Offipalsta.COM  

Palaa takaisin   Offipalsta.COM > Off-Road > Chit-Chat

Chit-Chat Tämä foorumi on tarkoitettu epämääräiseen jauhamiseen, eikä asian ole pakko liittyä suoraan offroadiin.

Vastaus

Työkalut Etsi tästä viestiketjusta Näkymä
Vanha 14.09.2009, 07:42
Nerd-O Nerd-O ei ole kirjautuneena
Legenda

Rekisteröitynyt: 13.05.03
Sijainti: Kusinen pk-seutu
Perusasetus

Itseäni vituttaa tapaukset, jotka tulevat autoa katsomaan. Olet etukäteen sanonut tiedossa olevat viat ja sitten paikan päällä alkavat mussuttamaan niistä jo ilmoitetuista vioista ja sen takia eivät autoa osta. Tuollaiset mulkut vois suoraan jäädä sinne kotiinsa nysvään itseään.

Vastaa lainaten
Vanha 14.09.2009, 08:24
A-P A-P ei ole kirjautuneena
Veteraani+++

Rekisteröitynyt: 08.03.04
Sijainti: Rehakka, ei enää niin vapaassa Janakkalassa..
Perusasetus

Pohjanmaalla käytiin Naaraan kera autoretkellä, ja luultiin ajelevamme leimatulla BeeJiillä kotio. Pyyntihinta ja myöhemmin välikädeksi paljastuneen henkilön puheiden perusteella helmi. Pyyntihinta varsinki kuvasti helmeä! Eihän siinä ollu kilpiäkään! Oli seissy jo ladossa sen verran, että raadolle haisi. Liekkä siellä ladossa yhäkin...
Päätettiin, että jos ollaan pohjosiin menossa, niin kierretään Kainuun kautta. Pohjanmaalle ei enää mennä. Joo, ei ollu eka kerta sieltä päin Cruiserikaupoilta "tyhjin käsin" kotio.
Vastaa lainaten
Vanha 14.09.2009, 08:31
valkkari valkkari ei ole kirjautuneena
Aktiivijäsen

Rekisteröitynyt: 10.08.05
Sijainti: Porvoo, Finland.
Perusasetus

Lainaus:
Alkuperäinen kirjoittaja Teme Näytä viesti
Oisko kuitenkaan ollut korjaamo?
No ainaki pitäs olla...
http://www.mitsubishiclubfinland.com...?topic=15826.0
Ton ku käy lukasee läpi, ni voi olla et niskavillat nousee pystyy...

Lainaus:
Alkuperäinen kirjoittaja Nerd-O Näytä viesti
Itseäni vituttaa tapaukset, jotka tulevat autoa katsomaan. Olet etukäteen sanonut tiedossa olevat viat ja sitten paikan päällä alkavat mussuttamaan niistä jo ilmoitetuista vioista ja sen takia eivät autoa osta. Tuollaiset mulkut vois suoraan jäädä sinne kotiinsa nysvään itseään.
Joo, noin se menee - mut esim. mun tapaukses ku mä en todellakaan tienny noist vioist... Kyllä mullaki on yleensä ollu hyviä reissuja ja autot on suurin piirtein ollu sitä mitä on pitänykki olla - On eri asia jos myyjä ihan rehellisesti sanoo viat (tietenki olettaen että ite tietää), mä oon hakenu mm.400 km päästä vaihdelaatikko viallisen pajeron - jonka oon tuonu ihan ajamalla, eli olin täysin tietoinen että saattaa myös porsia matkalle, jolloin se lähtökohta on jo eri...

Ja mäkin oon siis tälläkerta ettimäs autoa, jota nyt ei tarviis niin hirveesti ainakaa rempata - ku tarvisin sitä autoa ihan ajoon... Kieltämättä alkaa mietityttää et pitääkö se taas hakee se tyylii mallisarjan halvin, jonka tietää et se on ihan paska ja laittaa se kuntoo...

Viimeksi muokannut valkkari : 14.09.2009 08:34
Vastaa lainaten
Vanha 14.09.2009, 16:28
sisua45:n Avatar
sisua45 sisua45 ei ole kirjautuneena
Legenda

Rekisteröitynyt: 03.03.06
Sijainti: Treen kupeesta
Perusasetus

Mulla oli kaksi kertaa kolaroitu audi, missä oli nokan laakeripukki korjattu myös lattaraudalla. Silloin ekassa mällissä. Otin patentin auki, kun tarvin siitä kannen ajo-autoon. Laitoin sen samanlailla kiinni, palaset laakeriliiman kanssa, ja latta päälle. Hyvä tuli, ajoin sillä ainakin kymppitonnin ennenkuin myin sen pois.

