Offipalsta.COM  

Palaa takaisin   Offipalsta.COM > Off-Road > Tapahtumat

Tapahtumat Kisat, kisatulokset, safarit, ajopäivät, kokoukset, yms.

Vastaus
 
Työkalut Etsi tästä viestiketjusta Näkymä
  #1  
Vanha 21.09.2009, 17:24
kares:n Avatar
kares kares ei ole kirjautuneena
Veteraani++
 
Rekisteröitynyt: 23.09.05
Sijainti: kokemäki, .
Viestit: 2.087
Perusasetus

Lainaus:
Alkuperäinen kirjoittaja Jare Näytä viesti
Täällähän ei ole vielä tullukkaan käytyä.....Oliskohan Rolling Jeep iskussa, jos pääsis vaik kyytiin???
Jos ei oo rollingi iskus ni vielähän siihen kerkee vaikka porttaalit laittaa alle ennen lauantaita (; Eli ei muutakun ihmetteleen löytyykö haasteita (:
Nii ja ajo ohjeita tosiaan,eli kun huittisista päin lykkää pitkin valtatie 12.sta niin tulee risteys josta oikeelle kämmäkkä ja vasuriin äetsä niin siittä sitten käännös oikeaan PÄIN ja selkätietä pitkin n.5-6km tulee vasuriin kanteenmaan tie niin olet ohittanut ajoalueen n.100metriä sitten ,eli alue on heti tien vieressä kallion kupeessa ei pitäis ihan helpolla ohi ajaa kun kallion alla on tasotettu plaanikin.
Nii juu ja tampereelta päin lykätessä voi kannattaa kääntyy 12 tieltä kuitenkin vasuriin niin löytänee helpommin perille (:

Vastaa lainaten
  #2  
Vanha 21.09.2009, 20:53
elhapero:n Avatar
elhapero elhapero ei ole kirjautuneena
Veteraani+
 
Rekisteröitynyt: 06.09.07
Sijainti: Tammela.Finland
Viestit: 1.479
Perusasetus

Ja jossakin lähellä oli se paikka mihin trailerin voi jättää?
__________________
Hämeen Off-Road Kerho HOK
Maplehill Productions
http://www.pajakallio.fi/
http://www.ipefix.fi/
Vastaa lainaten
  #3  
Vanha 21.09.2009, 21:00
kares:n Avatar
kares kares ei ole kirjautuneena
Veteraani++
 
Rekisteröitynyt: 23.09.05
Sijainti: kokemäki, .
Viestit: 2.087
Perusasetus

Lainaus:
Alkuperäinen kirjoittaja elhapero Näytä viesti
Ja jossakin lähellä oli se paikka mihin trailerin voi jättää?
Juu,kilometrin verran eteenpäin ja sieltä saadaan kyyti kyllä järjestymään jos ei sitten laske autoa siellä ja hurista alueelle...
Vastaa lainaten
  #4  
Vanha 23.09.2009, 16:30
AxA AxA ei ole kirjautuneena
Jäsen
 
Rekisteröitynyt: 22.03.09
Sijainti: Huittinen
Viestit: 38
Talking

kämmäkkä


morjesta taas, siinä tien viitassa EI lue kanteenmaa vaan Nevanmaa, pikatieltä matka on ehkä lähempänä 4km oudommille tiedoks vaikka itekin kyllä outo oon omalla tavalla...
Vastaa lainaten
  #5  
Vanha 23.09.2009, 17:41
kares:n Avatar
kares kares ei ole kirjautuneena
Veteraani++
 
Rekisteröitynyt: 23.09.05
Sijainti: kokemäki, .
Viestit: 2.087
Perusasetus

Lainaus:
Alkuperäinen kirjoittaja AxA Näytä viesti
morjesta taas, siinä tien viitassa EI lue kanteenmaa vaan Nevanmaa, pikatieltä matka on ehkä lähempänä 4km oudommille tiedoks vaikka itekin kyllä outo oon omalla tavalla...
Ka perkele semmonenko siinä luki (; meikäläisen ohjeita ei näemmä kannata kuunnella mutta vieläkin väittäisin matkan pikatieltä olevan yli 5km (: mutta samapa tuo tuskin ajopaikan ohi ihan helpolla aja jossei nyt ihan täysin sokea ole ja vähänkään kattoo piennarta ulommas tiestä (:
Vastaa lainaten
  #6  
Vanha 24.09.2009, 21:44
kares:n Avatar
kares kares ei ole kirjautuneena
Veteraani++
 
