![]() |
|
|
|||||||
| Chit-Chat Tämä foorumi on tarkoitettu epämääräiseen jauhamiseen, eikä asian ole pakko liittyä suoraan offroadiin. |
![]() |
|
|
Työkalut | Etsi tästä viestiketjusta | Näkymä |
|
|
|
|
||||
|
||||
|
Tässä jotain kuvia kun oltiin elokuun lopulla ajelemassa. "Pikku-Jeepit" menossa off the road. Sinisen CJ:n ekoja tutustumisia maastoon: Rolling Jeep taas kerran ihme paikassa....... Hieman tunkkia avuksi, niin johan lähti. Willys kiipee.... .....ja helposti. Kyl V8:n mouru vanhassa sota Willyksessä on komeeta ![]() ![]() Hra. Rolling Jeeppiä sattui EuroTrialissa amppari pistämään, niin Örkki kävi piirtääs Jeepin kylkeen terveiset ![]() ![]() Hakalan Esa miettii uudella Proto kilpurilla tulla mäkeä alas. Rohkeesti vaan, on siitä tultu paljon lyhyemmillä ja korkeammillakin autoilla ![]() Ja tulihan se siitä ja ihan nätisti. Ei keventäny edes takafillareita pahemmin. Tosin ku mun ja PikkuMyyn lasku GAZilla.....tai mistä mä mitään tiedä, ku en ole nähny kuvia......Olisko jollain siittä kuvia ku tultiin PikkuMyyn kans tosta alas vähä ennen Esaa????
|
|
|
||||
|
||||
|
Hyvä oli Esan tulla alas kun oli valmiit jäljet mistä lasketella...
![]() ![]() Mika U:lla on ainakin kuvia, voi olla että joku muukin ehti kuvata, kait. Oltiin niin nopeita....
|
|
|
||||
|
||||
|
Jaa kuvia, onhan mulla muttaku oon nii hidas lataileen...
Jare&Myy ylläällä Ja matkalla alespäi ![]()
|
||||
|
||||
|
|
![]() |
| Käyttäjiä lukemassa tätä viestiketjua: 1 (0 jäsentä and 1 vierasta) | |
| Työkalut | Etsi tästä viestiketjusta |
| Näkymä | |
|
Samanlaisia viestiketjuja
|
||||
| Viestiketju | Aloittaja | Foorumi | Vastauksia | Viimeisin viesti |
| Tietoa Tapahtumista | Chit-Chat | 2 | 23.01.2007 19:03 | |
| kuvia | patukka | Chit-Chat | 1 | 20.08.2006 11:07 |
| Tietoja safareista ja muista tapahtumista 2006 | iippo | Tapahtumat | 0 | 23.03.2006 09:33 |
| Kuvia | jallu80 | Chit-Chat | 4 | 10.01.2006 21:52 |
| Kuvia tapahtumista???????????? | Tekniikka & Jutustelu | 0 | 14.04.2003 19:29 | |