![]() |
![]() |
|
Maasturiprojektit Osio on tarkoitettu etenkin pidempiaikaisten projektien seuraamiseen. Tämä on oikea paikka oman auton esittelyyn. |
![]() |
|
Työkalut | Etsi tästä viestiketjusta | Näkymä |
|
|
|||
|
|||
![]() Kyselyä 4 RunneristaMorjesta. Kyselisin että mulla on itellä tommonen 90-luvun runneri. Niin mistä niihin löytyis edullisesti korin/alustan korotus sarjoja?
|
|
||||
|
||||
![]()
nosta nyt ekaa alustaa.. jos ett meinaa ihan barbi maasturia tehä niinkuin topicin aloittaneena..ja tekijänä en haluais jälkeä nähdä lähempää
maalaus suhteellista..etuloksuiss valuu usein nyybiille ![]() mulla polon jouset orkkis takajousien sisällä,ja edessä kirrattu sauvoja.. ja jos en myy koht pokemon maasturia niin sorvaan palikat korin korotukseen.. jos haluat semmoset ota yhteytt YV..korkeus sen mukaan mitä haluat itse teen 50mm jos tulee..material musta nylon
Vittunko mä työnnän nää perrkele ! ! Viimeksi muokannut Heegi : 23.09.2009 04:38 |
|
||||
|
||||
![]()
Nostaakos nuo poloisen jouset perää yhtään?
Joltain jenkkipalstalta luin että vakio hdj80:n jouset korottaa runneria 2". Ja käy suoraan paikalleen. Eteen tuli hommattua jo 1" sdori palikat. Pitäis vaan jaksaa joku päivä asentaa alle ![]() Lisä valotkin etenee....
|
||||
|
||||
![]()
Nostaa kylläkiin ainakin 4". Ja käy suoraan.
|
|
||||
|
||||
![]()
Öööh, toimiikos ne sit vai tuleeko pompottava.. aattelin että hodarin jousien kantokyky saattaa olla ihan pikkasen eri kalibeeriä kuin 4runnerin... (voi että teki mieli kirjottaa 4runkun)..
![]() |
|
||||
|
||||
![]() Lainaus:
nostaa joku pari tuumaa,asennus sillai että iskari irti ja peruutti toisen puolen pukille että oli ihan linkussa niin sai jousen sinne ![]()
|
||||
|
||||
![]()
Mistä hommasit noi Sdorit ja paljon makso? Sdorin sivuilla oli aika paska asennusohje.
|
|
|||
|
|||
![]()
Tästä saa: http://www.4crawler.com/4x4/ForSale/...ntSpacer.shtml
Dollari on aika halpa nyt. Aika pieni paketti että ei tarvi maksa tulli jos hyvin mene. |
|
||||
|
||||
![]()
Ei kai se nyt siittä paketin koosta ole kiinni jääkö tulliin vai ei
![]() Tavaran arvohan sen määrittelee. |
|
||||
|
||||
![]() Lainaus:
Mulla jäi korinkorotus palikat tulliin. Meni postikuluineen karvan yli sen 150. Ja paketti oli pieni.
|
|||
|
|||
![]()
ite maksoin 84.45€ tosta 4crawler firmasta. 99 usd + 13usd. Tänä päivänä se oli jotain 76€. Ja se ei jäänyt tulliin.
|
|
||||
|
||||
![]()
Joo, se on tuurista kiinni. Yleensä valtaosa "lahja":ksi (gift) merkityistä alle 45€ arvoiseksi (tullittomuuden raja) merkitytkin jäävät tulliin, mutta saattaapa pikkunen näpsä paketti tulla postiluukkuunkin suorilta.
|