![]() |
![]() |
|
Chit-Chat Tämä foorumi on tarkoitettu epämääräiseen jauhamiseen, eikä asian ole pakko liittyä suoraan offroadiin. |
![]() |
|
Työkalut | Etsi tästä viestiketjusta | Näkymä |
|
|
|||
|
|||
![]()
Lainaus:
Voi perk...le sanon minä! Johan tuo olisi, kun Yle-maksu pitäisi maksaa perheen henkilömäärän mukaan. Kaikesta maksetaan joka tapauksessa moninkertainen maksu. Vaatteet, ruoka, pesuaineet, vesi, sähkö jne.. Kaiken lisäksi jatkuva tappelu siitä, mitä kanavaa katsotaan, jos perheessä on vain yksi televisio. Yksinelävä sentään saa itse päättää, mitä kanavaa katsoo. Kaikki maksetaan todella kiltisti. Jos joskus tulee karhulasku, niin kipinkapin juoksen koneelle ja kirjaudun verkkopankkiin maksamaan laskun, ettei ulosottomies kohta seiso ovella!
|
|
||||
|
||||
![]() Lainaus:
Ei mua haittaa vaikka meillä se käy vähintään kerran viikossa, joskus jopa useemmin. Sehän ei tietty tähän kuulu, että hän asuu naapurissa... ![]() ![]() Samat saamarin uusinnat siel ylen puolella pyörii, niin mun mielestä vanhasta maksusta riittäs ihan täysin sinne kopio, uusintojahan nekin näyttää jatkuvasti... NIH!!! Ja vanha sanonta: "Eniten varasta pelkää toinen varas." ![]()
Kolmas elämä menossa, ja vauhti vaan kiihtyy ![]() " Si vis pacem, para bellum..." Rahalla saa, ja maasturilla pääsee... ![]() Kaikki mikä tulee idästä, otetaan vastaan tasajyvän kanssa...!!! Mitäs tähän sanois Honda-mies??? Mulla on Mese, ja se viihtyy talven tallissa ![]() Jokivarren VPK www.facebook.com/junnupaloautot |
|
|||
|
|||
![]()
Eihän siinä ulosottomiehessä/-naisessa ole mitään pelättävää, työstähän se nimitys tulee.
Kympin laskusta vaan ei taia satasella selvitä, kun siihen perintään on oikeuden päätös. Kokonaan eri juttu, jos ei oo aikomustakaan maksaa laskujaan. ![]()
|
||||
|
||||
![]() Lainaus:
Jos otetaan vaikka maailmanlaauiset maksukanavat vertailuun niin niiltahan tulee viikossa vain yhdelle paivalle uusia naytantoja ja loppuviikko noita uusitaan. Koska YLE pitaa edes jotain tasoa on mainoskanavien yritetttava pitaa hiukan parempaa tasoa. Toisinsanoen jos YLE vaikka suljettaisiin niin muut kanavat siirtyisivat valittomasti muun maailman tapaan esittamaan pelkkia uusintoja aamusta iltaan. YLE RULES ![]() |
|
||||
|
||||
![]() Lainaus:
![]() ![]()
Kolmas elämä menossa, ja vauhti vaan kiihtyy ![]() " Si vis pacem, para bellum..." Rahalla saa, ja maasturilla pääsee... ![]() Kaikki mikä tulee idästä, otetaan vastaan tasajyvän kanssa...!!! Mitäs tähän sanois Honda-mies??? Mulla on Mese, ja se viihtyy talven tallissa ![]() Jokivarren VPK www.facebook.com/junnupaloautot |
|
||||
|
||||
![]()
Vaikkei mulla nay edes koko YLEn kanavat
![]() |
|
||||
|
||||
![]() Lainaus:
Esim. MOT ja muut ajankohtaisohjelmat on tosi hyviä... Vaikkakaan ne ei Lahnasta saaneet nalkkiin rakennushuijauksesta ![]() |
|
||||
|
||||
![]()
Täältäkin pisteet Ylelle asiaohjelmista radiossa ja teeveessä, ei samaa mainos paskahuttua kun muilla
|
|
|||
|
|||
![]()
Ylen uutiset, vaikka ovatkin uusintoja.
![]() Siis illan mittaan! Viimeksi muokannut Skorpioni : 03.10.2009 18:59 |
|
|||
|
|||
![]()
Tahdoin vain kertoa, että huolehdin yleensä tunnollisesti kaikista aiheuttamistani laskuista. Muutamat eivät taida niin tehdä....NIH!
|