![]() |
![]() |
|
Tekniikka & Jutustelu Yleistä keskustelua maastureihin ja/tai off-roadiin liittyen |
![]() |
|
Työkalut | Etsi tästä viestiketjusta | Näkymä |
|
|
||||
|
||||
![]() Etuvakaajan pikalukitusTännekin aloittelijan laillisuuspohdintoja: tuleeko noista pikalukittavista etuvakaajan koiranluista sanottavaa konttorilla? Ja onko niistä suosituksia hyvästä setistä?
|
|
||||
|
||||
![]()
mulla on pikalukot. unohda ne!!!! vakaaja kiinni leman ajaksi.
|
|
||||
|
||||
![]()
Ei ole mulla tullut koskaan sanomista pikalukoista leimalla, mutta riippuu varmaan onko tehtaan tekemät ja fiksun oloiset, vai itse tehdyt? Ja kai myös leimasedästä
![]() Mutta ei pitäisi olla laillisuusperusteita kieltää, jos vain on hyvin ja tukevasti tehdyt. Hyviä pikalukkoja tekee mm. Rubicon Express (niiden Gen.2 discot). On oikeasti näppäriä nuo. Itsekin toki tekee, mutta sitten voi tulla leimalla sanomistakin. |
|
||||
|
||||
![]() Lainaus:
![]() |
|
||||
|
||||
![]() Lainaus:
Samoin merkkattiin mulla tuo keskiöstä- pyöränkaareen etäisyys, mutta se toisaan vaihtuu ihan sen mukaan kun lokaria rälläköi. Pitää vissiin hommata leima- lokarit ![]() |
|
||||
|
||||
![]()
Vanha ketju, mutta jatketaan eikä aloiteta uutta...
Mahtaako noita Rubicon Express:in kamppeita tuoda kukaan maahan, vai onko ne tilailtava jostain saksasta tai ameriikan ihmemaasta? Pikainen googlailu ei ainakaan meikäläisen mielikuvituksella tuottanut tulosta. |
|
||||
|
||||
![]()
Itse olen tilaillut sitä sun tätä (mm. Rubicon Express) Mikolta Savonlinnasta http://www.mvahuolto.fi/yhteystiedot
/Joukka |
|
||||
|
||||
![]() Lainaus:
![]() Mitä on tuolta Jeeppipuolelta asioita vastaan tullut, niin ainakin tukivarsien hitsauksissa on ollut vakavia ongelmia (aivan räkäsaumoja eikä kunnon läpipolttoa), joiden seurauksena niin ala- kuin ylätukivarsia on katkennut saumojen kohdalta. Ei siis sauman vierestä, vaan nimenomaan saumasta. Etujousia on katkennut jonkin verran, samoin takalatien kestävyys ja laatu on ollut vaihtelevaa. Oli siellä sitten jotain muutakin pientä, en vain enää muista mitä. Se on sitten jokaisen oma asia uskaltaako ottaa riskin osuuko kohdalle hyvä vai huono tuote. Eli siis missään nimessä kaikki sarjat ei ole huonoja olleet, mutta laatu- ja takuuongelmia on esiintynyt. Harmi sinänsä, koska oli kohtuuhintaisia ja hyvälaatuisia tuotteita tekevä firma. |
![]() |
Käyttäjiä lukemassa tätä viestiketjua: 1 (0 jäsentä and 1 vierasta) | |
Työkalut | Etsi tästä viestiketjusta |
Näkymä | |
|
![]() |
||||
Viestiketju | Aloittaja | Foorumi | Vastauksia | Viimeisin viesti |
Ostettu Xj cherokeen takaiskarit | Nemi | O/M/V Varaosat ja tarvikkeet | 6 | 27.01.2009 10:03 |
Cherokeen korin korotus | Ex_inkkari | Linkit | 3 | 16.03.2007 18:02 |
O:cherokeen etujouset | hiluximiäs | O/M/V Varaosat ja tarvikkeet | 26 | 08.07.2006 10:16 |
cherokeen perä//pää | Tekniikka & Jutustelu | 2 | 13.10.2005 15:38 | |
Cherokeen korotus? | Päksi | Tekniikka & Jutustelu | 8 | 25.11.2003 22:49 |