![]() |
![]() |
|
Tapahtumat Kisat, kisatulokset, safarit, ajopäivät, kokoukset, yms. |
![]() |
|
Työkalut | Etsi tästä viestiketjusta | Näkymä |
|
|
||||
|
||||
![]() Rataa tuli käytyä ajelemassa tänään Comanchella, todella asiallisen reitin on Jykä + muut saaneet aikaiseksi. On ihan ajettavissa läpi normaalilla safarikalustolla, mutta silti löytyy riittävästi haastetta ja reittivalintoja on paikoitellen useita. Heitänkin tässä samalla haasteen muille PäHäMa:laisille, eli officrossiin hommiin. Radan varrelle tarvii valvojia + muita puuhastelijoita. Eli kuka lähtee, hä?
|
|
||||
|
||||
![]() Lainaus:
|
|
|||
|
|||
![]() Lainaus:
|
|
||||
|
||||
![]() Vitiota
Juuri otin editointikoneen autosta sisälle sulamaan. Ens viikon aikana tulee jotain uutta kuvaa.
On ollut vähän hässäkkää, kun Wanha Kettu putos talon katolta kattosiltoja tehdessään. Niitä väsätessä ja tarpeita haaliessa on aikaa ja tupakkia menny ihan kiitettävästi ja "uusia" siltoja purkaessa. Jos ukon projekti olis onnistunu ilman pudotuksia, nokisutari olisi viimeistään tippunu silloilta. Niin tukevaa tekoa olivat. PRKLE! Ja mitä "offroad"-autoihin tulee, on ne turvallisen työn mahdollistavia kulkineita. Vinssivaijeria sopiva pätkä ulos kelalta, vaijerin jatkoksi köyttä, ettei kattopelti nirhaudu, köysi kiipeilyvaljaisiin, langaton kauko-ohjain taskuun ja työskentely katolla on mukavaa ja turvallista. |
|
||||
|
||||
![]() Lainaus:
![]() ![]() ![]() |
|
||||
|
||||
![]()
Sä oot Pauli aina niin mukava
![]() ![]() ![]() Liennytykseks voin kertoo että kuulin jopa tänne takapajulaan että siel Hönöläs tuloo lunta, eli ei ainakaa keli edesauta asiaa ![]() |
|
|||
|
|||
![]() Lainaus:
Ja Unille pikkai kiusa,olin viimeviikol Tähkäsen Lauripojan päntiä äimistelemässä st Mickkelissä.Livenäkin ne uudet aika jyhkeitä vetuja.. Taas tälläi kiva aika olla koneella kun just tulin Uazia huoltamasta jottei jalkamieheks tarvi ruveta,kesäkuun alusta yli 10 000 km ja kovaa ajoa,mm Ladogan kisa katselmus n 2300km,Karelia trophyn katselmus 2600 km ymym.Eli nyt taas jonkintasoista varmuutta lisätty notta voipi tota kisa asiaa jatkaa. Tänään käyn pyttykaupassa kun joku haluaa muille jakaa pölynkerääjiä hyllyyn.Äläkä sie Pauli hätiis kuole kun et pentunakaa kuollu,tehdään vaik sellai petsiaali edition versio ni sitäpä kelpaa äimiä..Niin ja tätäviikkoahan on 7päivää! |
|
||||
|
||||
![]() Lainaus:
![]() ![]() ![]() |
|
||||
|
||||
![]() Lainaus:
Mites lähteekö appari mukaan??? |
|
|||
|
|||
![]()
minäkin voisin tulla sinne jotain puuhastelemaan. eli hep
|
|
|||
|
|||
![]()
Kyllähän mä voisin lähteekkin hyvän asian puolesta mukaan.
Eli...HEP |
|
|||
|
|||
![]()
Eli se olin minä, olin näköjään pudonnut ulos palstalta.
|
|
|||
|
|||
![]()
Kyllä tuli ilmottauduttua toyotalla pikkuluokkaan pitää koeponnistaa tojon voiman siirto kyseisessä kisassa
taka lukko pitäis vielä korjata niin sit on vehkeet reilassa koitosta varten... |
![]() |
Käyttäjiä lukemassa tätä viestiketjua: 1 (0 jäsentä and 1 vierasta) | |
Työkalut | Etsi tästä viestiketjusta |
Näkymä | |
|
![]() |
||||
Viestiketju | Aloittaja | Foorumi | Vastauksia | Viimeisin viesti |
KARELIA TROPHY 2009, 8-16.8.2009 | myllis | Tapahtumat | 1 | 07.07.2009 11:28 |
Paratiisi Offi 2009 15.-17.5.2009 | oska80 | Tapahtumat | 201 | 15.06.2009 22:15 |
Offivarusteen Lost In Bonehill 6-8.3.2009 | Anna | Tapahtumat | 301 | 17.03.2009 08:34 |
Saarekoll 2009 29.01-01.02.2009 | Kynnapas | Tapahtumat | 4 | 03.02.2009 13:07 |
Offivarusteen hinnat? | Tekniikka & Jutustelu | 5 | 08.03.2004 21:48 |