Offipalsta.COM  

Palaa takaisin   Offipalsta.COM > Linkit muihin palveluihin > Elävä Arkisto > Corvette Finland > Yleiset

Yleiset Tämä on Club Corvette of Finlandin yleinen keskustelupalsta. Palsta on jaettu vuosimalleittain. Tähän yleistä-osuuteen voi kysellä/vastailla muuta Vetteen ja kerhoon liittyvää.

 
 
Työkalut Etsi tästä viestiketjusta Näkymä
  #4  
Vanha 26.06.2003, 17:10
Guest
 
Viestit: n/a
Perusasetus

Laitan itsenikin tähän ilman tunnaria kun en jaksa saada mitään valistus maileja.
Eli itselläni on C4 ja kyllä vihasia ilmeitä tulee aika lailla, mutta toisaalta on niitä positiivisesti kiinnostuneitakin.

Itse olen vasta 21v. ja vetteäni ei ole kukaan muu kuin itse maksettu ja työllä. Ja silti välillä ihmiset katsovat kuin olisin varastanut auton tai muuten pahaa tehnyt.
En ole muutenkaan liikenteessä pelleillyt koska suomalaisten yleistämis vimma on aika inhottava eli jos yksi punanen vette törppöilee niin silloin kaikki punaisten corvette/ferrari/muut urheiluauton omistajat leimataan pröystäileviksi suhareiksi.

On se vaan niin ettei Suomi ole tarpeeksi iso maa jotta rauhassa voisi häärätä,sääli=(

Ja kyllä noita alapään jatke ihmisiä löytyy myös bemari,mese etc kuskeista.

Mutta ei anneta noiden muiden meidän nautiskelua häiritä vaan ei muutakuin ajoa auringossa=)

T:M

Note! This message was posted anonymously!
Vastaa lainaten
 


Käyttäjiä lukemassa tätä viestiketjua: 1 (0 jäsentä and 1 vierasta)
 
Työkalut Etsi tästä viestiketjusta
Etsi tästä viestiketjusta:

Tarkennettu haku
Näkymä

Pikalinkit

Samanlaisia viestiketjuja
Viestiketju Aloittaja Foorumi Vastauksia Viimeisin viesti
corvette 86 Yleiset 0 11.02.2005 06:48
C6 corvette Yleiset 13 16.01.2004 14:42
CORVETTE 58 Yleiset 0 08.01.2004 17:23
Corvette nyysitään Vuosimallit 1984-1996 3 28.08.2003 00:33
Corvette 50v ja Corvette Club Finland ZR1 Yleiset 0 07.11.2002 21:53


Sivu luotu: 03:04 (GMT +2).