![]() |
|
|
|||||||
| Tekniikka & Jutustelu Yleistä keskustelua maastureihin ja/tai off-roadiin liittyen |
![]() |
|
|
Työkalut | Etsi tästä viestiketjusta | Näkymä |
|
|
|
#1
|
||||
|
||||
|
Lainaus:
![]() on käynny mieless kyll,vuotaa aina viel vaikk on sammuttanu auton nii siihe jää varmaa desi tai kaks..kuitenkin lähtee hyvin käymää ens päivänä.. jaa reilu 250kilsaa pääsi yhell tankill
|
|
#2
|
||||
|
||||
|
Lainaus:
Ensin vaihdoin tuosta kylmäkäynnistys hommasta tiivisteen, ei auttanut. Sitten tuosta ennakkoasäätävästä tiiviste vaihtoon, ei auttanut. Aika kovia oli jo nuo kummatkin tiivisteet. Lopuksi pyysin kaveria apuun ja irrotettiin pumppu, tästä ennakkoasäätävän karan sisemmän laipan alta tiiviste vaihtoon. Samalla vaihdettiin juurikin jakopäänhihnat sun muut irtoovat. Siitä hommasta ei tullu kuvia otettua. Olihan siinä hommaa jonkunverran mutta pääs he******ti halvemmalla kun ite teki ![]() Niin ja tänä kesänä vaihdoin HZJ:hin syöttöpumpun kaasuakselin o-renkaan ja kopan tiivisteen. Sillä pääs siitä vuodosta. Viimeksi muokannut MankoLJ : 16.09.2009 06:27 Perustelu: Lisä inffoa |
|
#3
|
||||
|
||||
|
kiitos tosi hyvistä kuvista,antoi jonkinmoist selvyyttä..pitää illall kujaa se auto halliin kunhan saa nosturin kasaan niin ett pääsee eka sisään..ja sitt vaa ottaa irti syylari ym rojut jos näkis jotn,ja alkaa purkaa..
vituttaa tollanen ahdas paikka ja kun ei ole ennen dieseleit ruuvaillu ku syöttöjä.. |
|
#4
|
||||
|
||||
|
eli seuraava äijä,kun puhelimess kysyin,keskiuudenmaan diesel keravassa halusi 800e silloin se irroittaa purkaa pumpun vaihtaa tiivarit ja penkissä käyttää sen ja asentaa takaisin.. eli jo vähän parempi hinta.. ja se oli jos ei mene mekaanisia osia..ja suurinpiirtein arvio
mikäköhän siin on kun kaikkien muka pitää nyt irrottaessa purkaa se pumppu atomeiks ja penkata se?!tai ehkä sillä sitten varmistetaan joku pumpun toiminta että varmasti on kunnossa.. |
|
#5
|
||||
|
||||
|
minä ostin toisen syöttöpumpun ja vaihdoin siihen kaikessa rauhassa tiivisteet ja pistin samalla isomman nestepään sun muut pienet muutokset. sit viikonlopun aikana vaihdettiin jakoremmi sun muut mistä jo aijemmin mainitsinkin. näin ei autoa tarvinnut seisottaa pitkään. lauantaina aloitettiin (10h töitä) ja sunnuntaina(noin 6h) saatiin valmiiksi remontissa oli hieman vastoin käymisiä ja en ollut aijemmin ikinä vaihtanut edes jakohihnaa autoon eli varmasti pätevä kaveri tekee remontin huomattavasti lyhyemmässä ajassa.
http://forums.offipalsta.com/showthread.php?t=63210 tuolla näkys olevan mielestäni kohtuu hintainen syöttöpumppu. |
|
#6
|
||||
|
||||
|
no perkeles,pitäne vissii ostaa toi pumppu ja ehostaa se,olen kyllä reilu10vuotta enemmän tai vähemmän autoja duunaillu,mutta en diesel pumpun parissa.. ja toi on niin ahdas/vittumainen paikka että ei ole yhtään intoa alkaa edes,mutta luultavasti alan purkaamaan viikonloppuna,kun on aikaa/olutta yms "tarvikkeita"
sitten ehostaa nykyisen pumpun ja myy jollekin tarvitsevalle vaikka.. |
|
#7
|
||||
|
||||
|
kannattaa vilkaista ensin siitä sinun syöttöpumpusta tyyppi kilpi ja sit verrata sitä tuohon mikä tuolla linkissä on myytävänä
|
|
#8
|
|||
|
|||
|
Lainaus:
On ihan omakohtaisia havaintoja aiheesta,mm. öljynvaihto aiheutti koneen omistajan mielestä sen ettei työvalot toimineet,perimmäinen syy puhki hankautunut johto ihan eri puolella koko hylkyä... |
|
#9
|
||||
|
||||
|
Se kolo vaan näyttää vittumaisen ahtaalta, kyllä siihen tilaa tulee kun alat irrotella osia. Termostaatin kotelon irrottamalla pääset taaemman pumpun kiinnityspultin avaamaan, suutinputket tulee pois vaikka imusarjaa ei irrotakaan jne. Pari viikkoa aikaa tein tuon saman omaan Hiluxiin eikä siinä ole mitään kummallista. Sormet tosin alkaa haista naftalle ja vähän tummuu
|
|
#10
|
||||
|
||||
|
Lainaus:
ja pesen aina eka koko koneen liukkarilla+painepesurilla/kuumall vedellä niin on mukavampi sitte värkätä.. pitää samall alusta pestä mudasta kunhan eka saa uuden kiinan nosturin kasattua sitt on mukava fiksaa Viimeksi muokannut Heegi : 16.09.2009 22:07 |
|
#11
|
||||
|
||||
|
Lainaus:
jepp kelasin itse kanss sitä että sen takia pitää purkaa ja penkiss ym käyttää niin että ne voivat olla varmoja että se on 100%kunnossa kun kaiken maailman pässit vejvaa sitten valittelemassa.. tollasista |
![]() |
| Käyttäjiä lukemassa tätä viestiketjua: 1 (0 jäsentä and 1 vierasta) | |
| Työkalut | Etsi tästä viestiketjusta |
| Näkymä | |
|
Samanlaisia viestiketjuja
|
||||
| Viestiketju | Aloittaja | Foorumi | Vastauksia | Viimeisin viesti |
| onko este saada leimaa ikkuna lukot paskana | Tekniikka & Jutustelu | 10 | 29.01.2008 22:29 | |
| Nyt SYÖ miestä! kingin vaihdelaatikko paskana? | Oz | Tekniikka & Jutustelu | 1 | 14.11.2004 09:21 |
| Lukko paskana!!?? | Wago-78 | Tekniikka & Jutustelu | 5 | 01.09.2004 22:34 |
| Kone paskana | mikk0 | Rakas Päiväkirja | 2 | 26.03.2004 14:37 |
| Jarrut paskana | Borg | Tekniikka & Jutustelu | 3 | 13.11.2003 15:22 |