Offipalsta.COM  

Palaa takaisin   Offipalsta.COM > Off-Road > Linkit

Linkit Off-Road -linkkejä ympäri maailman.

Vastaus
 
Työkalut Etsi tästä viestiketjusta Näkymä
  #1  
Vanha 15.09.2009, 10:53
SuurSyömäri:n Avatar
SuurSyömäri SuurSyömäri ei ole kirjautuneena
Arvostettu jäsen
 
Rekisteröitynyt: 19.11.03
Sijainti: Oulu
Viestit: 2.619
Perusasetus

Lainaus:
Alkuperäinen kirjoittaja Repro Näytä viesti
Miten vitussa tohon karjapuskuriin on 7000 euroa saatu sijoitettua?
Vaikka joka nippelin kromais erikseen ja putket olis chromolybdeeniä niin en silti saa siitä summattua 7000 euroa?
Tai sit työlle on laskettu hyvä hinta.
Karjapuskuri on tehty hopeasta. Ottaskohan se vaihdossa 4Runnerin tosta karjapuskurista. Velkaa ei jäis ku joku 3-4 K€, Voiskohan sen lyhentää osina....

Taitaa jollakulla jäänyt markka-arvot voimaan.... oikeampi olis varmaan 7000 markkaa mutta nyt on vain laitettu € merkki perään. Tosin... oisko toi markkoinakaan ton arvonen?

Onkohan hevosetkaan 320... jos ne on oikeasti 80

Vastaa lainaten
  #2  
Vanha 15.09.2009, 14:35
Pertura Pertura ei ole kirjautuneena
Aktiivijäsen
 
Rekisteröitynyt: 09.11.07
Sijainti: Vantaa
Viestit: 108
Perusasetus

Näyttäis tässä linkissä olevan tuollainen karjapuskin, pikkusen jää hinta alle 7 tonnin. Veikkaisin että vinssille ja valoillekaan ei tuota hintaa ihan kuutta ja puolta tonnia saa. Tai sitten on ollut hyvä myyntimies tiskin toisella puolella.
Vastaa lainaten
  #3  
Vanha 15.09.2009, 19:44
Arpe:n Avatar
Arpe Arpe ei ole kirjautuneena
Veteraani
 
Rekisteröitynyt: 16.12.05
Sijainti: Lappeenranta. Finland.
Viestit: 1.121
Perusasetus

Ei taida tuosta oikee offipeliks olla..
Mut aika komeesti tolla vetäs traileria.
__________________
Montenegro offroad club #88
Montenegro racing 16/HighLand Racing
www.montenegrooffroad.com
6 x 4x4: 2 x LJ + SJ + BJ + RAV4 + HILUX
Vastaa lainaten
  #4  
Vanha 16.09.2009, 19:08
Mika R:n Avatar
Mika R Mika R ei ole kirjautuneena
Aktiivijäsen++
 
Rekisteröitynyt: 28.07.09
Sijainti: Vantaa
Viestit: 300
Perusasetus

elkää tuommosia fordeja kattelko jos haluutte ison amerikkalaisen ni ostakaa mun dodge, onhan siinä vielä pientä laittoa (etuvetari) mutta sen sentään kehtaa viedä esim. soramontullekin

löytyy myös nettiautosta kun katselee dodge rameja, se on se punanen hieman korkeampi kapistus ;D
__________________
-77 Jeep cj7 (projekti)
-69 chevy c20 pickup
-78 opel kadett 1.9 talviauto
Banaani päivässä pitää kädet lattiassa
Vastaa lainaten
  #5  
Vanha 16.09.2009, 20:28
niko69:n Avatar
niko69 niko69 ei ole kirjautuneena
Konkari++
 
Rekisteröitynyt: 18.02.08
Sijainti: espoo, Finland.
Viestit: 772
Perusasetus

MISSÄ????
Vastaa lainaten
  #6  
Vanha 16.09.2009, 21:50
Pauli:n Avatar
Pauli Pauli ei ole kirjautuneena
Moderator
 
Rekisteröitynyt: 06.02.03
Sijainti: Helsinki, Finland.
Viestit: 5.091
Perusasetus

Lainaus:
Alkuperäinen kirjoittaja Mika R Näytä viesti
löytyy myös nettiautosta kun katselee dodge rameja, se on se punanen hieman korkeampi kapistus ;D
On ne vaan niin surkeen pienen näköset noi renkaat ton kokoisessa autossa.
http://www.nettiauto.com/dodge/ram/2678154
Vastaa lainaten
  #7  
Vanha 17.09.2009, 00:37
Viipo:n Avatar
Viipo Viipo ei ole kirjautuneena
Sankari
 
Rekisteröitynyt: 06.09.06
Sijainti: Joensuu, .
Viestit: 4.183
Perusasetus

Minkä kokoset nakit noihin jenkki pick-uppeihin saa ylipäätään leimattua?
Noin korkeen ramin alla 39,5x18 boggeriki näyttää pizzaleikkurilta...
Vastaa lainaten
Vastaus


Käyttäjiä lukemassa tätä viestiketjua: 1 (0 jäsentä and 1 vierasta)
 
Työkalut Etsi tästä viestiketjusta
Etsi tästä viestiketjusta:

Tarkennettu haku
Näkymä

Pikalinkit

Samanlaisia viestiketjuja
Viestiketju Aloittaja Foorumi Vastauksia Viimeisin viesti
komee kakku kaistapää Chit-Chat 5 20.08.2009 20:04
Myydään / Vaihdetaan offipeli Takanen O/M/V Ajoneuvot 1 12.03.2009 11:35
Komee kylpytynnyriaihio :) Marcus78 Chit-Chat 3 01.03.2009 21:29
komee Moggi Linkit 12 18.03.2005 15:49
Komee peli myynnissä!! O/M/V Muut 5 14.10.2004 10:22


Sivu luotu: 11:40 (GMT +2).