![]() |
![]() |
|
Tekniikka & Jutustelu Yleistä keskustelua maastureihin ja/tai off-roadiin liittyen |
|
Työkalut | Etsi tästä viestiketjusta | Näkymä |
#11
|
||||
|
||||
![]()
Niissä alkuperäisissä ois tietenkin se hyvä puoli, että varmaan kestäisivät taas seuraavat XX-vuotta.
Mutta ei hemmetti anna luonne millään periksi maksaa jostain sandaalin pohjasta tommosta kilohintaa.
__________________
[ ][ ]=TOYOTA=[ ][ ] |
Käyttäjiä lukemassa tätä viestiketjua: 1 (0 jäsentä and 1 vierasta) | |
Työkalut | Etsi tästä viestiketjusta |
Näkymä | |
|
![]() |
||||
Viestiketju | Aloittaja | Foorumi | Vastauksia | Viimeisin viesti |
Myyty SJ-413 vakiovanteet + kesäkunnonnssa olevat kumit | JC | O/M/V Renkaat ja vanteet | 0 | 04.07.2009 12:36 |
Hj:n korin/rungon puslat | TexasCruiser | Tekniikka & Jutustelu | 20 | 27.02.2009 17:15 |
Korin ja rungon väliset kumekset | Pexi | Tekniikka & Jutustelu | 0 | 16.11.2008 10:59 |
sj410:n korin ja rungon väli kumit | juice | Tekniikka & Jutustelu | 5 | 04.06.2008 15:35 |
kuinka monta kannaketta korin ja rungon välissä | ari77 | Tekniikka & Jutustelu | 4 | 18.12.2007 21:01 |