![]() |
![]() |
|
Chit-Chat Tämä foorumi on tarkoitettu epämääräiseen jauhamiseen, eikä asian ole pakko liittyä suoraan offroadiin. |
![]() |
|
Työkalut | Etsi tästä viestiketjusta | Näkymä |
|
|
||||
|
||||
![]() Jos ehdottaisi että nopeusrajoituksia tulisi laskea 40 km/h:lla niin sekin todennäköisesti menisi hyvin läpi, EDUSKUNNASSA.
|
|
||||
|
||||
![]()
No onhan nuita fiksuja kansanedustajia ollut näitä liikenneasioita ajamassa.. Eräskin fiksu miäs Klaus Bremer ehdotti aikanaan, että stadin keskustassa pitäs olla 120 rajotus, koska motareilla tapahtuu suhteessa vähiten onnettomuuksia... että joo.. Lisää hyviä ideoita
![]() tainnut tämänkin jo joskus jonnekin kirjottaa.. ![]() |
|
||||
|
||||
![]()
pitää selvittää ketkä tuon NEROKKAAN lakialoitteen takana on
lyödäänkö vetoa että suurin osa tosta porukasta kuuluu vihreisiin,80prossalla ei ole ajokorttia eikä se loput 20prossaa ole itse ajanut autoa ainakaan yli 2km viikossa taas vituttaa niin että sattuu!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
|
||||
|
||||
![]() Lainaus:
Peltipoliisejakin alkaa oleen joka helvatan notkossa ja metsäpätkälä. Ei PRKL! Olikos jossain tarjouksessa akkurälläkät ![]() |
|
||||
|
||||
![]()
Jos löydät niin mulle kans
![]() ![]() ![]()
|
||||
|
||||
![]()
saahan ne peltipoliisien kulman varmaan säädettyä hieman vinssillä
![]() ehkä napsii kuvia lentokoneista sitten.. kaverit veti ruotsissa kameraan ja saman tien veti Ukäännös ja sitten uudestaan siihen ylinopeutta ja toinen piti persettä tuulilasissa,oli varmaan rååttalaiset innoissaan ![]()
|
|||
|
|||
![]() Lainaus:
![]() Kaveri kiskaisi työreissulla ruotsissa firman autolla kameraan. Melkein vuosi meni ennenkun tuli iso sakko kuvan kanssa postissa.
|
|||
|
|||
![]()
Hah. Tuollaisella ei ole mitään vaikutusta mihinkään. Edelleenkään kun niitä poliiseita ei siellä tiellä näy sitten missään. Linnunpöntön kohdalla on niin helppo jarruttaa, että saa sen sopivan alinopeuden aikaiseksi ja tilastot hienon näköisiksi.
Kyllä on nykyään harvinaisuus että ne poliisit jotain tutka ratsiaa jossain pitää. Nykyään on tapana että mennään jemmaan sinne Connectin sisään ja otetaan salaa kuvaa ylinopeutta ajavista. Joten jokaiselle päähän vaan apinanaamio niin ei voi saada sakkoja ![]() |
|
||||
|
||||
![]()
niin ja nykyään niin paljon civiilipoliisi autoja jota pitäs kieltää,jokasella motarill/isommalla tiellä ne sahaa edestakas niillä.. onko liikenteen valvominen joku salapoliisityö että pitää olla sivarilla vittu noita..
onneks omass kaupungiss edes huoma/tunnistaa 9/10kerrast varmaan sivarin..ku muistelee rekkaria.. vaikka oikeasti välitä onko korttia vai ei enää..ajaa jos pitää mitäs muuta,ei se kortti mun ajotaitoja muuta mikskää,korkeintaan ajaa kunnollisemmin ilman korttia ettei tule pysäytetyksi ![]()
|
||||
|
||||
![]()
hirvee vakitus ja käkätys nyt jostain ylinopeuksista, luulisin täälläkin jokainen tietää kuinka lujaa ajaa ja tietää mittarivirheenkin aikas tarkkaan, minusta tuo nollatoleranssi on helevetin hyvä.
Ei minulla ainakaan ole tarvetta ajaa ylinopeutta ja jos satun ajamaan ja jään vielä siitä kiinni, niin itseppä virheen tein.
|
||||
|
||||
![]() Lainaus:
Tämä ei ole tosi tarina vaan silkkaa fiktiota, muttä näin voi käydä entistä useammin ja useammalle jos tähän mennään..
MudastaPois.Com Tai sit not Team Rotta-Racing Ry K-Nummi Viimeksi muokannut Rotta-Racing : 22.09.2009 18:29 |
|
||||
|
||||
![]()
Tuskin tämä tarkennus nopeusvalvonnassa aiheuttaa kuitenkaan yhtä paljon vaaratilanteita kuin tuo saatanan hääänsdfriiilaki. Viimeeksi tänään kokeilin audin jarruja moottoritien kiihdytyskaistalla kun edellä ajava täti löi liinat kiinni ja alkoi kaivamaan kännykkää käsveskasta!!!!!!
![]() |
|
||||
|
||||
![]()
niinkuin sanoin että ihan sama ajaako kortilla vai ei.. sanoo kaverin sotu jos pysäyttää.. niin fiksuja ne on..
sen jälke ku sain reilu4kk kortin pois semmosesta että olis jo pitäny olla sovittua..niin päätin että en aja enää kortin kaa tai kortitta ihan sama.. en oo hakenu korttia takas edes..on se lompakoss ku en antanu pois alusta asti...haistakoot vitut koko lössi
Työkalut | Etsi tästä viestiketjusta |
Näkymä | |
|
![]() |
||||
Viestiketju | Aloittaja | Foorumi | Vastauksia | Viimeisin viesti |
Joku menossa FinnJaeen? | akke | Chit-Chat | 0 | 14.08.2007 16:19 |
Urusvuori tänään 28.5. - kukaan menossa? | Ahosensetä | Tapahtumat | 0 | 28.05.2006 11:03 |
Laukaan kisoihin pääkaupunkiseudulta menossa | Ex_inkkari | Chit-Chat | 4 | 17.03.2006 18:52 |
Onkos kukaan menossa farmariin | ¤Offi-Osku¤ | Chit-Chat | 3 | 30.07.2005 15:35 |
Tähänkö suuntaan rakennetaan ??? | Ex_inkkari | Tekniikka & Jutustelu | 26 | 28.07.2004 21:35 |