![]() |
![]() |
|
Maasturiprojektit Osio on tarkoitettu etenkin pidempiaikaisten projektien seuraamiseen. Tämä on oikea paikka oman auton esittelyyn. |
![]() |
|
Työkalut | Etsi tästä viestiketjusta | Näkymä |
|
#1
|
||||
|
||||
![]() 2-osaiset ovet
|
#2
|
||||
|
||||
![]()
Kangaskaton kasaamista.
Mukana tulevat tarvikkeet Sivuille asennetaan listat valmiisiin reikiin Myös kulmiin asennetaan listat Tuulilasinkarmiin laitettavaan listaan täytyy porata pari reikää Kiinnike putkirunkoa varten |
#3
|
||||
|
||||
![]()
Tähän kohtaan myös pari reikää. Ohjeen mukaan olisi tullut puuruuvit mutta pyöräytin oikein kierteet
Putkirunko pystyssä Katto heitettynä päälle Edestä kiinni |
#4
|
||||
|
||||
![]()
Kiinnitys sisältä mm. karhuntarroin
Kankaassa oleva muovilista menee kylkiin laitetun metallilistan alle Katto kiristetään malliinsa nostamalla "takakaari" ylös Takaikkuna |
#5
|
||||
|
||||
![]()
Lukon vastakappale täytyy vaihtaa tuonlaiseen
Ovan alaosa kiinni Yläosa myös kiinni Ja kunnon renkailla "hieman" paremman näköinen! |
#6
|
||||
|
||||
![]()
Eli vuorossa olisi ohjaustehostimen asennusta.
Ensimmäisenä vuorossa iskaritornin siirto taaksepäin jotta saadaan tilaa HJ:n simpukalle ja erityisesti ristinivelelle. Iskari siirretään kiinnikkeen etupuolelle Iskaritornia täytyy vielä hieman viilata että saadaan tarpeekisi tilaa. Simpukalle menevä tanko on teetetty sorvaamossa. Runkoa täytyy vahvistaa "holkituksella". Nuo holkit on hitsattu myös kiinni (kuvanoton jälkeen) Simpukka pultattuna kiinni. |
#7
|
||||
|
||||
![]()
Simpukan asento
Tanko vaatiin joinkinnäköisen tuen, tässä meikäläisen versio Tässä paikallaan BJ:n ja HJ:n raidetankojen pituudessa on monen sentin pituusero. HJ:n raidetanko on tässä lyhennetty sopivan pituiseksi ja tangon sisällä olevaa M23 kierrettä on "jatkettu" kierretapilla. Myös toinen tanko joka menee simpukalta raidetangolle on HJ:n. Sitä tankoa on myös vähän lyhennetty ja sen sisällä olevaa M21 kierrettä myös jatkettu. HJ:n tankoja käytetään sen takia että ne ovat vahvemmat ja tangonpään kartio sopii luonnollisesti suoraan HJ:n simpukkaan. BJ:ssä nämä kartiot on pienemmät. |
#8
|
|||
|
|||
![]() Lainaus:
Tuli nimittäin hankittua kesällä myös ittelle beejii, johon edellinen omistaja on kötöstellyt ohjaustehostimen. Näytti komponentit tutulta kun kattelin tätä sinun kirjoittamaasi. Mietinkin että mistäköhän toyotasta se tehostin on, no nyt tiiän. Omassa bj:ssä ei ole esim. tuollaista vahviketta duunattu runkoon ja olenkin hieman huolestuneena katsonut että runko taipuu jonkin verran kun ratista renkuloita kääntää -> totesin notta vahviketta kaipaa, mutta toteutus vielä ollut hakusessa. Mietin jossain vaiheessa myös jos tuohon runkopalkkien välille olisi ylimääräisen poikkipalkin tehnyt vahvikkeeksi.. En ole mikään tekijä näissä hommissa (ainakaan vielä), joten kerrotko vielä tarkemmin, että hitsasitko nuo holkit kiinni runkoon vaiko vahvikelevyyn, tai kenties molempiin?? Voi olla tyhmä kysymys, mutta älkää lytätkö osaamatonta ![]() |
![]() |
Käyttäjiä lukemassa tätä viestiketjua: 1 (0 jäsentä and 1 vierasta) | |
Työkalut | Etsi tästä viestiketjusta |
Näkymä | |
|
![]() |
||||
Viestiketju | Aloittaja | Foorumi | Vastauksia | Viimeisin viesti |
Hj:n edic | hami | Tekniikka & Jutustelu | 2 | 22.09.2009 05:47 |
O:Hj:60 Edic Boxi | k81 | O/M/V Varaosat ja tarvikkeet | 9 | 08.04.2008 14:32 |
g´een kiekkamittari ei pelaa? | henteri | Tekniikka & Jutustelu | 10 | 07.02.2008 20:44 |
bj:n edic | Tekniikka & Jutustelu | 2 | 20.03.2006 20:40 | |
HJ 60 ja EDIC | HojoAna | Tekniikka & Jutustelu | 5 | 30.11.2005 21:51 |