![]() |
![]() |
|
Tekniikka & Jutustelu Yleistä keskustelua maastureihin ja/tai off-roadiin liittyen |
![]() |
|
Työkalut | Etsi tästä viestiketjusta | Näkymä |
|
#1
|
|||
|
|||
![]() Pakko sotkeutua kommentoimaan tätä juttuu mutta se kiinnityksen muuttaminen tukevammaksi eli 4 kiinnikkeellä jne. on enemmän kuin suositeltavaa. Ei sen jälkeen ole enää ongelmaa liiallisista vapinoista. Ja siihen on helppo laittaa pellinpala suojaamaan jakoaskia. Kiinnityssysteemi ei ole ronkeli noista linjauksistakaan eli suosittelen! Alkuperäinen kiinnitys Meikäläisen versio valmistusvaiheessa Panssarin kanssa
|
![]() |
Käyttäjiä lukemassa tätä viestiketjua: 1 (0 jäsentä and 1 vierasta) | |
Työkalut | Etsi tästä viestiketjusta |
Näkymä | |
|
![]() |
||||
Viestiketju | Aloittaja | Foorumi | Vastauksia | Viimeisin viesti |
LJ-70 jakolaatikon stefa | -Mika- | Tekniikka & Jutustelu | 2 | 19.06.2008 12:43 |
O: jakolaatikon välityksiä | Unregistered | O/M/V Varaosat ja tarvikkeet | 0 | 26.05.2008 06:43 |
O Lj:n jakolaatikon kumityyny | Arpe | O/M/V Varaosat ja tarvikkeet | 0 | 02.05.2008 19:38 |
Nivan jakolaatikon öljyvuoto? | jsn | Tekniikka & Jutustelu | 1 | 09.08.2006 21:16 |
O: BJ:iin jakolaatikon välitykset | O/M/V Varaosat ja tarvikkeet | 2 | 06.03.2006 13:22 |