![]() |
|
|
|||||||
| Maasturiprojektit Osio on tarkoitettu etenkin pidempiaikaisten projektien seuraamiseen. Tämä on oikea paikka oman auton esittelyyn. |
![]() |
|
|
Työkalut | Etsi tästä viestiketjusta | Näkymä |
|
|
|
|
||||
|
||||
|
Jos et oo tota jo tinannut kiinni niin käännä toi ulommainen puskuriputken pidike toisinpäin, niin että sakkeli on puskuriputken yläpuolella. Ei raavi niin kovin sakkeli kiinni maahan/kiviin ja siitä sakkelisa on helvetin hyvä liftailla tunkilla. [img]http://forums.offipalsta.com/picture...ictureid=34123[/img]
|
|
|
||||
|
||||
|
Lainaus:
|
|
|
||||
|
||||
|
Pitkään oon ollu jo miltei varma, että kopasta ja akseleista tulee täysin valkoiset ja kaaret, runko tukivarret saranat, puskurit yms. olis mustat. Mutta viikonloppuna löysin isoveljen vanhan Nikko BJ:n ja nyt en o enää yhtään varma minkä värinen siitä tulee???
|
|
|
||||
|
||||
Tökkii
Huh huh! Mistähän tähänki rojektiin (rakentelijaan) löytys virtaa. Hallille ku kävelee ja kattelee happamia tuulilasin kehyksiä, polttoaine tankkia ja lattialla lojuvia sähköjä.... pitkä huokaus ja sisälle lämpimään takas.
|
|
|
||||
|
||||
labs4x4....
...Jälleen myynti on cross4wd:llä.Niitä varsia vaan tais olla 4:llä erilaisella taivutuksella,0,5" välein.
...Asiallinen prokkis sul meneillään...... |
|
|
|||
|
|||
|
Sun pitää tehdä sillä viisii että Otat jonku kaverin matkaan tallille (et siis kaljalavaa) vaan jonku joka kävelee kahdella jalalla ja osaa paikallista kieltä
Itse saa ainakin motivaatioo ku laittelee kaverin kanssa noita härveleitä.
|
|
|
||||
|
||||
|
Mä voin kyllä tulla joku viikonloppu auttamaan = (juomaan kaljaa ja puhumaan paskaa)
|