![]() |
|
|
|||||||
| Tekniikka & Jutustelu Yleistä keskustelua maastureihin ja/tai off-roadiin liittyen |
![]() |
|
|
Työkalut | Etsi tästä viestiketjusta | Näkymä |
|
|
|
#1
|
||||
|
||||
|
No BJ45 on jo lihoina,siihen luvat kasitekniikalle,akselien modlaus,arbit molempiin päihin,jakolodjuun uudet välitykset,uudet fillarit alle,vinssi molempiin päihin(mekaaninen), ja jotain pientä.Loput kalkaanit jemman polttoaine rahastoon sekä yllättäviin korjauksiin. Mutta on se iso kasa rahaa toi nelkytdonaa huh huh!!! ![]() #aina ei voi voittaa,ei edes joka kerta# boogie44@luukku.com
|
![]() |
| Käyttäjiä lukemassa tätä viestiketjua: 1 (0 jäsentä and 1 vierasta) | |
| Työkalut | Etsi tästä viestiketjusta |
| Näkymä | |
|
Samanlaisia viestiketjuja
|
||||
| Viestiketju | Aloittaja | Foorumi | Vastauksia | Viimeisin viesti |
| Maastoauto taloon | Ex_inkkari | Chit-Chat | 49 | 03.04.2008 01:22 |
| O: Maastoauto | neli-isi | O/M/V Ajoneuvot | 4 | 28.11.2006 00:03 |
| Maastoauto? | Metsässä | Chit-Chat | 48 | 06.02.2006 21:36 |
| O: maastoauto | wallu | O/M/V Muut | 1 | 09.02.2005 13:34 |
| ostetaan maastoauto | JuhaE | O/M/V Muut | 0 | 31.10.2003 15:22 |