![]() |
|
|
|||||||
| Linkit Off-Road -linkkejä ympäri maailman. |
![]() |
|
|
Työkalut | Etsi tästä viestiketjusta | Näkymä |
|
|
|
#1
|
||||
|
||||
|
Lainaus:
Taitaa jollakulla jäänyt markka-arvot voimaan.... oikeampi olis varmaan 7000 markkaa mutta nyt on vain laitettu € merkki perään. Tosin... oisko toi markkoinakaan ton arvonen? Onkohan hevosetkaan 320... jos ne on oikeasti 80
|
|
#2
|
|||
|
|||
|
Näyttäis tässä linkissä olevan tuollainen karjapuskin, pikkusen jää hinta alle 7 tonnin. Veikkaisin että vinssille ja valoillekaan ei tuota hintaa ihan kuutta ja puolta tonnia saa. Tai sitten on ollut hyvä myyntimies tiskin toisella puolella.
|
|
#3
|
||||
|
||||
|
Ei taida tuosta oikee offipeliks olla..
Mut aika komeesti tolla vetäs traileria.
__________________
Montenegro offroad club #88 Montenegro racing 16/HighLand Racing www.montenegrooffroad.com 6 x 4x4: 2 x LJ + SJ + BJ + RAV4 + HILUX |
|
#4
|
||||
|
||||
|
elkää tuommosia fordeja kattelko jos haluutte ison amerikkalaisen ni ostakaa mun dodge, onhan siinä vielä pientä laittoa (etuvetari) mutta sen sentään kehtaa viedä esim. soramontullekin
![]() löytyy myös nettiautosta kun katselee dodge rameja, se on se punanen hieman korkeampi kapistus ;D
__________________
-77 Jeep cj7 (projekti) -69 chevy c20 pickup -78 opel kadett 1.9 talviauto Banaani päivässä pitää kädet lattiassa |
|
#5
|
||||
|
||||
|
MISSÄ????
|
|
#6
|
||||
|
||||
|
Lainaus:
![]() http://www.nettiauto.com/dodge/ram/2678154 |
|
#7
|
||||
|
||||
|
Minkä kokoset nakit noihin jenkki pick-uppeihin saa ylipäätään leimattua?
Noin korkeen ramin alla 39,5x18 boggeriki näyttää pizzaleikkurilta... |
![]() |
| Käyttäjiä lukemassa tätä viestiketjua: 1 (0 jäsentä and 1 vierasta) | |
| Työkalut | Etsi tästä viestiketjusta |
| Näkymä | |
|
Samanlaisia viestiketjuja
|
||||
| Viestiketju | Aloittaja | Foorumi | Vastauksia | Viimeisin viesti |
| komee kakku | kaistapää | Chit-Chat | 5 | 20.08.2009 20:04 |
| Myydään / Vaihdetaan offipeli | Takanen | O/M/V Ajoneuvot | 1 | 12.03.2009 11:35 |
| Komee kylpytynnyriaihio :) | Marcus78 | Chit-Chat | 3 | 01.03.2009 21:29 |
| komee Moggi | Linkit | 12 | 18.03.2005 15:49 | |
| Komee peli myynnissä!! | O/M/V Muut | 5 | 14.10.2004 10:22 | |