Offipalsta.COM  

Palaa takaisin   Offipalsta.COM > Off-Road > Tekniikka & Jutustelu

Tekniikka & Jutustelu Yleistä keskustelua maastureihin ja/tai off-roadiin liittyen

Vastaus

Työkalut Etsi tästä viestiketjusta Näkymä
Vanha 19.09.2009, 19:28
Suiza410:n Avatar
Suiza410 Suiza410 ei ole kirjautuneena
Aktiivijäsen

Rekisteröitynyt: 03.03.08
Sijainti: Nousiainen
Perusasetus

Sen verran vielä, että miten sait ton photonavin valikkosoftan toimimaan? Yritin ite, mutta taidot loppui kesken! Ozin sain toimimaan, kun muutin alkuperäsistä valikoista navigoinnin poluksi Ozin, mutta jos haluu alkuperäsen iGO:n navigoimaan, joutuu taas muuttamaan polun!

Vastaa lainaten
Vanha 19.09.2009, 19:44
mikjus:n Avatar
mikjus mikjus ei ole kirjautuneena
Moderator

Rekisteröitynyt: 10.01.03
Sijainti: Lahti, Finland.
Perusasetus

Lainaus:
Alkuperäinen kirjoittaja Suiza410 Näytä viesti
Sen verran vielä, että miten sait ton photonavin valikkosoftan toimimaan? Yritin ite, mutta taidot loppui kesken! Ozin sain toimimaan, kun muutin alkuperäsistä valikoista navigoinnin poluksi Ozin, mutta jos haluu alkuperäsen iGO:n navigoimaan, joutuu taas muuttamaan polun!
Laita navigointisoftaksi se photonavin valikkosofta. Eli kun mulla on suoraan mun hakkiksen kortti sisällä niin polku on \storagecard\photonavmenu\menu.exe. Siit yhest inistä voi sit muuttaa sen menun taustakuvan oikeen kokoseks (oisko ollu main.ini). Tossa toi kortti haluu olla nimeltään storagecard mun photonavissa se muistaakseni oli sdmmc. tää vaikuttaa sen verran et muistaakseni tohon main.iniin pitää muuttaa polut eli sdmmc -> storagecard tai muuten pikakuvakkeet ei toimi. Pitäs tätäkin taas josku työstää vaik kyl riittää et toi ozice tossa toimii.
Vastaa lainaten
Vanha 19.09.2009, 23:37
Suiza410:n Avatar
Suiza410 Suiza410 ei ole kirjautuneena
Aktiivijäsen

Rekisteröitynyt: 03.03.08
Sijainti: Nousiainen
Perusasetus

Kiitos paljon! Nyt toimii!
Vastaa lainaten
Vastaus

Käyttäjiä lukemassa tätä viestiketjua: 1 (0 jäsentä and 1 vierasta)

Työkalut Etsi tästä viestiketjusta
Etsi tästä viestiketjusta:

Tarkennettu haku
Näkymä

Pikalinkit

Samanlaisia viestiketjuja
Viestiketju Aloittaja Foorumi Vastauksia Viimeisin viesti
Oziexplorer kartat, kuva- ja maptiedostot kiertoon H_Nietu Tekniikka & Jutustelu 91 30.06.2022 10:02

Sivu luotu: 03:25 (GMT +2).