Rekisteröitynyt: 23.09.05
Sijainti: kokemäki, .
Viestit: 2.087
Perusasetus

Jaahas taitaa saada rauhassa kelkkoo meneen metsäs ku tulijoita vaikuttas olevan kovin niukasti ,eli minä mogsulla ja sirpa ja ossi JMC.llä ja sitten piippu79 ja elhapero ilmeisestikin ,jesseH,nkin pitäs kai vissiin tulla jos pirttiremontiltaan ehtii, olikos axa tulossa entäs mites rolling jeeppi miehet vai käykö lopulta niin että paikalle ilmestyy vain Mogsu ja JMC???
Vastaa lainaten
  #7  
Vanha 24.09.2009, 21:47
Jare:n Avatar
Jare Jare ei ole kirjautuneena
Legenda
 
Rekisteröitynyt: 10.01.03
Sijainti: Loppi, Finland.
Viestit: 8.488
Perusasetus

Lainaus:
Alkuperäinen kirjoittaja kares Näytä viesti
Jaahas taitaa saada rauhassa kelkkoo meneen metsäs ku tulijoita vaikuttas olevan kovin niukasti ,eli minä mogsulla ja sirpa ja ossi JMC.llä ja sitten piippu79 ja elhapero ilmeisestikin ,jesseH,nkin pitäs kai vissiin tulla jos pirttiremontiltaan ehtii, olikos axa tulossa entäs mites rolling jeeppi miehet vai käykö lopulta niin että paikalle ilmestyy vain Mogsu ja JMC???
Juu Rolleri jää Kormun nurkille kasvatteleen kukkia On muita menoja sen verta, niin jää täl(läkin) kertaa väliin
Vastaa lainaten
  #8  
Vanha 24.09.2009, 22:17
piippu79 piippu79 ei ole kirjautuneena
Konkari++
 
Rekisteröitynyt: 20.04.09
Sijainti: kankaanpää
Viestit: 707
Perusasetus

Lainaus:
Alkuperäinen kirjoittaja kares Näytä viesti
Jaahas taitaa saada rauhassa kelkkoo meneen metsäs ku tulijoita vaikuttas olevan kovin niukasti ,eli minä mogsulla ja sirpa ja ossi JMC.llä ja sitten piippu79 ja elhapero ilmeisestikin ,jesseH,nkin pitäs kai vissiin tulla jos pirttiremontiltaan ehtii, olikos axa tulossa entäs mites rolling jeeppi miehet vai käykö lopulta niin että paikalle ilmestyy vain Mogsu ja JMC???
kyllä piippu on sata varmasti paikalla ainaki jeepillä ellei jopa pleiserinkin kera
Vastaa lainaten
Vastaus


Käyttäjiä lukemassa tätä viestiketjua: 1 (0 jäsentä and 1 vierasta)
 
Työkalut Etsi tästä viestiketjusta
Etsi tästä viestiketjusta:

Tarkennettu haku
Näkymä

Pikalinkit

Samanlaisia viestiketjuja
Viestiketju Aloittaja Foorumi Vastauksia Viimeisin viesti
Kämmäkässä ajellaan vappuna 2.5 BÄLÄ Tapahtumat 65 10.05.2009 10:00
Kämmäkässä ajellaan 11.4 BÄLÄ Tapahtumat 46 13.04.2009 22:10
Äetsän kämmäkässä rymistellään 14.3 kares Tapahtumat 109 18.03.2009 20:32
Äetsässä rymytellään ittepäisyyspäivänä 6.12 kares Tapahtumat 28 06.12.2008 21:09
Äetsässä rymytellään taas 17.11 kares Tapahtumat 35 21.11.2007 18:42


Sivu luotu: 16:03 (GMT +2).