![]() |
|
|
|||||||
| Tapahtumat Kisat, kisatulokset, safarit, ajopäivät, kokoukset, yms. |
![]() |
|
|
Työkalut | Etsi tästä viestiketjusta | Näkymä |
|
|
|
|
||||
|
||||
|
SE OM MORO Tullaan jos hyväksytään porukkaan JONES Mansesta
|
|
|
|||
|
|||
|
Nostoa
|
|
|
||||
|
||||
|
Lainaus:
Pikkusempaa tennaria vaan alle
|
|
|
||||
|
||||
|
saatiin lupa tulla vaikka vähän isommat renkaat onkin alla,kelpaa toi mörkö ainakin vinssauspisteenä isommallekin autolle.ei aina tarvi olla älytöntä maastoa minne voi upottaa auton ja sijaitsee vielä hyvin lähellä joten tulossa 1 kpl mörköä+miehistö.
|
|
|
|||
|
|||
|
Voisihan sitä lähteä suitsaa ulkoiluttamaan kun on vaan 33" pyörät.
|
|
|
||||
|
||||
!!!
Joo, voishan sitä tulla läjän kaa tsuumaileen paikkoja, jos vaikka sais sitäennen ton lukkoperän paikalleen....
Kolmas elämä menossa, ja vauhti vaan kiihtyy ![]() " Si vis pacem, para bellum..." Rahalla saa, ja maasturilla pääsee... ![]() Kaikki mikä tulee idästä, otetaan vastaan tasajyvän kanssa...!!! Mitäs tähän sanois Honda-mies??? Mulla on Mese, ja se viihtyy talven tallissa ![]() Jokivarren VPK www.facebook.com/junnupaloautot |
|
|
||||
|
||||
|
hienoa hienoa... !! Pyytäkää muutkin, mä menin lupaamaan isännille että kyllä me porukka kokoon saadaan
![]() Minkäslaisia pirssejä näillä 3lla viimeksi ilmoittautuneella on? Pistäkää hyvissä ajoin, mielummin heti ilmotukset eteenpäin. |
|
|
||||
|
||||
|
Mulla itellä on uuskoppanen LJ-70, 35" renkaat, ja vinssiä...
Ja voipi olla et jos saa siksees ton mettävehkeen liikkeelle, niin sit...
Kolmas elämä menossa, ja vauhti vaan kiihtyy ![]() " Si vis pacem, para bellum..." Rahalla saa, ja maasturilla pääsee... ![]() Kaikki mikä tulee idästä, otetaan vastaan tasajyvän kanssa...!!! Mitäs tähän sanois Honda-mies??? Mulla on Mese, ja se viihtyy talven tallissa ![]() Jokivarren VPK www.facebook.com/junnupaloautot Viimeksi muokannut Rompe1 : 18.10.2009 21:26 |
|
|
|||
|
|||
Joo, mukaan...
Mun tietokoneenkäyttötaidot on niin olemattomat etten kyennyt ilmoittautumaan sinne kun piti... Olisin kuitenkin mielellään tulossa, Vaari Naantalista, Cherokee 31/10,5 Insat, ei vinssiä mutta ajellut metsässä ahkeraan silloin kun se oli täällä Turussa päin vielä mahdollista.
|
|
|
||||
|
||||
2 Norjalaiset tuu myös
Eli Offroadpaja Tampere toimitaan 1 Disco, mistä on 2 norjalaiset sissällä.
(if missspelled, and you comment, you buy me a beer!) |
|
|
||||
|
||||
|
Lainaus:
Kolmas elämä menossa, ja vauhti vaan kiihtyy ![]() " Si vis pacem, para bellum..." Rahalla saa, ja maasturilla pääsee... ![]() Kaikki mikä tulee idästä, otetaan vastaan tasajyvän kanssa...!!! Mitäs tähän sanois Honda-mies??? Mulla on Mese, ja se viihtyy talven tallissa ![]() Jokivarren VPK www.facebook.com/junnupaloautot |
![]() |
| Käyttäjiä lukemassa tätä viestiketjua: 1 (0 jäsentä and 1 vierasta) | |
| Työkalut | Etsi tästä viestiketjusta |
| Näkymä | |
|
Samanlaisia viestiketjuja
|
||||
| Viestiketju | Aloittaja | Foorumi | Vastauksia | Viimeisin viesti |
| Hiekkapuhalluslaitteita Lainaksi Päijät-hämeen Alueelta? | HZJ73 | Tekniikka & Jutustelu | 0 | 24.07.2008 12:10 |
| HIEKKAPUHALLUSTA PÄIJÄT-HÄMEEN SEUDULLA? | Tekniikka & Jutustelu | 5 | 07.08.2007 08:17 | |
| o: avo kypärä! päijät hämeen alueelta | kristian | O/M/V Muut | 2 | 15.06.2007 22:54 |
| SYYS-RESTAURANTAPÄIVÄT | snööri | Tapahtumat | 1 | 24.08.2006 07:24 |
| Hämeen autosähkö oy ja DV 9000i häiriö | Mutamies | Chit-Chat | 8 | 18.01.2006 20:07 |