![]() |
![]() |
|
Linkit Off-Road -linkkejä ympäri maailman. |
![]() |
|
Työkalut | Etsi tästä viestiketjusta | Näkymä |
|
#1
|
||||
|
||||
![]() 223kw on sinällään ihan OK.mutta teho+etuveto sucks.
__________________
krapulan parantaminen viinalla on yhtä tarkkaa kuin ripulin parantaminen pieremällä liika tarkkuus osoittaa teknisen kypsymättömyyden. |
#2
|
|||
|
|||
![]()
Ei oikeastaan sudi enää kakkosella suoraan kiihdyttäessä.
Mutkissa sit vähän enemmän. Onneks on toi quaifen atb. auttaa edes vähän. Katuslicksiä alle niin rupee löytymään paremmin pitoja. Tosin väännöt oli niin alhaset et ei se niillä voikkaan sutia. vaan 334nm Viimeksi muokannut escorvet : 26.09.2009 21:53 |
#3
|
||||
|
||||
![]() Lainaus:
mulla oli aiemmin takapotlu 80 luvun alkupuolelta jossa 360hv/500nm.suoraan ajaminen oli tylsää suttailua mut kunnon lukon ansiosta kurvit sitäkin antoisempia.
__________________
krapulan parantaminen viinalla on yhtä tarkkaa kuin ripulin parantaminen pieremällä liika tarkkuus osoittaa teknisen kypsymättömyyden. |
#4
|
|||
|
|||
![]() Lainaus:
![]() ![]() Huomenna taas ahvenistolle päiväksi harrastamaan. ![]() |
#5
|
||||
|
||||
![]()
Miksiköhän muuten RS focusta ei ole tehty 4-vetoisena? Olisi ollut hyvä seuraaja cosworth sierralle ja escortille
![]()
__________________
4-vedon ja 2-vedon ero? No käveltävä matka takaisin tielle. GR patrollien osia kaikki nurkat täynnä... Kysy jos tarvitset jotain! |
#6
|
||||
|
||||
![]()
__________________
krapulan parantaminen viinalla on yhtä tarkkaa kuin ripulin parantaminen pieremällä liika tarkkuus osoittaa teknisen kypsymättömyyden. |
#7
|
||||
|
||||
![]()
1/3
2/3 3/3 Nyt viimekertaisita ajoista ![]()
__________________
|
#8
|
|||
|
|||
![]() Lainaus:
http://www.youtube.com/watch?v=zX0kAO54074 Siinä vielä tän päivän leikeistä. Pääsin jopa haastamaan uutta RS:ää |
#9
|
||||
|
||||
![]() Lainaus:
Lainaus:
![]() Kopioitu-->>http://fi.worldcarfans.com/9080707.0...-ford-focus-rs "Auto on edelleen etuvetoinen, todennäköisesti taloudellisista syistä (vaikka Ford väittää kyseessä olevan painon lisäyksen välttäminen), siksi se tarvitsee hieman apua pysyäkseen kilttinä pikku autona. Hallittavuutta parennetaan Quaife Automatic Torque Biasing luistonestolla, mutta tämä on vain osa pakettia. Fordin uusi etujousitusjärjestelmä "RevoKnuckle" toimii yhdessä luistoneston kanssa vähentämässä suuresta väännöstä johtuvaa luistoa." Mutta huhut puhuvat että nelivetoinenkin malli olisi tulossa ja peräti 350Heppasena-->http://bridgetogantry.com/index.php?...+for+your+vote! http://www.thetruthaboutcars.com/nex...wd-and-350-hp/
__________________
MudastaPois.Com Tai sit not Team Rotta-Racing Ry K-Nummi |
#10
|
||||
|
||||
![]() Viimeksi muokannut SuurSyömäri : 26.10.2009 13:44 |
#11
|
||||
|
||||
![]()
Tämmöisiä Lost in Bonehill klippejä alkoi valumaan Youtube profiiliin...
Eli jos haluatte nähdä niitä siellä lisää niin klikatkaa sitä sinisellä olevaa "SuurJuomari" nimipalkkia niin siellä on videoarkisto. http://www.youtube.com/watch?v=cQqRJGW9sUI Viimeksi muokannut SuurSyömäri : 26.10.2009 20:19 |
#12
|
||||
|
||||
![]()
Täsois pari teelmystä. Oli siellä semmonen pidempikin kokooma, mutta kun se oli tehty Metallican musiikkiin eikä ollu lupaa, niin hat-hat -miesten pelossa tuli pantua jäihin..
http://www.youtube.com/watch?v=fpbAyVuZ-bo http://www.youtube.com/watch?v=jq6Aq-YubPQ |
#13
|
||||
|
||||
![]()
http://www.youtube.com/watch?v=WQAAPi6CIAc
tuommonen löytyi koneen kätköistä niin laitetaan töllisteltäväksi |
![]() |
Käyttäjiä lukemassa tätä viestiketjua: 1 (0 jäsentä and 1 vierasta) | |
Työkalut | Etsi tästä viestiketjusta |
Näkymä | |
|
![]() |
||||
Viestiketju | Aloittaja | Foorumi | Vastauksia | Viimeisin viesti |
Youtube.com helmiä | VonLeka | Chit-Chat | 143 | 15.12.2011 14:25 |
eri automalleille omat keskustelualueet jne? | VonLeka | Chit-Chat | 14 | 30.08.2009 15:36 |
Microsoftin "youtube" | jappe | Linkit | 0 | 16.02.2007 09:59 |
Omat osiot härveleille | Ex_inkkari | Tekniikka & Jutustelu | 14 | 14.03.2005 10:36 |