![]() |
![]() |
|
Tapahtumat Kisat, kisatulokset, safarit, ajopäivät, kokoukset, yms. |
![]() |
|
Työkalut | Etsi tästä viestiketjusta | Näkymä |
|
#1
|
|||
|
|||
![]() Hyvältä kuulostaa, pitäisköhän antaa houkutukselle periksi ![]()
__________________
www.OFFROADOULU.com |
#2
|
||||
|
||||
![]()
täytyy yrittää kasata tota toista autoo tohon isoon luokkaan että pääsis molemilla Jeepeillä tykittää tohon kisaan
![]() ![]() |
#3
|
||||
|
||||
![]()
Joo ota meijän hiluksi kans siihen kuormurin kyytiin ni mennään oikein porukalla
![]() ![]() |
#4
|
||||
|
||||
![]()
Tässä muutama kuva Officrossin reitiltä. Vettäkin löytyi kovan yrittämisen jälkeen.
|
#5
|
||||
|
||||
![]()
Onko toi rata tarkoitus päästä lukottomallakin safarivehkeellä läpitte? :0
Noi lutakot ei oikein kiinnosta, mutta jos pohja on tasanen ja vauhti voittaa lukot niin.. ![]() ..aattelin vaan jottei tule 350km/sivu turhaan. Jos sais kaverin ylipuhuttua kuskiks.. Mites jos kerkee järjestelyihin mukaan saako ajaakin? Jollen keksi millä ton suikan sais pelipaikalle, vois ehkä tulla lippumiäheks/jv.ksikin.. Koitan huudella noita FSJ Jeeppejä tulemaan kans.. Viimeksi muokannut SamiN : 14.09.2009 21:00 |
#6
|
||||
|
||||
![]() Lainaus:
EDIT: Siellä lukiki, että: vinssi suotava ettei jää jalkoihin. Viimeksi muokannut Jare : 14.09.2009 21:21 |
#7
|
|||
|
|||
![]() Lainaus:
Niin koneen ja vaihdelaatikon kiinnytyksien tulee olla vahvat (ainakin jos on lehtijouset). Kun peltosuorilla ainakin väkivahvalla BJ:llä mennään niin lujaa kun päästään ja muutenkin kaasu on on yleensä vain pohjassa asennossa. nyybinä myllis |
#8
|
|||
|
|||
![]() vinssausta joo...
Nyt täs vaihees vuotta meilllä täällä Aurinkoisessa Tylylässä ei ole paljonkaan vettä sadellu eli ei kovinkaan märkää.Innolla odotan että satelis niin pääsis ruovittelee spoorissa urakalla.Toistaseksi taitavasti ajellen reitin pääsee ajaen läpi,ainakin lukottomalla vakio Uazilla, jota tosin jo Ladoga reissulla vertailtiin laitettujen lukollisten Toyboi autojen kulkuihin ja ...Vielä reitti menee ajaen läpi jopa rämeellä, jossa monen monta reittivaihtoehtoa mutta pellolta sisään yhdest kohdasta ja ulos yhdestä,joka taas tekee ajamisesta ja reitin valinnasta haasteellisen.Yhdistelmänä Uaz ja Venäjän vampperi pelaa hyvin,tietenkään en pahimmista paikoista ole ajanu,ne on selkeästi tehokkaamman ja leveämpi pyöräisen hommia.Maastotuntemukseni ja mikäli esim Jaren tai kenen hyvänsä kokeneen kuskin ajotaitoa arvioiden niin on mahdollista ajaa ilman vinssausta,aina on kuitenkin se jossittelun paikka,esim se kivi joka jää kiinni välipalkkiin tms.Lippusiimoin rajailemme ajouraa ja jokapaikassa on leveyttä joko ohittaa tai kiertää,kalliolta alasajossakin jos hirvittää tai reitti tukossa voi kiertää mutta se on hitaampi vaihtoehto.Ylöspäinkin pääsee ajaen kun vain sopivimman reitin katsoo,siinäkin voi olla että teemme vielä kierron joka taas vie aikaa enempi kuin ns suora ylitys...Eli jos puhuva kone ja toimivat renkaat niin ehkei vinssausta tarvita,Toki sääukon hommat huomioiden.!
Sikäliks mikäliks pidempimatkalaisia tulossa talkoisiin niin tervetuloa,apuja aina tarvitaan ja kun kisamuoto huomioidaan niin se että on ratatalkoissa mukana ei estä kisassa ajamista,kuten jo ns kutsussa sanoin hyvin reittiin tutustuminen on tärkeää ja miten voi paremmin tutustua kuin tekemällä.Taatusti jokaiselle on arvoitus kuinka syvät urat esim rämeelle tulee, mutta päällä on n 60cm mustaa humusmaata ja alla kova kantava savi miltei joka kohdassa,kuten myös metsän mutapaikoissa.Menen taas huomenna katselemaan uria,tänään pystyinkin pysymään poissa ![]() |
#9
|
|||
|
|||
![]() Reitin värkkäilyä
Tänäänhän meitä oli oikein kolome siis 3 autokuntaa ajamas urilla ja testailemas ja raivailemassa.alunperin joitakin kohtia meinattiin ns sumputella ,mutta nyt avattiin pusikoita lisää joten peltokiihdytyksen jälkeen metsään mennessä onkin 3 väliä mistä valita metsään meno,saadaan enempi niinkuin mahkuja ajomiehille.Reitti sai vettä aamuyöstä ja aamusta joten vain paranee paikat.Rämeellä Kellokoski näytti Heinoselle ettei se Standard luokan Suikka ainakaan Ilen Uazille kumartele,tosin Ilel nyt 33 tsl edes ja 33 pökkyrä takana kun normisti ajelee 35 pippelipullistajilla(kai kirjotetaan bitbull).Suikka iloisesti kirmaili kiljuen kuin moottorisaha rämeellä ja Ile heitti pyyhkeitä kehään vedoten flunssaan...Vaikuttaakohan se autoonkin-hommais Ilekaasut tms...Kisaan sponsoritarrojakin hommailtu,eikä tullu kalliikskaan.No niin,hyvältä näyttää,viikonloppuna lauantaina käydään katsomassa uutta paikkaa jonne joskus suunnistuskisaan pannaan rasteja ja sunnuntaina taas tänne.Lauantaina maanomistajan Äiti siunataan ja siksi se päivä rauhoitettu.Laitankin adressin Maastoautoilijoiden nimissä.Vklnjälkeen tarkoitus saada videoo ja ilmottautumiskaavake nettiin.
|
![]() |
Käyttäjiä lukemassa tätä viestiketjua: 1 (0 jäsentä and 1 vierasta) | |
Työkalut | Etsi tästä viestiketjusta |
Näkymä | |
|
![]() |
||||
Viestiketju | Aloittaja | Foorumi | Vastauksia | Viimeisin viesti |
KARELIA TROPHY 2009, 8-16.8.2009 | myllis | Tapahtumat | 1 | 07.07.2009 11:28 |
Paratiisi Offi 2009 15.-17.5.2009 | oska80 | Tapahtumat | 201 | 15.06.2009 22:15 |
Offivarusteen Lost In Bonehill 6-8.3.2009 | Anna | Tapahtumat | 301 | 17.03.2009 08:34 |
Saarekoll 2009 29.01-01.02.2009 | Kynnapas | Tapahtumat | 4 | 03.02.2009 13:07 |
Offivarusteen hinnat? | Tekniikka & Jutustelu | 5 | 08.03.2004 21:48 |