![]() |
|
|
|||||||
| Tekniikka & Jutustelu Yleistä keskustelua maastureihin ja/tai off-roadiin liittyen |
![]() |
|
|
Työkalut | Etsi tästä viestiketjusta | Näkymä |
|
|
|
#1
|
|||
|
|||
|
Olen Arin kanssa samaa mieltä, ei auton tarvii olla niin hirveen iso/korkea/rakenneltu, ainakin mulle oleellisinta on oppia itse ajamaan, eikä korvata omaa osaamista kalustolla. Toki ihan kamalan matala auto saattaa olla suuremmassa rikkoontumisvaarassa, mutta senkin voi kompensoida aika hyvin pitämällä vauhdin maltillisena. Paremmalla autolla pitää vaan etsiä pahempi paikka ennenkuin ajo on mielekästä? -Paavo Edited by - Paavo on 24/06/2003 15:57:46
|
![]() |
| Käyttäjiä lukemassa tätä viestiketjua: 1 (0 jäsentä and 1 vierasta) | |
| Työkalut | Etsi tästä viestiketjusta |
| Näkymä | |
|
Samanlaisia viestiketjuja
|
||||
| Viestiketju | Aloittaja | Foorumi | Vastauksia | Viimeisin viesti |
| Lj korotusta | Ticru | Tekniikka & Jutustelu | 31 | 16.04.2008 18:03 |
| O. Blazeriin korotusta -79 | O/M/V Varaosat ja tarvikkeet | 1 | 13.04.2008 13:37 | |
| O: jeeppiin korotusta | O/M/V Varaosat ja tarvikkeet | 0 | 22.01.2008 10:13 | |
| Korotusta | samisami2 | Chit-Chat | 3 | 16.12.2007 10:40 |
| korotusta suburbaniin | Tekniikka & Jutustelu | 1 | 23.10.2007 18:30 | |