Offipalsta.COM  

Palaa takaisin   Offipalsta.COM > Off-Road > Tekniikka & Jutustelu

Tekniikka & Jutustelu Yleistä keskustelua maastureihin ja/tai off-roadiin liittyen

Vastaus
 
Työkalut Etsi tästä viestiketjusta Näkymä
  #1  
Vanha 11.09.2009, 20:43
Heegi:n Avatar
Heegi Heegi ei ole kirjautuneena
Veteraani
 
Rekisteröitynyt: 03.04.09
Sijainti: Ylöjärvi
Viestit: 1.020
Perusasetus

kyllä vaikutti kovalta hinnalt,ku työn osuus oli yli500..yks sanoi kyllä että siellä on kallista teettää mutta tiedä sitten,kallis on suhteellista muttamutta..pitää selvitellä asiaa ens viikoll,ja soitella muualle kysymään kanss,runneri nyt viel jonkun arvoinen mutta jos tollai sanoo 700e jos ajaa vanhall hiasell/hiluxill niin olis viellä hurjempi.. kuitenkaa aio mistää tiivistehommast 700pullittaa vaikk olis ne rahat mitä ei ole edes

olis pitäny silt diesel asiantuntijalt kysyny että jos vetää muutama tuubi sikaflexxii koko pumpunympärille nii eikö se aja samaa asiaa ja tiivistyy,ja katsonu siinä mitä se olis äijä vastannu tai katellu

Vastaa lainaten
  #2  
Vanha 11.09.2009, 20:55
jiikone jiikone ei ole kirjautuneena
Jäsen
 
Rekisteröitynyt: 07.12.08
Sijainti: pieksämäki
Viestit: 40
Perusasetus

Syöttöpumpun "kaasuakselin"o-rengas ja kopan tiiviste maksaa noin 10ekee ja ei ole kummonen vaihtaa,sieltä ne yleensä vuotaa ainakin noi mun kikottimet............
Vastaa lainaten
  #3  
Vanha 11.09.2009, 21:04
Heegi:n Avatar
Heegi Heegi ei ole kirjautuneena
Veteraani
 
Rekisteröitynyt: 03.04.09
Sijainti: Ylöjärvi
Viestit: 1.020
Perusasetus

sen mukaan piti koko pumppu irrottaa ja purkaa ja penkiss säätää kokoamisen jälkee että saa vaihettuu sen tiivarin siel jossai alla..
en tiedä.. vitun katsastus ku pitäs siihen saada tiiviiks,ja olishan se mukava ettei olis desilitra naftaa aina siihe miss auto seisoo.. tippa sekunnissa about siel tulee

Viimeksi muokannut Heegi : 11.09.2009 21:10
Vastaa lainaten
  #4  
Vanha 11.09.2009, 21:15
jiikone jiikone ei ole kirjautuneena
Jäsen
 
Rekisteröitynyt: 07.12.08
Sijainti: pieksämäki
Viestit: 40
Perusasetus

Vaihdoin noin kuukausi sitten viimeeksi kannen ja akselin tiivisteet, ei ole kummonen homma noin tunti... mulla 4kpl 2l ja2l-t moottoreita on vuotanut löpöö ja kaikki on sillä korjautunut.... voi toki vuotaa jostain muualtakin mutta ihmettelen jos näin.....
Vastaa lainaten
  #5  
Vanha 11.09.2009, 21:46
Heegi:n Avatar
Heegi Heegi ei ole kirjautuneena
Veteraani
 
Rekisteröitynyt: 03.04.09
Sijainti: Ylöjärvi
Viestit: 1.020
Perusasetus

voisin palkata sutt sitten siihen hommaa sitte jos ei pitäs kummone olla..oliks sull se pumppu irti silloin?
ku se kansi mikä siin päällä se tiivari nii ei vuoda,ja se sano ukko ett ne yleensä vaihettu jo kertaallee tossa iässä.. minkä akselin tiivari? tämä vuoto näyttää kun olis pumpun alla ihan jossai alakulma lohkoo vasten tms,ku peilill näki että tippui..eihän noist tiedä jos niillä vähän hommia ja haluavat työtä ja selittää ett kyllä pitää purkata ja säätää pumppu penkiss ymym tollast vanhaa paskaa
Vastaa lainaten
  #6  
Vanha 12.09.2009, 08:00
jiikone jiikone ei ole kirjautuneena
Jäsen
 
Rekisteröitynyt: 07.12.08
Sijainti: pieksämäki
Viestit: 40
Perusasetus

Lainaus:
Alkuperäinen kirjoittaja CCM1 Näytä viesti
voisin palkata sutt sitten siihen hommaa sitte jos ei pitäs kummone olla..oliks sull se pumppu irti silloin?
ku se kansi mikä siin päällä se tiivari nii ei vuoda,ja se sano ukko ett ne yleensä vaihettu jo kertaallee tossa iässä.. minkä akselin tiivari? tämä vuoto näyttää kun olis pumpun alla ihan jossai alakulma lohkoo vasten tms,ku peilill näki että tippui..eihän noist tiedä jos niillä vähän hommia ja haluavat työtä ja selittää ett kyllä pitää purkata ja säätää pumppu penkiss ymym tollast vanhaa paskaa
Pumppua ei tarvi irrottaa vain kaasuvivusto ja pumpun kansi ja polttoaineputki.." kaasuakseli" mikä tulee siitä pumpun kannesta läpi saattaa olla kulunut melko väljäksi jos niin uusi sellainen,muuten riittää se o-rengas. Se vuoto näyttää kun tulis pumpun alta mut tulee varmaan siitä akselin juuresta ja valuu siitä alas... pura ja putsaa sen verran että näet pumpun päällisen,auto käyntiin ni kyllä su siitä selviää
Vastaa lainaten
  #7  
Vanha 12.09.2009, 08:01
revu:n Avatar
revu revu ei ole kirjautuneena
Veteraani+
 
