![]() |
|
|
|||||||
| Tekniikka & Jutustelu Yleistä keskustelua maastureihin ja/tai off-roadiin liittyen |
![]() |
|
|
Työkalut | Etsi tästä viestiketjusta | Näkymä |
|
|
|
|
||||
|
||||
|
Kiitos neuvoista! Onko 0,8-0,9mm liikaa välystä jos laakerit ovat vanhat? Voiko shimminä käyttää mitään muuta materiaalia tai esim. shimmausprikkoja? Kaveri ehdotti että ottaisin yhden 1mm shimmin pois ja leikkaisin paperista shimmivärkkiä.
----------------------------------------------------------- "Nyt minä ymmärrän miksi ostitte tämän Patrolin. Tämän kanssa ei ole niin tarkkaa, kun koirakin voi tulla penkeille suoraan lantaläjästä!" -anoppi |
|
|
|||
|
|||
|
Kyllä kaikki ylimääräiset välykset kannattaa passata pois, niin välttyy suuremmilta remonteilta.
Väljä laakeri päästää akselin hakkaamaan joka kurvissa ja sivuttaisissa nitkahduksissa ja kaikki nämä ylimääräiset tömähdykset kuluttavat myös sitä toisen puolen laakerointia. Itse olen tehnyt noita shimmejä ihan ohuesta pellistä tai jopa tiivistepaperista. Ei sinne sentään mitään öljyä kestämätöntä paperia kannata laittaa. |
![]() |
| Käyttäjiä lukemassa tätä viestiketjua: 1 (0 jäsentä and 1 vierasta) | |
| Työkalut | Etsi tästä viestiketjusta |
| Näkymä | |
|
Samanlaisia viestiketjuja
|
||||
| Viestiketju | Aloittaja | Foorumi | Vastauksia | Viimeisin viesti |
| PATROL takapyörän laakeri | HELLE | Tekniikka & Jutustelu | 0 | 14.01.2008 22:24 |
| Isuzun takapyörän laakeri???? | las-c | Tekniikka & Jutustelu | 2 | 17.10.2006 17:59 |
| Rockyn takapyörän laakeri | kimblen | Tekniikka & Jutustelu | 6 | 11.05.2006 16:58 |
| pajeron takapyörän laakeri | Tekniikka & Jutustelu | 2 | 21.08.2005 19:35 | |
| Takapyörän laakeri ? | conv87 | Vuosimallit 1984-1996 | 9 | 07.04.2004 11:17 |