![]() |
|
|
|||||||
| Tapahtumat Kisat, kisatulokset, safarit, ajopäivät, kokoukset, yms. |
![]() |
|
|
Työkalut | Etsi tästä viestiketjusta | Näkymä |
|
|
|
#1
|
||||
|
||||
|
Oli juu! Pitää laittaa kuvia joku päivä kunhan saa noi palkalliset kuvat ekaks duunailtua.
|
|
#2
|
||||
|
||||
|
no joko?
|
|
#3
|
||||
|
||||
|
|
|
#4
|
||||
|
||||
|
Eikö ole enempää video pätkiä tai kuvia???
|
|
#5
|
||||
|
||||
|
On, videoita en saa purettua videokamerasta pihalle
ja meni koko tää päivä noiden Midnight Cruising kuvien kans et jospa joku päivä sais noi Sänkikiihdytys kuvat konvertoitua.
|
|
#6
|
||||
|
||||
|
Lainaus:
No joko nyt??? ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() Mikä toi matka oli, mitä ajovat ja onks jossain niit tuloksia??? |
|
#7
|
||||
|
||||
|
Tuossa muutama kuvatus. Matka tais olla 150m ja Big Willyksen loppunopeus n.140km/h.
Hienoa kun on vielä tapahtumia, jossa ei olla niin virallisia ja tiukkapipoisia! |
|
#8
|
||||
|
||||
|
Lainaus:
Riittääks? |