![]() |
|
|
|||||||
| Tapahtumat Kisat, kisatulokset, safarit, ajopäivät, kokoukset, yms. |
![]() |
|
|
Työkalut | Etsi tästä viestiketjusta | Näkymä |
|
|
|
|
||||
|
||||
|
Lainaus:
kuinkas moni sillä oli perttelistä kun itte en tunnistanut kun yhden itsekin otin ollutta siellä sen jälkeen kun auto oli särkynyt enkä muista jättäneeni yhtään tökkiä metsään
|
|
|
|||
|
|||
|
Lainaus:
![]() Taisit kyllä jättää hädissäsi roveriin tyhjän tölkin ja auton tiiviyden tuntien ne on saattanut varista metsän puolelle, tai jopa tallin pihalle! Onneksi mun rengasrauta on hukassa, niin säästyy sun kallo ![]() ![]() T: nyybibaxxter |
|
|
||||
|
||||
|
Lainaus:
ja jos sulla olis samatapa otta olutta aina kun vehkeet särki niin olisko menossa toinen vai kolmas maksa?
|
|
|
||||
|
||||
|
Lainaus:
yhdistysasiaan puoltoääni ja olisitte nyt perhana maininneet tuosta nykyisestä vuokrasta aikaisemmin niin oltais osallistuttu keräykseen. |
|
|
||||
|
||||
|
Lainaus:
Minä taidan jättää ne käsihommat sikseen, enkä ala väittelemään kanssasi. Voitaisiin vaikka järjestää oikeen alkoholi-ajot. Ajamaan ja katsomaan pääsis ainoastaan 3 promilen alarajalla. Eiks joo? Alkoholi ja maastoautoilu ei ole sopiva yhdistelmä. Tarkoitus ei ole olla tiukkapipo. Mitä jos sattuu jotain vakavaa? Pidän kyseistä asiaa osaltani loppuunkäsiteltynä. Takaisin aiheeseen: Jos yhteistyökumppanien kanssa päästään sopimukseen muodollisista korvauksista, niin entisen Kiskon kunnan alueella on isohko ajoalue mahdollisesti tiedossa. Tätäkin projektia olisi asianmukaisempaa hoitaa yhdistyksen nimissä, koska maa-alueiden omistajat ei ole yksityisiä tahoja. Tästä myöhemmin lisää. Olisiko hyvä kerätä tähän alle selkeä lista, ketkä olisi tulossa mukaan yhdistyksen toimintaan? |
|
|
||||
|
||||
|
Lainaus:
|
|
|
||||
|
||||
|
Se että yhdistys hommaa ajo-alueita ja hoitelee muutenkin kaikenlaista kivaa on ihan jees ajatus.
Olisin mielellään tällaisessa mukana, MUTTA kun sinne yhdistykseen tunkee joka näköstä pätevää kitisijää niin ei mun hermo kestä! Eihän mulla ole edes auto kunnossa ja koska lie jumalan vuonna tuleekaan valmiiks niin miks mä edes huutelen täällä.. |
![]() |
| Käyttäjiä lukemassa tätä viestiketjua: 1 (0 jäsentä and 1 vierasta) | |
| Työkalut | Etsi tästä viestiketjusta |
| Näkymä | |
|
Samanlaisia viestiketjuja
|
||||
| Viestiketju | Aloittaja | Foorumi | Vastauksia | Viimeisin viesti |
| salon seudulla maastoajoja ? | arhe | Tapahtumat | 4 | 06.02.2008 14:10 |
| Perhanan ympäristö hörhöt | VonLeka | Chit-Chat | 35 | 28.04.2006 08:58 |
| Kotka - Hamina ja ympäristö | ariman | Tapahtumat | 12 | 27.09.2005 11:59 |
| Harrastajia Salon suunnalla | sippis | Tekniikka & Jutustelu | 0 | 12.09.2003 09:04 |
| Salon Nörtit | mikk0 | Jokes | 0 | 17.02.2003 10:54 |