![]() |
|
|
|||||||
| Chit-Chat Tämä foorumi on tarkoitettu epämääräiseen jauhamiseen, eikä asian ole pakko liittyä suoraan offroadiin. |
![]() |
|
|
Työkalut | Etsi tästä viestiketjusta | Näkymä |
|
|
|
|
|||
|
|||
|
Tämä on julkinen anteeksi pyyntö Rompe1 eli anteeksi jos olen puhunut paskaa ja levittänyt huhuja sinusta. Kaikkihan johtuu minun laiskasta ja saamattomasta mielikuvituksestani. Joten nöyrin anteksi pyyntö. Terveisin Gravedigger nyybinä
|
|
|
||||
|
||||
|
Lainaus:
Kyseessä on kuitenkin kaveri joka korvauksetta teettää töitä muilla kun ei ite syystä tai toisesta pysty.... Sekä myös se että jos tehdään lainataan jotain niin kyllä se itse haetaan ja tuodaan takaisin, eikä nakiteta muita siihen hommaan.. Eikä varsinkaan pyydetä tavaran omistajaa tuomaan romuja lainaan 100km päähän... Että sellasta, tässä on vain pieni osa tiedossa olevista asioista jätetään loput kertomatta....toistaiseksi
|
||||
|
||||
|
Ja viri viri, tööt tööt...
![]()
Kolmas elämä menossa, ja vauhti vaan kiihtyy ![]() " Si vis pacem, para bellum..." Rahalla saa, ja maasturilla pääsee... ![]() Kaikki mikä tulee idästä, otetaan vastaan tasajyvän kanssa...!!! Mitäs tähän sanois Honda-mies??? Mulla on Mese, ja se viihtyy talven tallissa ![]() Jokivarren VPK www.facebook.com/junnupaloautot |
|
|
|||
|
|||
|
Lainaus:
eix tommosta kaveria kutsuta nimellä työn johtaja? =) isot ihmiset älkää viittikö olla lapsellisia. tuntuu offi porukka olevan aikas ämmälauri porukka, kun vaan valitetaan ja valitetaan Pyyhkikää nenänne nostakaa housunne, ja yrittäkää olla niiku muukkin miehet. -Jonttu nyypinä töistö_ |
|
|
||||
|
||||
|
Lainaus:
Kolmas elämä menossa, ja vauhti vaan kiihtyy ![]() " Si vis pacem, para bellum..." Rahalla saa, ja maasturilla pääsee... ![]() Kaikki mikä tulee idästä, otetaan vastaan tasajyvän kanssa...!!! Mitäs tähän sanois Honda-mies??? Mulla on Mese, ja se viihtyy talven tallissa ![]() Jokivarren VPK www.facebook.com/junnupaloautot |
|
|
|||
|
|||
Ett näeinikkäästi!
TYÖMUALIMAN VAEKEOKSSIIN
Suakelin hyvät ohjeet! POMON OHJEET: 1. JOS TYÖNTEKIJÄ LINTSOO Kun se sitte tulloo töehin, niin halloo sitä, itkee tirraata ja sano, jotta kun niin harvon nähhään. 2. JOS TYÖN JÄLÄKI ON KELEVOTONTA Kehu antaamuksella työntekijän nuorekkuutta. Että tuntuu ihan ku oes koolun harjottelija 3. JOS TYÖNTEKIJÄT HAAKKUU ILIKEEKSI Liikutu ja kiittele, kun ne aotto sinnuu viimeennii tulemmaan ulos kuapista. 4. JOS VALITETTAAN PIENIJÄ PALAKKOJA Ou laskevinas konneella ja sano, jotta työhän tienootta yhteesä vielä enemmän ku sinä ite ja sano, jotta niitä on kaekel lisäksj monta, sinnout polonen yksinäsj. 5. JOS ALETAAN VUATIJA SOPIMUKSIJA TYÖOLOJEN KORJOOMISEKSJ luppoo,jotta kutut konsultin selevittämmään asijoo. Ja sitten lyyvään tiili pöötään. Ja jos ee muu aata, nii sitte kaekki vappautettaan. TYÖNTEKIJÄN OHJEET: 1. JOS POMO ÄRJYY. Taputa ja kehu, että siinä oes aenesta heviyhtyveen laalajaksj. 2. JOS TÖETÄ ON LIIKOO Kiittele pommoo siitä, jotta on ies töetä paljo. Ku kaekesta muusta on pula. 3. JOS PALAKKA ON LIIJAN PIENJ Hihkase tilipäevänä, että nero pomo on keksinä aekakonneen! Se suoltaa viime vuosjtuhannen tilinaahoo. 4. JOS TYÖN VAAHTI ON LIIJAN KOVA Sano, jotta pomossa on suurel luokan valtijomiesaenesta. Tarjovvaa vuan verta, hikkee ja kyynelijä. 5. JOS LOMMOO ON LIIJAN VÄHÄ Tuo hiilirilli työpaekalle ja kutu pomo paestammaan makkarroo ja juommaan kaljjoo. |
|
|
||||
|
||||
|
Perjantai!!!
http://tols17.oulu.fi/~makemppa/perjantai
4-vedon ja 2-vedon ero? No käveltävä matka takaisin tielle. GR patrollien osia kaikki nurkat täynnä... Kysy jos tarvitset jotain! Viimeksi muokannut _LM_ : 18.09.2009 11:46 |
|
|
|||
|
|||
|
Perjantai...ja neljän viikon loma edessä!
|
![]() |
| Käyttäjiä lukemassa tätä viestiketjua: 1 (0 jäsentä and 1 vierasta) | |
| Työkalut | Etsi tästä viestiketjusta |
| Näkymä | |
|
Samanlaisia viestiketjuja
|
||||
| Viestiketju | Aloittaja | Foorumi | Vastauksia | Viimeisin viesti |
| Mikä hyvä ½" pulttipyssy? | Jallu | Tekniikka & Jutustelu | 136 | 29.08.2015 19:26 |
| kerro mikä vituttaa | tjl | Chit-Chat | 4977 | 12.04.2012 08:28 |
| AKE; miksi autoilun ei pidä olla hauskaa | Tumi | Tekniikka & Jutustelu | 6 | 17.08.2006 17:08 |
| Miksi olisi kivaa olla mies? | Santeri | Jokes | 0 | 10.01.2006 12:48 |
| Mikä minua EI muissa ihmisissä vituta? | jeeppi-eki | Chit-Chat | 6 | 24.03.2005 19:57 |