![]() |
|
|
|||||||
| Tapahtumat Kisat, kisatulokset, safarit, ajopäivät, kokoukset, yms. |
![]() |
|
|
Työkalut | Etsi tästä viestiketjusta | Näkymä |
|
|
|
|
|||
|
|||
|
paljon melua melusta............mutta onko se 4500 nyt sitten se ehdoton raja(ei kai) kun vanhus ei kierrä sitä........??? tarviiko viritellä jenkamittaria...????? ei kai tää ny tähän kaadu... :-)
|
|
|
||||
|
||||
|
Ei kaadu... Eiköhän tuo katsastuspäällikkö osaa korvakuulolla arvioda "sinne päin kierrokset"
|
|
|
|||
|
|||
Hyvältä näyttää osanotto
Vuoden paras osanotto jos kaikki vain muistavat
tulla paikalle ![]() Jospa trialoffi saisi tästä uuden piristysruiskeen ![]() Inhorealisti |
|
|
|||
|
|||
|
Lainaus:
|
|
|
|||
|
|||
|
TNYYBIPOUSA
|
|
|
||||
|
||||
|
Olipas hyvin ilmottautuneita!!
|
|
|
||||
|
||||
|
Lainaus:
Lainaus:
" Pakokaasulaitteet Pakoputkisto on vapaa. Äänenvoimakkuus saa enimmillään olla 98+2 desibeliä" niin eikös se tarkoita sitä että missään tilanteessa pakoputkistomelu ei saa nousta yli 100 desibelin, vaikka kierroksia olis 11500rpm ?? |
|
|
||||
|
||||
|
Lainaus:
Ai ai.....
|
|
|
|||
|
|||
|
im sorry to tell, but i will not bring my car, we had a competiton this weekend and my engine dont work as it should.. boring to bring my car whole the way to finnland and dont drive.. but i will come and help if you need help.. or maybee someone have a car i can use??
|
|
|
||||
|
||||
|
Lainaus:
|
|
|
||||
|
||||
|
Kuinkas moni on tulossa tuonne iltabileisiin? Vois huutaa hep niin osaa vähän varautua väkimäärään!
|
|||
|
|||
|
Lainaus:
T:POUSA |
|
|
||||
|
||||
|
Lainaus:
Ja Kisaajille: sain infot vasta tänään illalla postiin, eli pitäisi olla perillä maanantaina. Osan ilmoittautumisista puuttui osoitteet niin kaivelin niitä mun vanhoista arkistoista viime vuodelta. Jos siis olettekin muuttaneet ja infoa ei näy teillä tiistaina, laittakaa meiliä tai tekstaria (tiistaina en pysty vastaamaan puhelimeen) niin laitan infon sähköisesti. |
![]() |
| Käyttäjiä lukemassa tätä viestiketjua: 1 (0 jäsentä and 1 vierasta) | |
| Työkalut | Etsi tästä viestiketjusta |
| Näkymä | |
|
Samanlaisia viestiketjuja
|
||||
| Viestiketju | Aloittaja | Foorumi | Vastauksia | Viimeisin viesti |
| TMK OFF ROAD TRIAL | RJCOBRA | Tapahtumat | 143 | 28.02.2015 12:02 |
| Trial ajovarusteet | panzer | Tekniikka & Jutustelu | 1 | 16.01.2009 14:17 |
| TRIAL KYSYMYKSIÄ??????? | Jare | Tekniikka & Jutustelu | 61 | 11.04.2006 15:19 |
| Korinvaihto ja trial. | RST | Tekniikka & Jutustelu | 5 | 15.01.2006 22:33 |
| Seuraava Trial? | Jyrppa-88 | Tapahtumat | 0 | 04.07.2003 10:04 |