![]() |
![]() |
|
Tapahtumat Kisat, kisatulokset, safarit, ajopäivät, kokoukset, yms. |
![]() |
|
Työkalut | Etsi tästä viestiketjusta | Näkymä |
|
#1
|
||||
|
||||
![]() Ei niiden äänien vaimentaminen niin kamalan vaikeaa ole.Ralleissa niitä on mitattu ainakin kymmenen vuotta,eikä 100 deepeetä/4500rpm mikään ongelma ole ollut. Ehjä pönttö kun on putkessa niin ei siihen paljon muuta tarvita.Ne puheet äänestä ja voimasta ei kuitenkaan ihan käsi kädessä käy. Toki se mittausmentelmä on ihan paska,sillä ei ole mitään tekemistä todellisuuden kanssa. Pelkkä putkenkiinnikkeen räminä saattaa aiheuttaa hylyn. Toki viiskyt kierrosta suuntaan tai toiseen voi muuttaa kaiken. Mun mielestä kannataisi kuitenkin,vaikka hylätyksi tulemisen uhalla,lähteä mukaan. Vaikka niin,että rahat takaisin jos tulee hylky äänistä.
|
#2
|
||||
|
||||
![]()
paitsi että ralli puolella mittaus kierrokset on 3500
__________________
hä ja kaikki kirjoitukse ovat muistin varaisia,eli ei kovin luotettavia koska yleensä en illalla muista mitä aamulla söin vai söinkö ollenkaan. Ja omituiset sanat saattaapi johtua tän noupädin kosketus näppäimistä, ku tulee näitä harha/viereisiä kirjaimia |
#3
|
|||
|
|||
![]()
Ilmankos se onkin käynyt aina niin kivuttomasti........
h-a-r-z-a |
#4
|
||||
|
||||
![]()
ninpä. ei se ihan helposti käy muttei mahdotonkaan homma ole ja vituttaahan se ku ensin koitetaan saada oma kikotin edes kuullostamaan tehokkaalta vaikkei tehoa olekkan ja sit käsketään hiljentään ne.mut näillä mennään ja ahvenistolla ajetaan(jos saan riittävän hiljaseks).ja ymmärsinkö oikein et yli 4500rpm melulla ei väliä.
__________________
hä ja kaikki kirjoitukse ovat muistin varaisia,eli ei kovin luotettavia koska yleensä en illalla muista mitä aamulla söin vai söinkö ollenkaan. Ja omituiset sanat saattaapi johtua tän noupädin kosketus näppäimistä, ku tulee näitä harha/viereisiä kirjaimia |
#5
|
||||
|
||||
![]()
Onko invalidi-alennusta mahdollista saada???
__________________
Kolmas elämä menossa, ja vauhti vaan kiihtyy ![]() " Si vis pacem, para bellum..." Rahalla saa, ja maasturilla pääsee... ![]() Kaikki mikä tulee idästä, otetaan vastaan tasajyvän kanssa...!!! Mitäs tähän sanois Honda-mies??? Mulla on Mese, ja se viihtyy talven tallissa ![]() Jokivarren VPK www.facebook.com/junnupaloautot |
#6
|
||||
|
||||
![]()
Ilmoittauduttu on!
|
#7
|
||||
|
||||
![]()
Tuleeko ongelma jos ilmottautuukin ensin eri autolla kuin sitten tulee itse kisaan eli toisin sanoen ilmottaudun Mogsulla mutta jos saan Rokkari bj,n iskuun niin tulisin sillä mutta kun ei vielä varmaa että saanko sen kaikinpuolin toimimaan kisaan mennes,ihmettelään resipelejä sitten pelipaikalla ja sorvinlastuja sylintereihin asti tungen jollei muutoin mee läpi
![]() |
#8
|
||||
|
||||
![]()
Nyt kun desipeleistä puhutaan niin onkos kukaan ylipäätänsä lukenut sääntöjä? en itsekään niitä vielä ole sisäistänyt
![]() eli eikös eurotrial säännöillä mennä mekin nykyään?? ja sielläkin lukee selvästi että Äänenvoimakkuus saa enimmillään olla 98+2 desibeliä niin mehän saadaan kymmenen desipeliä anteeksi ahvenistolla!! ![]() http://www.autourheilu.fi/attachemen...6-15-29262.pdf |
#9
|
||||
|
||||
![]() Lainaus:
__________________
"Vaikka minä vaeltaisin pimeässä laaksossa, en pelkäisi mitään pahaa, sillä minä olen pahin pimeys laaksossa" |
#10
|
||||
|
||||
![]() Lainaus:
Millä kierroksilla muuten toi mitataan?Osaaks joku kertoa? 1000, 2000, 3000 rpm ???? |
![]() |
Käyttäjiä lukemassa tätä viestiketjua: 1 (0 jäsentä and 1 vierasta) | |
Työkalut | Etsi tästä viestiketjusta |
Näkymä | |
|
![]() |
||||
Viestiketju | Aloittaja | Foorumi | Vastauksia | Viimeisin viesti |
TMK OFF ROAD TRIAL | RJCOBRA | Tapahtumat | 143 | 28.02.2015 12:02 |
Trial ajovarusteet | panzer | Tekniikka & Jutustelu | 1 | 16.01.2009 14:17 |
TRIAL KYSYMYKSIÄ??????? | Jare | Tekniikka & Jutustelu | 61 | 11.04.2006 15:19 |
Korinvaihto ja trial. | RST | Tekniikka & Jutustelu | 5 | 15.01.2006 22:33 |
Seuraava Trial? | Jyrppa-88 | Tapahtumat | 0 | 04.07.2003 10:04 |