![]() |
|
|
|||||||
| Chit-Chat Tämä foorumi on tarkoitettu epämääräiseen jauhamiseen, eikä asian ole pakko liittyä suoraan offroadiin. |
![]() |
|
|
Työkalut | Etsi tästä viestiketjusta | Näkymä |
|
|
|
|
||||
|
||||
|
Mulle riittää, minä leikin näin lapselliset juupas eipäs-pelit joitaki vuosia sitte jo... Mutta minut löytää Vieremältä. T: L-P Honkanen
|
|
|
||||
|
||||
|
Mitä ihmettä? Tuskin ketään kiinnostaa missä asut ja mitenkö tämä nyt meni näin offtopikiksi
|
|
|
||||
|
||||
|
Lekahan kiertää aihetta niinku kissi kuumaa rotanmyrkkyä.
Lueppas ny tuo sun eka viestis kuitenki vielä kerran ja ajatuksella. Sieltä se löytyy syy tähänkin keitokseen. Olisiko riittänyt vähempikin yleistäminen tekijästä, tai ihan pelkkä linkki. |
|
|
||||
|
||||
|
Lainaus:
kaikilla ei näköjään ole niin kiero huumori ku mulla! kuten mä sanoin ni löysätköö vannetta ja elkää heti vetäkö herneitä perseeseen, luulin että tämmönen offrout äijä foorumi on vähä rennompi ku joku karvanoppa tuninki foorumi EDIT. pelkkä linkin postaus on arsesta, pitää kirjottaa jotain 2edit. eikä mulla nyt oo aikaa keksiä mitään selityksiä ja puolusteluita, kirjotin mitä kirjotin se joka ottaa tuon tosissaan niin sitten ottaa, tämä on vain internetfoorumi on täällä paskompia juttuja Viimeksi muokannut VonLeka : 04.09.2009 20:37 |
![]() |
| Käyttäjiä lukemassa tätä viestiketjua: 1 (0 jäsentä and 1 vierasta) | |
| Työkalut | Etsi tästä viestiketjusta |
| Näkymä | |
|
Samanlaisia viestiketjuja
|
||||
| Viestiketju | Aloittaja | Foorumi | Vastauksia | Viimeisin viesti |
| JARE päässyt oikein kuvaan uusimmassa ORD:ssä | Tekniikka & Jutustelu | 6 | 09.12.2005 19:17 | |
| Otteita kissan päiväkirjasta | mikk0 | Rakas Päiväkirja | 5 | 08.12.2004 19:40 |