Offipalsta.COM  

Palaa takaisin   Offipalsta.COM > Off-Road > Tapahtumat

Tapahtumat Kisat, kisatulokset, safarit, ajopäivät, kokoukset, yms.

Vastaus

Työkalut Etsi tästä viestiketjusta Näkymä
Vanha 06.10.2009, 12:24
sami_k:n Avatar
sami_k sami_k ei ole kirjautuneena
Veteraani

Rekisteröitynyt: 11.04.06
Sijainti: salo, Finland.
Perusasetus

Lainaus:
Alkuperäinen kirjoittaja Mutamies Näytä viesti
Pitäis Perttelin poikien pitää omistaan vähän parempaa huolta...
kerros mullekin
kuinkas moni sillä oli perttelistä kun itte en tunnistanut kun yhden

itsekin otin ollutta siellä sen jälkeen kun auto oli särkynyt enkä muista jättäneeni yhtään tökkiä metsään

Vastaa lainaten
Vanha 06.10.2009, 13:35
Rekisteröimätön
Guest

Perusasetus

Lainaus:
Alkuperäinen kirjoittaja sami_k Näytä viesti
itsekin otin ollutta siellä sen jälkeen kun auto oli särkynyt enkä muista jättäneeni yhtään tökkiä metsään
Jos aina suzukin särkyessä ottaa olutta, niin eikös sitten olisi syytä etsiä jo uusi maksa valmiiksi
Taisit kyllä jättää hädissäsi roveriin tyhjän tölkin ja auton tiiviyden tuntien ne on saattanut varista metsän puolelle, tai jopa tallin pihalle! Onneksi mun rengasrauta on hukassa, niin säästyy sun kallo

T: nyybibaxxter
Vastaa lainaten
Vanha 06.10.2009, 16:09
sami_k:n Avatar
sami_k sami_k ei ole kirjautuneena
Veteraani

Rekisteröitynyt: 11.04.06
Sijainti: salo, Finland.
Perusasetus

Lainaus:
Alkuperäinen kirjoittaja Rekisteröimätön Näytä viesti
Jos aina suzukin särkyessä ottaa olutta, niin eikös sitten olisi syytä etsiä jo uusi maksa valmiiksi
Taisit kyllä jättää hädissäsi roveriin tyhjän tölkin ja auton tiiviyden tuntien ne on saattanut varista metsän puolelle, tai jopa tallin pihalle! Onneksi mun rengasrauta on hukassa, niin säästyy sun kallo

T: nyybibaxxter

ja jos sulla olis samatapa otta olutta aina kun vehkeet särki niin olisko menossa toinen vai kolmas maksa?
Vastaa lainaten
Vanha 06.10.2009, 18:04
veejii:n Avatar
veejii veejii ei ole kirjautuneena
Konkari+++

Rekisteröitynyt: 17.06.04
Sijainti: Paimio
Perusasetus

Lainaus:
Alkuperäinen kirjoittaja sami_k Näytä viesti
ja jos sulla olis samatapa otta olutta aina kun vehkeet särki niin olisko menossa toinen vai kolmas maksa?
Mut hei...jos paksteri ottais olutta vain silloin kun "auto" menee METTÄSSÄ rikki niin vähiin jäisi ottamiset kaikenkaikkiaan, tallilla tekemättomiä töitä katellessa onneksi olutta saa naatiskella kisakalenterin ohikulumista ihmetellessä ja varsinkin jos mä saisin olutta ainoastaan oman kulkimen hajotessa mettään niin taitais olla jo maku unohtunut...mut josko toi kahden sumuisten saariryhmien tuotteiden yhdistäminen nytkähtäis eteenpäin kun talvi tulee, me ei oikeen saada mitään aikaan jos tallissa ei ole kylmä, sohjoa ja ahdasta.

yhdistysasiaan puoltoääni ja olisitte nyt perhana maininneet tuosta nykyisestä vuokrasta aikaisemmin niin oltais osallistuttu keräykseen.
Vastaa lainaten
Vanha 06.10.2009, 18:25
Mutamies:n Avatar
Mutamies Mutamies ei ole kirjautuneena
Veteraani

Rekisteröitynyt: 15.07.04
Sijainti: Suur-Salo, Finland.
Perusasetus

Lainaus:
Alkuperäinen kirjoittaja MJ Näytä viesti
No nythän tulee sellasta juttua että meni oikeen aamukalja väärään kurkkuun ja olin tukehtua.

