![]() |
![]() |
|
Tekniikka & Jutustelu Yleistä keskustelua maastureihin ja/tai off-roadiin liittyen |
![]() |
|
Työkalut | Etsi tästä viestiketjusta | Näkymä |
|
|
||||
|
||||
![]() Mulla on semmonen luulo itelläni (perustuu kuultuun), että kumpikaan ei ole kurassa kovin erikoinen. Irokki pitää kalliolla paremmin. Ja creepyssä jonkin verran vahvemmat kyljet. Irokki vissii talvella hieman parempi pidoltaan, vaikkei creepykään tavattoman huono ole (ainakin itte ajan mielummin talvella creepyllä ku esim. BF MT).
|
||||
|
||||
![]() Renkaat
Mulla on ollut molemmat. 35" creepyt ja 37" irok. Kumpiakaan ei ole yhtään hajonnut. Creepyt on kovat ja vahvat. Irok on pehmeä ja pienillä paineilla muotoutuu hyvin. Irokin kuvio täyttyy helposti ja muuttuu munkkirinkiläksi. Irokki pitää paremmin kalloilla. Creepy oli paljon parempi asfaltilla. Mutta vanteet oli eri ja creepyt oli pienemmät. Oikea koko creepy 34" ja irok 36". Irokit on kyljistä naarmuilla, mutta ei ainakaan vielä ole vuotanut. Ei kuitenkaan ole pahaa sanottavaa kummastakaan. Ovat vain erilaisia.
|
||||
|
||||
![]()
Irokkeja en ole ikinä nähnyt livena, mutta oletin sen kuvion olevan paremmin puhdistuva kun Creepyn. Irokki näyttäisi olevan kevyempi kuin muut Super swamperit vaikka rättejä samanverran??
|
||||
|
||||
![]()
Mitä olen itse testaillut noita 35" Creepyjä, niin ovat toimineet todella hyvin umpi mudassa, kuvio putsautuu todella hyvin...
Eli äänet Creepyille ![]()
|
|||
|
|||
![]()
yhdet 35"creepyt ollut ja ei valittamista, erittäin hyvä allterrain rengas. superpamppereihin verrattuna paaaljon paksummat kyljet creepyissä. mielestäni erittäin toimiva rengas kun vaan on lukkovanteet että saa paineet alas. kyllä hinta/laatu/etenemissuhde on varmaan parhaasta päästä jos ajatellaan uusien renkaiden osalta.
verrokkina itsellä on kokemukset 38,5x15x15 ja 39x18x15 boggerista, ei huonoja nämäkään.... mutta creepy on 1. suosikki nyt valmisteilla olevaan autoon jos renkaita alan ostamaan sitten joskus, juurikin hinta/laatu/etenemissuhteen takia. |
![]() |
Käyttäjiä lukemassa tätä viestiketjua: 1 (0 jäsentä and 1 vierasta) | |
Työkalut | Etsi tästä viestiketjusta |
Näkymä | |
|
![]() |
||||
Viestiketju | Aloittaja | Foorumi | Vastauksia | Viimeisin viesti |
Maxxis Creepy Crawler...? | Tekniikka & Jutustelu | 25 | 19.02.2013 15:46 | |
Myydään Maxxis Creepy Crawler 37/12,5-16 | Ju55i | O/M/V Renkaat ja vanteet | 0 | 24.07.2009 22:15 |
Myyty Maxxis Creepy Crawler 35"/12.50-16 | Swoop | O/M/V Renkaat ja vanteet | 14 | 27.12.2008 12:38 |
M: Maxxis Creepy Crawler 37/14,5-15 vanteineen | vm | O/M/V Renkaat ja vanteet | 10 | 10.06.2008 20:44 |
M: 35/12,5/15 Maxxis Creepy Crawler | O/M/V Renkaat ja vanteet | 4 | 17.01.2008 14:06 |