![]() |
|
|
|||||||
| Chit-Chat Tämä foorumi on tarkoitettu epämääräiseen jauhamiseen, eikä asian ole pakko liittyä suoraan offroadiin. |
![]() |
|
|
Työkalut | Etsi tästä viestiketjusta | Näkymä |
|
|
|
|
||||
|
||||
|
Tänä iltana bongattu helsingin pukinmäessä tumma HJ parkissa. Ohi ajaessa näytti että sähkövinssi olis ollut keulilla
|
|
|
||||
|
||||
|
Pesäpallo- ja pontikkapitäjässä tänä iltana havaittu tummanpuhuva YJ tai CJ ??? Oli vinssi ja kaikki...
|
||||
|
||||
|
marjoniemen linjamobiili bongattu kilpuri sisälmyksinään, olisko ollu joku toholammen tienoilla tjsp. tänään kun ouluun matkasin.
|
|
|
||||
|
||||
|
Hetki sitten Veikkolan vpk:n pihalla bongattu kyseinen kikotin. liekö palstalaisia ku oli sivulasissa Offipalstan tarra
|
||||
|
||||
|
|
|
|
||||
|
||||
|
Lainaus:
|
|||
|
|||
|
Tänään Kemissä abouttiarallaa klo 13 vanhan liiton Land Cruiser Osuuspankin edessä? Tarrat oli ja mutikat alla. Ihte olin sinisellä hiluxilla melkein viereisellä parkkiruudulla.
|
|
|
||||
|
||||
|
musta hj bongattu eileen parkanon shellin pihas kuka tunnustaa
|
||||
|
||||
|
Bemaripojuhan toi
|
||||
|
||||
|
joo, janin mörköcruiseri tuo on... jos siellä huoltiksella näky semmonen pitkä kaveri mikä pystyy piiloutuun valopylvään taakse niin siinä on sitte kuski tolle... mä taasen näin tänään lavettikyydissä pari krazia joista toiseen pakattu lavalle kasa renkaita, menossa pohjoisen suuntaan parkanossa, juuri olin paloasemalla pitämässä harjotuksia kun se kiersi vatusen tien kautta, oliko sitte niin korkea ettei kolmostien silloista sopinut ali vai oliko karvian suuntaan menossa, tiedä häntä... keltainen nuppi kuljetusautossa mutta ei kyllä silvastin autoja tainnut olla...
|
|
|
||||
|
||||
|
Off Tpic
Kuka Montenegro Offi kerhosta oli eilen Kouvolan Agrimarketin konepäivillä?? Ite olin PäHäMa:n takki päällä siel. |
|
|
||||
|
||||
|
Family Centerin pihalla Lappeenrannassa musta avo BJ parkissa.Kenen lie...ja samaan aikaa Make-LJ kurvaili centerin ohi avo BeeJiillä pipo tiukasti korvilla.Hulluja nuo avo BJ miehet,lämpötila vaa hieman plussan puolella...
|
|
|
||||
|
||||
|
Tänää Partekin kohdalla 6-tiellä puol kuuden maissa valkoinen Suzuki kuorma-auton lavalla...jossain oli käyty rypemässä.
|
|
|
||||
|
||||
|
en ollu miä.. r-lempiäinen kloonas miun beejiin, ja kurvailee sillä tukka putkella!
|
![]() |
| Luokat |
| bongauksia |
| Käyttäjiä lukemassa tätä viestiketjua: 1 (0 jäsentä and 1 vierasta) | |
| Työkalut | Etsi tästä viestiketjusta |
| Näkymä | |
|
Samanlaisia viestiketjuja
|
||||
| Viestiketju | Aloittaja | Foorumi | Vastauksia | Viimeisin viesti |
| Bongauksia SAMMUNEITA PALSTALAISIA | tapsa4x4 | Chit-Chat | 71 | 01.10.2013 20:05 |
| bongauksia | Chit-Chat | 6 | 06.11.2005 17:46 | |