Offipalsta.COM  

Palaa takaisin   Offipalsta.COM > Off-Road > Tapahtumat

Tapahtumat Kisat, kisatulokset, safarit, ajopäivät, kokoukset, yms.

Vastaus
 
Työkalut Etsi tästä viestiketjusta Näkymä
  #1  
Vanha 02.10.2009, 19:23
_Tero_:n Avatar
_Tero_ _Tero_ ei ole kirjautuneena
Konkari++
 
Rekisteröitynyt: 24.06.09
Sijainti: Järvelä
Viestit: 795
Perusasetus

en tiedä viel mitä se on meinannut, mut mun mieli pide on että kyllä sinne pulu mahtuu ku juodaan ittemme sosiaalisiks

Vastaa lainaten
  #2  
Vanha 02.10.2009, 21:24
Rekisteröimätön
Guest
 
Viestit: n/a
Perusasetus

Lainaus:
Alkuperäinen kirjoittaja _Tero_ Näytä viesti
en tiedä viel mitä se on meinannut, mut mun mieli pide on että kyllä sinne pulu mahtuu ku juodaan ittemme sosiaalisiks
kuulostaa hyvältä vielä kun saatas hetekan veljekset&kump. mukaan niin avot !
Vastaa lainaten
  #3  
Vanha 05.10.2009, 18:58
simppa simppa ei ole kirjautuneena
Aktiivijäsen+
 
Rekisteröitynyt: 29.02.04
Sijainti: Hirvensalmi, Finland.
Viestit: 221
Talking

eetsa senkus otat sen keskiviikonkin vapaaksi ja suuntaat aamusta tänne päin niin voidaan suorittaa ennen rajalle lähtöä auton
"lisälaitteiden" testaus jos ei tyydytä niin kerkee käydä ostamassa uudet
Vastaa lainaten
  #4  
Vanha 05.10.2009, 20:21
jjv:n Avatar
jjv jjv ei ole kirjautuneena
Aktiivijäsen++
 
Rekisteröitynyt: 19.12.04
Sijainti: oulu, Finland.
Viestit: 301
Perusasetus

Nyt ei ikävä kyllä pääse .
Tv: budha hetekka
Vastaa lainaten
  #5  
Vanha 06.10.2009, 06:57
Eetza:n Avatar
Eetza Eetza ei ole kirjautuneena
Konkari+
 
Rekisteröitynyt: 12.10.06
Sijainti: Hämeenkoski, Finland.
Viestit: 654
Perusasetus

Lainaus:
Alkuperäinen kirjoittaja simppa Näytä viesti
eetsa senkus otat sen keskiviikonkin vapaaksi ja suuntaat aamusta tänne päin niin voidaan suorittaa ennen rajalle lähtöä auton
"lisälaitteiden" testaus jos ei tyydytä niin kerkee käydä ostamassa uudet
Rooger....

Tossa just funtsin et jos sitä pääsee aamupäivästä liikkeelle niin sitähän vois mennä jo aikasemmin paratiisin puolelle urpoilemaan ja varmaan laalaa ja jussilainen olisivat joutilaita lähtee samoihin aikoihin... tai jotai...
__________________
Se, että olet vainoharhainen ei tarkoita sitä,
etteivät ne kuitenkin olisi perässäsi.
Vastaa lainaten
  #6  
Vanha 06.10.2009, 08:33
Jeeper:n Avatar
Jeeper Jeeper ei ole kirjautuneena
Sankari
 
Rekisteröitynyt: 14.01.03
Sijainti: PäHäMa/FJDC
Viestit: 4.128
Perusasetus

Lainaus:
Alkuperäinen kirjoittaja Eetza Näytä viesti
Rooger....

Tossa just funtsin et jos sitä pääsee aamupäivästä liikkeelle niin sitähän vois mennä jo aikasemmin paratiisin puolelle urpoilemaan ja varmaan laalaa ja jussilainen olisivat joutilaita lähtee samoihin aikoihin... tai jotai...
Mä voin lähtee urpoilemaan jo aamupäivästä, ja BJV-8:kin varmaan ottaa koko päivän vapaaksi?
Vastaa lainaten
  #7  
Vanha 06.10.2009, 09:35
ugly_hj:n Avatar
ugly_hj ugly_hj ei ole kirjautuneena
Veteraani+
 
Rekisteröitynyt: 11.09.04
Sijainti: espoo, .
Viestit: 1.710
Perusasetus

Mä voin kyllä myös lähtee aamupäivästä.
Vastaa lainaten
  #8  
Vanha 06.10.2009, 10:23
Eetza:n Avatar
Eetza Eetza ei ole kirjautuneena
Konkari+
 
Rekisteröitynyt: 12.10.06
Sijainti: Hämeenkoski, Finland.
Viestit: 654
Perusasetus

No tota mites (Koopee) kun mainitsit siitä Lumisuosta... et jos sinne nyt haluu mennä niin nythäs siin ois hyvä joukko porukkaa menossa laittamaan leirin pystyyn etukäteen, niin ei tarvitsisi loppujoukon enää myöhään illalla/yöllä temmeltää telttojen kanssa... Siis tää nyt oli vaan ajatus... tai silleen...
__________________
Se, että olet vainoharhainen ei tarkoita sitä,
etteivät ne kuitenkin olisi perässäsi.
Vastaa lainaten
Vastaus


Käyttäjiä lukemassa tätä viestiketjua: 1 (0 jäsentä and 1 vierasta)
 
Työkalut Etsi tästä viestiketjusta
Etsi tästä viestiketjusta:

Tarkennettu haku
Näkymä

Pikalinkit

Samanlaisia viestiketjuja
Viestiketju Aloittaja Foorumi Vastauksia Viimeisin viesti
Riskiretki 2007 KooPee Tapahtumat 326 15.10.2017 09:37
Riskiretki 2008 KooPee Tapahtumat 225 15.10.2017 09:25
Myydään RiskiRetki 2007 DVD SuurSyömäri O/M/V Muut 34 10.11.2010 22:50
KARELIA TROPHY 2009, 8-16.8.2009 myllis Tapahtumat 1 07.07.2009 11:28
Paratiisi Offi 2009 15.-17.5.2009 oska80 Tapahtumat 201 15.06.2009 22:15


Sivu luotu: 22:14 (GMT +2).