![]() |
![]() |
|
Chit-Chat Tämä foorumi on tarkoitettu epämääräiseen jauhamiseen, eikä asian ole pakko liittyä suoraan offroadiin. |
![]() |
|
Työkalut | Etsi tästä viestiketjusta | Näkymä |
|
|
||||
|
||||
![]()
Lainaus:
- hengästyt rapusissa (neljäs askelma) - ei pysty juoksemaan viittä metriä pitempään etteikö tule yskimiskohtausta - hengitys haisee pahalle - hampaat keltaiset (kahvia mukaan niin väri tuntematon) - auto haisee pahalle - vaatteet haisee pahalle - peruskunto huono - sairastuu helpommin - pahoinvointia huimaksuia - hajuaisti heikko - makuaisti heikko Tossa nyt jokunen ja jos joku sanoo että väite ei pidä paikkansa niin valehtelee.
|
|||
|
|||
![]() Muutamia syitä lopettaa tai aloittaa |
|
||||
|
||||
![]()
Flunssaa ei oo ollu sen jäläkeen ku lopetti, koputtaa päätä eiku puuta. Mulla oli parhaana vuonna 4 kertaa poskiontelontulehus. Normaalisti 2 kertaa vuojessa.
|
|
||||
|
||||
![]()
Mun mielestä kenenkään turha käydä aiheesta " jeesustelemaan " sen enenpää. Jos tupakki maistuu jollekin niin sitten maistuu jokaisen oma valinta. Itse olen polttanut about 20 vuotta , ja toki tajuan että se ei ole terveydelle hyväksi. So what ! Mikä täällä elintarvikkeiden lisäaineiden ja muun saastan joukossa on sitten hyväksi terveydelle ? Jokainen tekee omat valintansa
![]()
|
|||
|
|||
![]()
Eihän tässä viestiketjussa taida paria viestijää lukuunottamatta kukaan jeesustella.
Hienoja syitähän tuohon tupakointiin on löytynyt. Aivan yks hailee, vaikka porukka polttaisi niin, että savu tulee joka reiästä, kunhan muistaisivat, etteivät altista viattomia lapsia tupakansavulle! |
![]() |
Käyttäjiä lukemassa tätä viestiketjua: 1 (0 jäsentä and 1 vierasta) | |
Työkalut | Etsi tästä viestiketjusta |
Näkymä | |
|
![]() |
||||
Viestiketju | Aloittaja | Foorumi | Vastauksia | Viimeisin viesti |
Valtio haluaa lopettaa tupakoinnin Suomessa | VonLeka | Chit-Chat | 28 | 05.10.2009 19:48 |
Lupien syyt (PRIVANA) | wannabee | Tekniikka & Jutustelu | 4 | 15.03.2005 13:05 |