Jospa sinä urposeni vedät sen rengasraudan kanssa kallon sijasta vaikkapa kätees!!

Minä taidan jättää ne käsihommat sikseen, enkä ala väittelemään kanssasi.

Voitaisiin vaikka järjestää oikeen alkoholi-ajot. Ajamaan ja katsomaan pääsis ainoastaan 3 promilen alarajalla. Eiks joo?

Alkoholi ja maastoautoilu ei ole sopiva yhdistelmä. Tarkoitus ei ole olla tiukkapipo. Mitä jos sattuu jotain vakavaa?

Pidän kyseistä asiaa osaltani loppuunkäsiteltynä.

Takaisin aiheeseen:

Jos yhteistyökumppanien kanssa päästään sopimukseen muodollisista korvauksista, niin entisen Kiskon kunnan alueella on isohko ajoalue mahdollisesti tiedossa. Tätäkin projektia olisi asianmukaisempaa hoitaa yhdistyksen nimissä, koska maa-alueiden omistajat ei ole yksityisiä tahoja. Tästä myöhemmin lisää.

Olisiko hyvä kerätä tähän alle selkeä lista, ketkä olisi tulossa mukaan yhdistyksen toimintaan?
Vastaa lainaten
Vanha 06.10.2009, 20:23
artsi777:n Avatar
artsi777 artsi777 ei ole kirjautuneena
Arvostettu jäsen

Rekisteröitynyt: 30.05.07
Sijainti: Salo, Finland.
Perusasetus

Lainaus:
Alkuperäinen kirjoittaja Mutamies Näytä viesti
Minä taidan jättää ne käsihommat sikseen, enkä ala väittelemään kanssasi.

Voitaisiin vaikka järjestää oikeen alkoholi-ajot. Ajamaan ja katsomaan pääsis ainoastaan 3 promilen alarajalla. Eiks joo?

Alkoholi ja maastoautoilu ei ole sopiva yhdistelmä. Tarkoitus ei ole olla tiukkapipo. Mitä jos sattuu jotain vakavaa?

Pidän kyseistä asiaa osaltani loppuunkäsiteltynä.

Takaisin aiheeseen:

Jos yhteistyökumppanien kanssa päästään sopimukseen muodollisista korvauksista, niin entisen Kiskon kunnan alueella on isohko ajoalue mahdollisesti tiedossa. Tätäkin projektia olisi asianmukaisempaa hoitaa yhdistyksen nimissä, koska maa-alueiden omistajat ei ole yksityisiä tahoja. Tästä myöhemmin lisää.

Olisiko hyvä kerätä tähän alle selkeä lista, ketkä olisi tulossa mukaan yhdistyksen toimintaan?
Tätä tarkoitusta varten ollaan asiaa eteenpäin viemässä, eli lisä ajoalueet ovat tervetulleita ja ne on yhdistyksen nimissä helpompi hoidella.
Vastaa lainaten
Vanha 07.10.2009, 09:40
MJ:n Avatar
MJ MJ ei ole kirjautuneena
Aktiivijäsen

Rekisteröitynyt: 26.03.08
Sijainti: halikko, Finland.
Perusasetus

Se että yhdistys hommaa ajo-alueita ja hoitelee muutenkin kaikenlaista kivaa on ihan jees ajatus.
Olisin mielellään tällaisessa mukana, MUTTA kun sinne yhdistykseen tunkee joka näköstä pätevää kitisijää niin ei mun hermo kestä!

Eihän mulla ole edes auto kunnossa ja koska lie jumalan vuonna tuleekaan valmiiks niin miks mä edes huutelen täällä..
Vastaa lainaten
Vastaus

Käyttäjiä lukemassa tätä viestiketjua: 1 (0 jäsentä and 1 vierasta)

Työkalut Etsi tästä viestiketjusta
Etsi tästä viestiketjusta:

Tarkennettu haku
Näkymä

Pikalinkit

Samanlaisia viestiketjuja
Viestiketju Aloittaja Foorumi Vastauksia Viimeisin viesti
salon seudulla maastoajoja ? arhe Tapahtumat 4 06.02.2008 14:10
Perhanan ympäristö hörhöt VonLeka Chit-Chat 35 28.04.2006 08:58
Kotka - Hamina ja ympäristö ariman Tapahtumat 12 27.09.2005 11:59
Harrastajia Salon suunnalla sippis Tekniikka & Jutustelu 0 12.09.2003 09:04
Salon Nörtit mikk0 Jokes 0 17.02.2003 10:54