![]() |
![]() |
|
Tekniikka & Jutustelu Yleistä keskustelua maastureihin ja/tai off-roadiin liittyen |
![]() |
|
Työkalut | Etsi tästä viestiketjusta | Näkymä |
|
|
||||
|
||||
![]()
Lainaus:
silloin kun pölliisi alkoi laskea mun ref lukuja niin en kehuskellu ett ovat 130wattiset.. sanoivat että lisävaloja saa laittaa mutta ei tarvii liiotella,minä siinä jotain mumisin että pimeät huonot tiet hirviä ymym
Vittunko mä työnnän nää perrkele ! ! Viimeksi muokannut Heegi : 18.09.2009 11:56 |
|
|||
|
|||
![]()
Nimimerkki hella 3000 rallyet lasit poks 12v/100w polttimoilla talvella vartin seisoskelun jälkeen
|
||||
|
||||
![]() Lainaus:
![]()
|
||||
|
||||
![]() ledit
ostettiin koneeseen 8 ledin lamppuja myyjä kehu niitä xenonin tehoisiksi,ja niin ovatkin.mut ostettiin sitte vielä isommat ledi patterit tais olla 20 lampussaan.kyllä maisemat valkes.
8-ledinen suunnilleen samanhintainen kuin xenoni -olivat helpot asentaa -ei tarvinnu paksumpia johtoja -pieni virrankulutus -kestävät |
|
||||
|
||||
![]() Lainaus:
sehän on joo tosi eduksi nyt kun mainitsit,jos esim joutuu metäss auto paikallaan kauan kaivamaan ym sohimaan ettei ime virtaa kun murto osa mitä tavallinen tai xenon
|
||||
|
||||
![]()
Onkos keneläkään kokemuskia näistä Nordicin uusista led-työvaloista? Tuolle 200:lle luvatattu 2300lumenia valotehoa
![]() ![]() ![]() |
|
||||
|
||||
![]()
ainii ja sama lamppu käy 9-32 jännitteisiin vehkeisiin.
|
|
||||
|
||||
![]() Lainaus:
Patu925/rocco69 onkos kokemuksia nyt noista led polttimoista?? Voisko toimia majakkapaneelissa? Tuskin työ/lisävaloumpiossa oikeen kaksiset... |
![]() |
Käyttäjiä lukemassa tätä viestiketjua: 1 (0 jäsentä and 1 vierasta) | |
Työkalut | Etsi tästä viestiketjusta |
Näkymä | |
|
![]() |
||||
Viestiketju | Aloittaja | Foorumi | Vastauksia | Viimeisin viesti |
Myydään Xenon työvalo | Isbj0rn | O/M/V Varaosat ja tarvikkeet | 0 | 13.05.2009 16:47 |
Myyty M/V Xenon työvalo | joker | O/M/V Varaosat ja tarvikkeet | 5 | 04.09.2008 20:13 |
M: Huutokaupalla Hella AS 200 Xenon työvalo 24V | riude | O/M/V Varaosat ja tarvikkeet | 4 | 12.03.2008 20:36 |
M:työvalo patteristo6kpl. myyty! saa poistaa.. | cam68 | O/M/V Varaosat ja tarvikkeet | 13 | 07.05.2007 19:54 |
l-200 kokemuksia | Tekniikka & Jutustelu | 5 | 07.04.2007 06:28 |