Kolariauto maksoi mulle 50e, ja ajoauton myin pois 550e. Että ei nää kalliita autoja ollu... Kalliimmassa pelissä tuommoinen viritys kyllä vituttas.
Vastaa lainaten
Vanha 14.09.2009, 19:28
metsienmies:n Avatar
metsienmies metsienmies ei ole kirjautuneena
Veteraani

Rekisteröitynyt: 15.05.09
Sijainti: Suonenjoki, muaseutu.
Perusasetus

kyllä löytyy...

ja toivottavasti oli sit viimeinen...
elikkäs alla oli oikeesti hyväkuntonen -90 mallin pajero ja kun se perkeleen autokuume muhun iskee niin siinä ei auta burana eikä krapula... etsin ja etsin hieman uudempaa ja nimenomaan 2,8 tdic pajeroo suht normaaleilla kilometreillä... kyselyitä tuli laitettua useita mutta mikään ei oikein iskeny kun millon oli vedetty hevosta tai muuta isoo kärriä 24/7 perässä. no sit yhdestä oy nimimerkillä varustetusta liikkestä pyysin tarjouksen ja sehän ny tietty oli helvetin hyvä... vaihdossa saman minkä pyysinkin ja vakuutti et oli niin perusteellisen siisti auto... ja hyvin pidetty. kertoi tosin et on tuotu saksasta mut luotto myyjä siellä hänellä... okei... yks tuttu asuu hesassa päin ja pyysin et kävis kattoo ja ajamassa.. ja kävi ja kertoi mitkä oli näkyvät pikku viat. uutta en ollu ostamassa joten vaatimukset ei voinu olla hirveen isotkaan, ruosteen nyt saa aina pois. soiteltiin ja tingittiin ja kerroin et mulla ei oo tosiaan vara ostaa ihan sutta paskaa kuitenkaan mut myyjä vakuutti et auto ehyt ja hyvä ajaa, oli ajellu ite kuulemma 10 000km pohjoisessa ym. reissuja... no päätös tehtiin ja yks aamu lähdin anivarhain ajelee kohti Sipoota... siellähän auto napotti... ja ok oli päälle päin kuin kertoikin... koeajo oli hieman lyhyt johtuen etten tuntenut seutukuntaa ja tankki oli aivan tyhjä... kiersin autoo ja kyselin kaikkee mitä mieleen tuli ja ukko eiku kehuu vaan... aikani mietin ja pohdin asiaa ja tehtiin kaupat. vaan siihen ne hyvät asiat sit jäikin... päästii kotia päin reipas 150 kilsaa alko lämmöt heijata ylös alas ja soitin heti myyjälle että mikä vittu tässä on... ei oo mitään vikaa sanottiin... seuraavalle huoltsikalle päästiin niin 4l meni jäähdyttimeen nestettä ja vettä ja taas soitto... no nyt tietää et jotain vialla.. parin pysäytyksen jälkeen vihdoin kotona. seuraavalla viikolla ampus sitten vedet pihalle paisarin kautta. onneks kylällä mitsun merkkihuolto ajo sinne ja kyselee... tyly vastaus oli et kansi paskana ja n.2000e remppa edessä... eiku taas soittaa ja ukko alkaa vittuuntua... sovittiin kuitenkin et kone avataan ja katsotaan mitä se on syöny... tietty minua syytti heti että oon rikkonu sen tullessani. otin varalta heti yhteyttä kuluttajasuojaan ja kerroin mitä tapahtui millon ja kuka tietää asiasta ja sieltä tuli selvä vastaus... myyjä vastuussa vaikka vanha auto mutta kun on osakeyhtiö nimike niin aina myyjällä vastuu siitä mitä myy. ja taas soiteltiin... sillon ukko alko tosiaan suuttua kun kerroin ottaneeni yhteyttä kuluttajasuojaan ja mitä sieltä sanottiin... no tällä välin kansi oli jo aukaistu ja samalla puhelulla vaadittiin sit koe ponnistaa kansi että varmistuu kannen halkeaminen. ei tarvinnu... yhteen koloon mahtui kynsi ja kaksi muuta halkeamaa näkyi ihan omilla silmilläkin...onneksi edes alakerta oli ehyt ja hyvässä kunnossa.. kouvolan koneistamolta tuli tehdaasuusi kansi kaikilla hilppeillä 1380e + työt päälle saatiin summaksi hieman alle 2000e. pienen keskustelun jälkeen myyjä maksoi tonnin kannesta ja ite loput... paskinta tässä oli se että myyjä vakuutti koko ajan auton olevan ehyt ja kunnossa kaikin puolin. siinä oli lähellä ettei akka sanonu bye bye ja kuutnight kun kerroin viasta... lopulta kuitenkin kaikki mitä tuohon on menny rahaa korjaamiseen ja muuhun niin se on niin kallis auto ettei sitä kannata hävittää vaan ajaa loppuun itse ja katsella sitten vasta seuraavaa. nyt tuohon on laitettu kaikki tiivisteet moottoriin ja turbolle, jarrut, aurauskulmat säädetty, alusta puhdistettu ruosteesta, massattu ja reikiä paikattu, paljon. pitkiä kilometrejä varmasti vielä edessä kaikkien tuskaisten vaiheiden jälkeen... tässäpä tämä, mun tarina...
Vastaa lainaten
Vastaus

Käyttäjiä lukemassa tätä viestiketjua: 1 (0 jäsentä and 1 vierasta)

Työkalut Etsi tästä viestiketjusta
Etsi tästä viestiketjusta:

Tarkennettu haku
Näkymä

Pikalinkit

Samanlaisia viestiketjuja
Viestiketju Aloittaja Foorumi Vastauksia Viimeisin viesti
3 asiaa jotka eivät koskaan pidä paikkaansa: k81 Chit-Chat 8 13.04.2009 14:38
viron nettiauton osote? Gegguli86 Chit-Chat 3 07.10.2008 20:42
Nettiauton C303... pee Tekniikka & Jutustelu 5 25.03.2006 15:06
Nettiauton Patrol ilmoituksesta jos joku tuntis? Jugga Tekniikka & Jutustelu 10 23.10.2005 16:26
Nettiauton aarteita Ex_inkkari Chit-Chat 10 12.08.2005 09:42

Sivu luotu: 02:42 (GMT +2).