Rekisteröitynyt: 29.06.07
Sijainti: kuopio, Finland.
Viestit: 1.278
Perusasetus

sieltä pumpun ala laidasta vuotaa kans melko herkästi. siellä on sellainen ennakkoa säätävä kara jonka molemmissa päissä on sellaiset laipat niistä vuoti minulla aluks. ulomman saa vaihdettua kun pumppu on paikallaan mutta siellä pumpun ja lohkon välissä on toinen. ainakaan itse en sitä saanut vaihdettua paikallaan.

mä suosittelisin että otat ihan rohkeesti sen pumpun vaan irti sieltä. vaihdat jakopään hihnan, kiristin rullat, vesipumpun sun muut samalla. eikös nuo dieselin viritys pajat rakenna 1000€ hintaan jo "viri" pumpun.
Vastaa lainaten
  #8  
Vanha 12.09.2009, 08:28
Heegi:n Avatar
Heegi Heegi ei ole kirjautuneena
Veteraani
 
Rekisteröitynyt: 03.04.09
Sijainti: Ylöjärvi
Viestit: 1.020
Perusasetus

pumppu päältä katsottuna ihan kuiva..ajettu nyt noin 5tuntii pesun jälkee..tippa sekunnissa tulee naftaa mielestäni kanss ihan ala laidass jossai siel alla,katsotaan,meen koht ronkkii hieman sitä ja yritän nähä sinne,vittu ku siel on kaiken maailman letkuja/putkia eessä.. pitäs vetää kännit nii tuohtuis ja nostais koneen pihalle
olis tilaa

jostai tiivarist lohkon välistä se ukko puhui ainakin.. ja sanoi ettei ole se kansi eikä mikään akselin stefa..
en tied..jotai o renkaan näkösii tiivareit se näytti siin mitä sill just oli purettuna lj pumppu pöydäll

hihna ym on vaihettu 380tkm kohall ja nyt 400 lasissa
Vastaa lainaten
  #9  
Vanha 15.09.2009, 23:07
Heegi:n Avatar
Heegi Heegi ei ole kirjautuneena
Veteraani
 
Rekisteröitynyt: 03.04.09
Sijainti: Ylöjärvi
Viestit: 1.020
Perusasetus

Lainaus:
Alkuperäinen kirjoittaja revu Näytä viesti
sieltä pumpun ala laidasta vuotaa kans melko herkästi. siellä on sellainen ennakkoa säätävä kara jonka molemmissa päissä on sellaiset laipat niistä vuoti minulla aluks. ulomman saa vaihdettua kun pumppu on paikallaan mutta siellä pumpun ja lohkon välissä on toinen. ainakaan itse en sitä saanut vaihdettua paikallaan.

mä suosittelisin että otat ihan rohkeesti sen pumpun vaan irti sieltä. vaihdat jakopään hihnan, kiristin rullat, vesipumpun sun muut samalla. eikös nuo dieselin viritys pajat rakenna 1000€ hintaan jo "viri" pumpun.
tai sitt sohii pullon uretaania sinne pumpun alle lohkoo vasten ja menee leimaamaan..jos ei ehkä vuotais
on käynny mieless kyll,vuotaa aina viel vaikk on sammuttanu auton nii siihe jää varmaa desi tai kaks..kuitenkin lähtee hyvin käymää ens päivänä..
jaa reilu 250kilsaa pääsi yhell tankill
Vastaa lainaten
Vastaus


Käyttäjiä lukemassa tätä viestiketjua: 1 (0 jäsentä and 1 vierasta)
 
Työkalut Etsi tästä viestiketjusta
Etsi tästä viestiketjusta:

Tarkennettu haku
Näkymä

Pikalinkit

Samanlaisia viestiketjuja
Viestiketju Aloittaja Foorumi Vastauksia Viimeisin viesti
onko este saada leimaa ikkuna lukot paskana Tekniikka & Jutustelu 10 29.01.2008 22:29
Nyt SYÖ miestä! kingin vaihdelaatikko paskana? Oz Tekniikka & Jutustelu 1 14.11.2004 09:21
Lukko paskana!!?? Wago-78 Tekniikka & Jutustelu 5 01.09.2004 22:34
Kone paskana mikk0 Rakas Päiväkirja 2 26.03.2004 14:37
Jarrut paskana Borg Tekniikka & Jutustelu 3 13.11.2003 15:22


Sivu luotu: 02:30 (GMT +2).