Offipalsta.COM  

Palaa takaisin   Offipalsta.COM > Off-Road > Tapahtumat

Tapahtumat Kisat, kisatulokset, safarit, ajopäivät, kokoukset, yms.

Vastaus
 
Työkalut Etsi tästä viestiketjusta Näkymä
  #1  
Vanha 10.09.2009, 20:12
¤Offi-Osku¤:n Avatar
¤Offi-Osku¤ ¤Offi-Osku¤ ei ole kirjautuneena
Sankari
 
Rekisteröitynyt: 12.07.04
Sijainti: Ikaalinen, Finland.
Viestit: 4.316
Perusasetus

Vihdoinkin ne muutamat videot.!









Kohta vielä pari kuvaa.

__________________
¤Suzuki sj413 -87 Projekti¤ ¤Yamaha Grizzly 550 -11¤
http://www.teamdisaster.fi/

Vastaa lainaten
  #2  
Vanha 10.09.2009, 20:22
¤Offi-Osku¤:n Avatar
¤Offi-Osku¤ ¤Offi-Osku¤ ei ole kirjautuneena
Sankari
 
Rekisteröitynyt: 12.07.04
Sijainti: Ikaalinen, Finland.
Viestit: 4.316
Perusasetus













__________________
¤Suzuki sj413 -87 Projekti¤ ¤Yamaha Grizzly 550 -11¤
http://www.teamdisaster.fi/

Vastaa lainaten
  #3  
Vanha 18.09.2009, 20:37
¤Offi-Osku¤:n Avatar
¤Offi-Osku¤ ¤Offi-Osku¤ ei ole kirjautuneena
Sankari
 
Rekisteröitynyt: 12.07.04
Sijainti: Ikaalinen, Finland.
Viestit: 4.316
Perusasetus

Taas käytiin vähän ajeleen..

Tuosta lammikosta läjää vinssattiin viimeksi tovin aikaa.








ON tolla outo ajella kun ei lukko toimi



Nyt näyttää LJ matalalta



Tyhjeni suikasta kummi



Katuuskottavuutta haettu
__________________
¤Suzuki sj413 -87 Projekti¤ ¤Yamaha Grizzly 550 -11¤
http://www.teamdisaster.fi/

Vastaa lainaten
  #4  
Vanha 27.09.2009, 08:37
¤Offi-Osku¤:n Avatar
¤Offi-Osku¤ ¤Offi-Osku¤ ei ole kirjautuneena
Sankari
 
Rekisteröitynyt: 12.07.04
Sijainti: Ikaalinen, Finland.
Viestit: 4.316
Perusasetus

1/3


2/3


3/3
__________________
¤Suzuki sj413 -87 Projekti¤ ¤Yamaha Grizzly 550 -11¤
http://www.teamdisaster.fi/

Vastaa lainaten
  #5  
Vanha 08.10.2009, 18:34
¤Offi-Osku¤:n Avatar
¤Offi-Osku¤ ¤Offi-Osku¤ ei ole kirjautuneena
Sankari
 
Rekisteröitynyt: 12.07.04
Sijainti: Ikaalinen, Finland.
Viestit: 4.316
Perusasetus







Tehtiin pikku remonttia Lj:n varrelle =) Kun oli kuulemma ratti vinos ajaes
__________________
¤Suzuki sj413 -87 Projekti¤ ¤Yamaha Grizzly 550 -11¤
http://www.teamdisaster.fi/

Vastaa lainaten
  #6  
Vanha 08.10.2009, 20:44
sisua45:n Avatar
sisua45 sisua45 ei ole kirjautuneena
Legenda
 
Rekisteröitynyt: 03.03.06
Sijainti: Treen kupeesta
Viestit: 8.358
Perusasetus

Mikäs harjateräs vihta siellä on...?
Vastaa lainaten
  #7  
Vanha 08.10.2009, 21:18
¤Offi-Osku¤:n Avatar
¤Offi-Osku¤ ¤Offi-Osku¤ ei ole kirjautuneena
Sankari
 
Rekisteröitynyt: 12.07.04
Sijainti: Ikaalinen, Finland.
Viestit: 4.316
Perusasetus

Nyt ei ymmärrä
__________________
¤Suzuki sj413 -87 Projekti¤ ¤Yamaha Grizzly 550 -11¤
http://www.teamdisaster.fi/

