![]() |
|
|
|||||||
| Tekniikka & Jutustelu Yleistä keskustelua maastureihin ja/tai off-roadiin liittyen |
![]() |
|
|
Työkalut | Etsi tästä viestiketjusta | Näkymä |
|
|
|
|
||||
|
||||
|
Lainaus:
|
|
|
||||
|
||||
|
On syyta lopettaa myyminen siina tapauksessa ja ruveta keraamaan vaikka postimerkkeja
|
|
|
|||
|
|||
|
No ostajahan siinä voittaa kun saa Saabin Mesen hinnalla!
|
|
|
|||
|
|||
|
Kylläpä tässä on topicin aloittajalla aikuismainen ja fiksu meininki asioiden hoitamiseen. Ittelläki tulee kaljapäissään joskus avauduttua mutta taidan olla vielä aloittelija
Paskasättiin tällaset topicit...
|
|||
|
|||
|
itse teen paketti kaupaa tosi paljon, jossa maltti on valtti. muutamia kertoja olen saanut väärää tavaraa.
olen ottanut yhteyttä myyjään, sähköpostin välityksellä JA odotanut vastausta, josku JOPA 2 viikkoa. TAI SOITTAMALLA, kun olen etsinyt numeron. viimeksi tänään palautin osapaketin ei käyviä osia myyjälle joka ei tienyt mitä myi. enkä huudellut siitä täälä vaikka olisin voinut tehdä ! rahat sain takaisin kun jaksoin odotta. aina tarkistan heti mitä sain. ja sit vasta suunittelen asenusta. AINA EI VOITA ETÄ KAUPASSA, PAREMPI ON TEHDÄ KAUPPA NAAMATUSTEN,
|
||||
|
||||
|
Lainaus:
![]()
|
||||
|
||||
|
Tekisi mieli poistaa koko topic ja pyytää sopimaan asia keskenään. Asiasta on kuitenkin ollut jo niin paljon viestejä että en viitsi poistaa topicia vaan tyydyn siistimään ja lukitsemaan. Voin päivittää lopputuleman ketjuun jos tässä päästään yhteisymmärrykseen ja osapuolet privaavat siitä minulle. Jos asiasta ei päästä sopuun, asian voi ratkaista käräjäoikeudessa.
|
![]() |
| Käyttäjiä lukemassa tätä viestiketjua: 1 (0 jäsentä and 1 vierasta) | |
| Työkalut | Etsi tästä viestiketjusta |
| Näkymä | |
|
Samanlaisia viestiketjuja
|
||||
| Viestiketju | Aloittaja | Foorumi | Vastauksia | Viimeisin viesti |
| Myyty M. HJ-60:n OSIA Lisätty osia | hoojii | O/M/V Varaosat ja tarvikkeet | 97 | 17.06.2010 07:38 |
| Myydään Unimogin uusi tankki+osia sekä G:n osia | MBG | O/M/V Varaosat ja tarvikkeet | 10 | 24.02.2009 22:57 |
| Myydään suzukin osia+ toyotan osia+ 1.6td kone | methäman | O/M/V Varaosat ja tarvikkeet | 11 | 13.01.2009 10:48 |
| Vääriä osia | knockout | Tekniikka & Jutustelu | 6 | 17.04.2008 20:45 |