![]() |
|
|
|||||||
| Tapahtumat Kisat, kisatulokset, safarit, ajopäivät, kokoukset, yms. |
![]() |
|
|
Työkalut | Etsi tästä viestiketjusta | Näkymä |
|
|
|
#1
|
||||
|
||||
|
Lainaus:
Nii ja ajo ohjeita tosiaan,eli kun huittisista päin lykkää pitkin valtatie 12.sta niin tulee risteys josta oikeelle kämmäkkä ja vasuriin äetsä niin siittä sitten käännös oikeaan PÄIN ja selkätietä pitkin n.5-6km tulee vasuriin kanteenmaan tie niin olet ohittanut ajoalueen n.100metriä sitten ,eli alue on heti tien vieressä kallion kupeessa ei pitäis ihan helpolla ohi ajaa kun kallion alla on tasotettu plaanikin. Nii juu ja tampereelta päin lykätessä voi kannattaa kääntyy 12 tieltä kuitenkin vasuriin niin löytänee helpommin perille (:
|
|
#2
|
||||
|
||||
|
Ja jossakin lähellä oli se paikka mihin trailerin voi jättää?
__________________
Hämeen Off-Road Kerho HOK Maplehill Productions http://www.pajakallio.fi/ http://www.ipefix.fi/ |
|
#3
|
||||
|
||||
|
Juu,kilometrin verran eteenpäin ja sieltä saadaan kyyti kyllä järjestymään jos ei sitten laske autoa siellä ja hurista alueelle...
|
|
#4
|
|||
|
|||
kämmäkkä
morjesta taas, siinä tien viitassa EI lue kanteenmaa vaan Nevanmaa, pikatieltä matka on ehkä lähempänä 4km oudommille tiedoks vaikka itekin kyllä outo oon omalla tavalla...
|
|
#5
|
||||
|
||||
|
Ka perkele semmonenko siinä luki (; meikäläisen ohjeita ei näemmä kannata kuunnella mutta vieläkin väittäisin matkan pikatieltä olevan yli 5km (: mutta samapa tuo tuskin ajopaikan ohi ihan helpolla aja jossei nyt ihan täysin sokea ole ja vähänkään kattoo piennarta ulommas tiestä (:
|
|
#6
|
||||
|
||||
|
Jaahas taitaa saada rauhassa kelkkoo meneen metsäs ku tulijoita vaikuttas olevan kovin niukasti ,eli minä mogsulla ja sirpa ja ossi JMC.llä ja sitten piippu79 ja elhapero ilmeisestikin ,jesseH,nkin pitäs kai vissiin tulla jos pirttiremontiltaan ehtii, olikos axa tulossa entäs mites rolling jeeppi miehet vai käykö lopulta niin että paikalle ilmestyy vain Mogsu ja JMC???
|
|
#7
|
||||
|
||||
|
Lainaus:
On muita menoja sen verta, niin jää täl(läkin) kertaa väliin
|
|
#8
|
|||
|
|||
|
Lainaus:
|
![]() |
| Käyttäjiä lukemassa tätä viestiketjua: 1 (0 jäsentä and 1 vierasta) | |
| Työkalut | Etsi tästä viestiketjusta |
| Näkymä | |
|
Samanlaisia viestiketjuja
|
||||
| Viestiketju | Aloittaja | Foorumi | Vastauksia | Viimeisin viesti |
| Kämmäkässä ajellaan vappuna 2.5 | BÄLÄ | Tapahtumat | 65 | 10.05.2009 10:00 |
| Kämmäkässä ajellaan 11.4 | BÄLÄ | Tapahtumat | 46 | 13.04.2009 22:10 |
| Äetsän kämmäkässä rymistellään 14.3 | kares | Tapahtumat | 109 | 18.03.2009 20:32 |
| Äetsässä rymytellään ittepäisyyspäivänä 6.12 | kares | Tapahtumat | 28 | 06.12.2008 21:09 |
| Äetsässä rymytellään taas 17.11 | kares | Tapahtumat | 35 | 21.11.2007 18:42 |