Offipalsta.COM  

Palaa takaisin   Offipalsta.COM > Off-Road > Tapahtumat

Tapahtumat Kisat, kisatulokset, safarit, ajopäivät, kokoukset, yms.

Vastaus
 
Työkalut Etsi tästä viestiketjusta Näkymä
  #1  
Vanha 16.09.2009, 15:46
mikjus:n Avatar
mikjus mikjus ei ole kirjautuneena
Moderator
 
Rekisteröitynyt: 10.01.03
Sijainti: Lahti, Finland.
Viestit: 5.971
Perusasetus

Lähen kyllä jos saan lomaa ja vaan huolitaan mukaan.


Viimeksi muokannut mikjus : 16.09.2009 16:23
Vastaa lainaten
  #2  
Vanha 16.09.2009, 20:33
jnu jnu ei ole kirjautuneena
Veteraani++
 
Rekisteröitynyt: 25.10.04
Sijainti: Heinola
Viestit: 1.885
Perusasetus

Tuttuun tapaan ilmottaudun vapaaehtoisena vinssiapinaksi.
Vastaa lainaten
  #3  
Vanha 16.09.2009, 20:53
toyota4x4:n Avatar
toyota4x4 toyota4x4 ei ole kirjautuneena
Sankari
 
Rekisteröitynyt: 08.06.04
Sijainti: lahti
Viestit: 3.957
Perusasetus

kyllä kalenteriin on järjestetty tilaa jälleen kerran. ja hiluksikin on kohta elämänsä vedossa.

Viimeksi muokannut toyota4x4 : 16.09.2009 21:54 Perustelu: +s
Vastaa lainaten
  #4  
Vanha 16.09.2009, 21:01
Viipo:n Avatar
Viipo Viipo ei ole kirjautuneena
Sankari
 
Rekisteröitynyt: 06.09.06
Sijainti: Joensuu, .
Viestit: 4.183
Perusasetus

Uskaltaiskohan tolla "vakioautolla" yrittää?

Nuo 39,5 boggerit ei kyllä istu siihen pikaliimallakaan, ja GR on vähä heikolla hapella.

Piiparin BJ/HJ/GR -40 on vielä kesken kestotestien.

Katellaan lähempänä, mikäli peruutuspaikkoja ilmenee. Osallistujalista varmaan on jo täynnä.

Huomasimpa juuri, että oma "viisumikatko" sattuu kyseiseen ajankohtaan... eli viimeinen voimassaolopäivä 29.10.09...

Viimeksi muokannut Viipo : 21.09.2009 23:23
Vastaa lainaten
  #5  
Vanha 16.09.2009, 21:03
Jeeper:n Avatar
Jeeper Jeeper ei ole kirjautuneena
Sankari
 
Rekisteröitynyt: 14.01.03
Sijainti: PäHäMa/FJDC
Viestit: 4.128
Perusasetus

1st
Vastaa lainaten
  #6  
Vanha 16.09.2009, 21:23
tapsa4x4:n Avatar
tapsa4x4 tapsa4x4 ei ole kirjautuneena
Legenda
 
Rekisteröitynyt: 26.02.03
Sijainti: lahti/hollola, Finland.
Viestit: 9.932
Cool

6st niin kuin turaoffissa.
Vastaa lainaten
  #7  
Vanha 16.09.2009, 22:15
toyota4x4:n Avatar
toyota4x4 toyota4x4 ei ole kirjautuneena
Sankari
 
Rekisteröitynyt: 08.06.04
Sijainti: lahti
Viestit: 3.957
Perusasetus

Lainaus:
Alkuperäinen kirjoittaja tapsa4x4 Näytä viesti
6st niin kuin turaoffissa.
kerroppa lähtö luettelo?? eli ketä olis lähös.??
Vastaa lainaten
Vastaus


Käyttäjiä lukemassa tätä viestiketjua: 1 (0 jäsentä and 1 vierasta)
 
Työkalut Etsi tästä viestiketjusta
Etsi tästä viestiketjusta:

Tarkennettu haku
Näkymä

Pikalinkit

Samanlaisia viestiketjuja
Viestiketju Aloittaja Foorumi Vastauksia Viimeisin viesti
Riskiretki 2007 KooPee Tapahtumat 326 15.10.2017 09:37
Riskiretki 2008 KooPee Tapahtumat 225 15.10.2017 09:25
Myydään RiskiRetki 2007 DVD SuurSyömäri O/M/V Muut 34 10.11.2010 22:50
KARELIA TROPHY 2009, 8-16.8.2009 myllis Tapahtumat 1 07.07.2009 11:28
Paratiisi Offi 2009 15.-17.5.2009 oska80 Tapahtumat 201 15.06.2009 22:15


Sivu luotu: 09:55 (GMT +2).