![]() |
|
|
|||||||
| Tekniikka & Jutustelu Yleistä keskustelua maastureihin ja/tai off-roadiin liittyen |
![]() |
|
|
Työkalut | Etsi tästä viestiketjusta | Näkymä |
|
|
|
|
|||
|
|||
|
Coopperi on kyl hyvä rengas ja tosiaan ei paljon tarvinnu tasapainoja laittaa. Mut jos maastossa meno on pientä, ja tarvitaan hyvin kestävää rengast ni ota kirkuen bfg:n allterrainit, kestää pitää ja kestää, hirmu tarkka oikeen rengaspaineen suhteen, mut sit ku "löytää" oikeen paineen ja muistaa kierrättää kumeja alla, ni hyvä yleis rengas ![]() Mulla oli muuten pajero sportissa viimeks 285/75-16 at:t aikatarkkaan 2 kilon paineella, ja toimi sekalaisilla teillä, toki 80% asfalttii ja motarii , loistavasti, ja nillä ajettii n80tkm, harmi et ei oo tällähetkellä olevaan emännän autoon noita saatavilla...Tarkennukseks, mulla suburbanissa "talvirenkaina" allterrainit ja ny alla super svampper radialit; http://www.intercotire.com/tires.php?id=9&g=1, 37/12,5-16,5, ja toimii mun max 90km/h ajossa raskaalla autolla tosi hienosti, joten noitaki voin suositellä hyvillä mielin
|
|
|
||||
|
||||
|
ite oon ajellu creepy crawlereilla tiellä aika paljon ja ainakin hieman raskaammalla autolla toimii ihan kivasti tielläkin, mitä nyt hieman uriin vetelee. eli autona dodge ram ja renkaan koko 38,5/14,5-16. jeepissä joka painaa sen 1700kg onkin sitten alla 36/14,5-15 swamperin TSL radialit ja ei kyllä ole omasta mielestäni hintansa arvoinen.
|
||||
|
||||
Wrangler VS Discoverer
miten tuommoset kestää maastoajoa ? meneekö heti kepit, kannot ja kivet kyljestä sisään ?
kuitenkin sitä maastoajoa aktiivisesti harrastetaan.. mutta mites talvella sitte ? on kyllä sirkkelit talven liukkaita varten mutta jos renkaan vaihto vähä myöhästyy ni miten nuilla liukastelee ? ja miten kuluu maantieajossa näin yleisesti ? |
|
|
||||
|
||||
Baja Claw ?
Onko tämä mistään kotosin oleva rengas tällaseen sekakäyttöön ?
|
|
|
||||
|
||||
Yokohama Geolandar ?
Arvostelut on Offroader.comissa hyvät mutta onko kellään käytännön kokemusta noista renkaista ?
|
|
|
||||
|
||||
|
Lainaus:
Kokemusta on kyllä vanhemman mallisista Geolandar A/T kumeista koossa 235/75R15, jotka olivat mielestäni miellyttävät maantiellä, mutta tukkeutivat helposti mudassa. |
|
|
||||
|
||||
|
[QUOTE=P-KR#1;591161]Ei ole kokemusta Geolandar M/T renkaasta jota varmaankin tarkoitat.
juurikin niitä meinasin ku tuolta sivustoilta arvosteluja kattelin.. juu A/T on kyllä hieman liian hienokuvioinen ku pitää sinne maastoon kuitenkin päästä rymyämään. |
|
|
||||
|
||||
Yokohama GeolanderLainaus:
Renkaat o sikahyvät ajaa, pitää, eikä pahemmin kulukkaan...
Kolmas elämä menossa, ja vauhti vaan kiihtyy ![]() " Si vis pacem, para bellum..." Rahalla saa, ja maasturilla pääsee... ![]() Kaikki mikä tulee idästä, otetaan vastaan tasajyvän kanssa...!!! Mitäs tähän sanois Honda-mies??? Mulla on Mese, ja se viihtyy talven tallissa ![]() Jokivarren VPK www.facebook.com/junnupaloautot |
|
|
||||
|
||||
YOKOHA GEOLANDARIT
On ihan hyvät kokemukset yokohamasta. Kohtalisen hiljaset, pitvät, eikä ihan mahottomat kulumaan. Itellä on pyöriny kohta 45tkm hoojiin alla 33 12,5
|
|
|
||||
|
||||
Baja ClawLainaus:
Mulla 35x15,5x15 Rangessa. Kaverilla Rockyssä 33x13,5x15 ja ajanutkin niillä jonkun verran, kestävämmät kulutukselle kuin Maxxis-kopiot
| Käyttäjiä lukemassa tätä viestiketjua: 1 (0 jäsentä and 1 vierasta) | |
| Työkalut | Etsi tästä viestiketjusta |
| Näkymä | |
|
Samanlaisia viestiketjuja
|
||||
| Viestiketju | Aloittaja | Foorumi | Vastauksia | Viimeisin viesti |
| Maasto hiace...? | jame80 | Tekniikka & Jutustelu | 13 | 16.06.2009 11:48 |
| O:maasto renkaat | pulu | O/M/V Renkaat ja vanteet | 3 | 02.03.2008 22:15 |
| m/v supra maasto ajoneuvoon | kares | O/M/V Ajoneuvot | 0 | 18.03.2006 21:14 |
| O: maasto rengas | tapsa4x4 | O/M/V Muut | 2 | 15.07.2005 14:13 |
| Työ(maasto)valot | Tekniikka & Jutustelu | 0 | 09.06.2003 18:12 | |