha 16.10.2009, 18:20
Totsi Totsi ei ole kirjautuneena
Jäsen
 
Rekisteröitynyt: 06.08.09
Sijainti: Sastamala
Viestit: 34
Perusasetus

Voihan jummi jammi. En pääse paikan päälle on vähän muuta menoo. Mutta toivottavasti palstalle tulee kuvia ja videoo.
Vastaa lainaten
  #3  
Vanha 16.10.2009, 18:22
Vilkutin:n Avatar
Vilkutin Vilkutin ei ole kirjautuneena
Arvostettu jäsen
 
Rekisteröitynyt: 20.09.04
Sijainti: Lahti - Padasjoki, Finland.
Viestit: 3.213
Perusasetus

Lahdesta tulee yks 4hengen porukka eli tupaten täysi kuorma SJ:lle.
Itse tässä just suren kun ei ole videokameraa... just tulin kärkkäseltäkin kotio, sieltä ois löytyny joku asiallinen kamera tohon käyttöön.

Viimeksi muokannut Vilkutin : 16.10.2009 18:24
Vastaa lainaten
  #4  
Vanha 16.10.2009, 18:26
Repro:n Avatar
Repro Repro ei ole kirjautuneena
Legenda
 
Rekisteröitynyt: 14.10.04
Sijainti: Lappeenranta, Finland.
Viestit: 9.052
Perusasetus

Melkein meinasin muuten jo suunnata Alastaroon...
Noo....
__________________
Montenegro Offroad Club#10
Montenegro Racing #4
Vastaa lainaten
  #5  
Vanha 16.10.2009, 18:28
Vilkutin:n Avatar
Vilkutin Vilkutin ei ole kirjautuneena
Arvostettu jäsen
 
Rekisteröitynyt: 20.09.04
Sijainti: Lahti - Padasjoki, Finland.
Viestit: 3.213
Perusasetus

pettymys ois voinnu olla aika suuri
Vastaa lainaten
  #6  
Vanha 16.10.2009, 19:04
Vilkutin:n Avatar
Vilkutin Vilkutin ei ole kirjautuneena
Arvostettu jäsen
 
Rekisteröitynyt: 20.09.04
Sijainti: Lahti - Padasjoki, Finland.
Viestit: 3.213
Perusasetus

meiltä lähtee kyllä pentaxin digijärkkäri, tässä just mietitään että ajaisko vajaat parisataa kilsaa, tässä iltatuimaan ni ois videokamerakin
Vastaa lainaten
  #7  
Vanha 16.10.2009, 19:06
Rekisteröimätön
Guest
 
Viestit: n/a
Talking

Kuuluu yleissivistykseen tietää missä on ahvenisto.
Vastaa lainaten
  #8  
Vanha 16.10.2009, 19:13
Juh@H Juh@H ei ole kirjautuneena
Aktiivijäsen
 
Rekisteröitynyt: 07.10.09
Sijainti: Hollola
Viestit: 109
Perusasetus

Lahti-Padasjoki akselilta tulee 3hlö videokamera mukanaan.
Vastaa lainaten
  #9  
Vanha 16.10.2009, 19:21
Pertsi:n Avatar
Pertsi Pertsi ei ole kirjautuneena
Veteraani+
 
Rekisteröitynyt: 23.09.08
Sijainti: Padasjoki
Viestit: 1.272
Perusasetus

Lainaus:
Alkuperäinen kirjoittaja Juh@H Näytä viesti
Lahti-Padasjoki akselilta tulee 3hlö videokamera mukanaan.
samaan kyytiin pomppaa vielä kaks...
Vastaa lainaten
  #10  
Vanha 16.10.2009, 19:24
-Sakke-:n Avatar
-Sakke- -Sakke- ei ole kirjautuneena
Konkari+++
 
Rekisteröitynyt: 10.03.07
Sijainti: Heinijärvi
Viestit: 897
Perusasetus

Tulossa ollaan


Olikos osallistuja listaa jossakin näytillä?
Vastaa lainaten
  #11  
Vanha 16.10.2009, 20:01
Juh@H Juh@H ei ole kirjautuneena
Aktiivijäsen
 
Rekisteröitynyt: 07.10.09
Sijainti: Hollola
Viestit: 109
Perusasetus

Lainaus:
Alkuperäinen kirjoittaja Pertsi Näytä viesti
samaan kyytiin pomppaa vielä kaks...
Mennäänkö me Ramilla vai Hiluxilla? Hiluxissa on ainakin tiivis tunnelma, jos meitä on viisi.
Vastaa lainaten
Vastaus


Käyttäjiä lukemassa tätä viestiketjua: 1 (0 jäsentä and 1 vierasta)
 
Työkalut Etsi tästä viestiketjusta
Etsi tästä viestiketjusta:

Tarkennettu haku
Näkymä

Pikalinkit

Samanlaisia viestiketjuja
Viestiketju Aloittaja Foorumi Vastauksia Viimeisin viesti
TMK OFF ROAD TRIAL RJCOBRA Tapahtumat 143 28.02.2015 12:02
Trial ajovarusteet panzer Tekniikka & Jutustelu 1 16.01.2009 14:17
TRIAL KYSYMYKSIÄ??????? Jare Tekniikka & Jutustelu 61 11.04.2006 15:19
Korinvaihto ja trial. RST Tekniikka & Jutustelu 5 15.01.2006 22:33
Seuraava Trial? Jyrppa-88 Tapahtumat 0 04.07.2003 10:04


Sivu luotu: 05:02 (GMT +2).