Vastaa lainaten
  #8  
Vanha 11.10.2009, 21:01
¤Offi-Osku¤:n Avatar
¤Offi-Osku¤ ¤Offi-Osku¤ ei ole kirjautuneena
Sankari
 
Rekisteröitynyt: 12.07.04
Sijainti: Ikaalinen, Finland.
Viestit: 4.316
Perusasetus

__________________
¤Suzuki sj413 -87 Projekti¤ ¤Yamaha Grizzly 550 -11¤
http://www.teamdisaster.fi/

Vastaa lainaten
  #9  
Vanha 12.10.2009, 05:38
SukiSuki:n Avatar
SukiSuki SukiSuki ei ole kirjautuneena
Konkari+
 
Rekisteröitynyt: 31.01.05
Sijainti: AKAA, Finland.
Viestit: 689
Perusasetus

Komee monttu näkyy jossain kuvissa......

Voisko pelkästään sinne montulle tulla kikkailee tollasella maastokuorkilla???

Ku ei viittis särkee hyvää käyttistä...
__________________
--- Dodge RAM 2500 5.9 Td -01 ---
--- Cadillac DeVille -67
--- Polaris Sportman 550XP
Vastaa lainaten
  #10  
Vanha 12.10.2009, 17:06
¤Offi-Osku¤:n Avatar
¤Offi-Osku¤ ¤Offi-Osku¤ ei ole kirjautuneena
Sankari
 
Rekisteröitynyt: 12.07.04
Sijainti: Ikaalinen, Finland.
Viestit: 4.316
Perusasetus

Jos meinaat tuota monttua missä on LJ kuvissa niin ei siellä oikeastaan ole mitään..
__________________
¤Suzuki sj413 -87 Projekti¤ ¤Yamaha Grizzly 550 -11¤
http://www.teamdisaster.fi/

Vastaa lainaten
  #11  
Vanha 12.10.2009, 17:37
SukiSuki:n Avatar
SukiSuki SukiSuki ei ole kirjautuneena
Konkari+
 
Rekisteröitynyt: 31.01.05
Sijainti: AKAA, Finland.
Viestit: 689
Perusasetus

No näyttäs siinä meikäläiselle olevan tarpeeksi rinnettä!!!
__________________
--- Dodge RAM 2500 5.9 Td -01 ---
--- Cadillac DeVille -67
--- Polaris Sportman 550XP
Vastaa lainaten
  #12  
Vanha 12.10.2009, 19:52
¤Offi-Osku¤:n Avatar
¤Offi-Osku¤ ¤Offi-Osku¤ ei ole kirjautuneena
Sankari
 
Rekisteröitynyt: 12.07.04
Sijainti: Ikaalinen, Finland.
Viestit: 4.316
Perusasetus

Joo no onhan siin rinnettä mut aika jyrkkä alku ja muutenkin aika jyrkkiä suurimmaksi osaksi :/
__________________
¤Suzuki sj413 -87 Projekti¤ ¤Yamaha Grizzly 550 -11¤
http://www.teamdisaster.fi/

Vastaa lainaten
Vastaus


Käyttäjiä lukemassa tätä viestiketjua: 1 (0 jäsentä and 1 vierasta)
 
Työkalut Etsi tästä viestiketjusta
Etsi tästä viestiketjusta:

Tarkennettu haku
Näkymä

Pikalinkit

Samanlaisia viestiketjuja
Viestiketju Aloittaja Foorumi Vastauksia Viimeisin viesti
Ikaalisiin ajelemaan 23.08.08 ¤Offi-Osku¤ Tapahtumat 29 23.08.2008 23:01
Ikaalisiin ajelemaan 6.7.08 ¤Offi-Osku¤ Tapahtumat 9 06.07.2008 21:12
Ikaalisiin ajelemaan 14.6.08 ¤Offi-Osku¤ Tapahtumat 36 27.06.2008 17:38
Ikaalisiin ajelemaan! (Su. 27.01) Klo 10 ¤Offi-Osku¤ Tapahtumat 47 29.01.2008 10:17
Olisiko kiinnostusta 9.12 ikaalisiin? ¤Offi-Osku¤ Tapahtumat 27 19.01.2008 01:17


Sivu luotu: 03:52 (GMT +2).