Offipalsta.COM  

Palaa takaisin   Offipalsta.COM > Off-Road > Tekniikka & Jutustelu

Tekniikka & Jutustelu Yleistä keskustelua maastureihin ja/tai off-roadiin liittyen

Vastaus
 
Työkalut Etsi tästä viestiketjusta Näkymä
  #1  
Vanha 30.05.2003, 17:28
Käyttäjä:n Avatar
Käyttäjä Käyttäjä ei ole kirjautuneena
Mestari
 
Rekisteröitynyt: 20.01.03
Sijainti: Rautajärvi, Finland.
Viestit: 4.855
Perusasetus

No BJ45 on jo lihoina,siihen luvat kasitekniikalle,akselien modlaus,arbit molempiin päihin,jakolodjuun uudet välitykset,uudet fillarit alle,vinssi molempiin päihin(mekaaninen),
ja jotain pientä.Loput kalkaanit jemman polttoaine rahastoon sekä yllättäviin korjauksiin.
Mutta on se iso kasa rahaa toi nelkytdonaa huh huh!!!

#aina ei voi voittaa,ei edes joka kerta#

boogie44@luukku.com

Vastaa lainaten
Vastaus


Käyttäjiä lukemassa tätä viestiketjua: 1 (0 jäsentä and 1 vierasta)
 
Työkalut Etsi tästä viestiketjusta
Etsi tästä viestiketjusta:

Tarkennettu haku
Näkymä

Pikalinkit

Samanlaisia viestiketjuja
Viestiketju Aloittaja Foorumi Vastauksia Viimeisin viesti
Maastoauto taloon Ex_inkkari Chit-Chat 49 03.04.2008 01:22
O: Maastoauto neli-isi O/M/V Ajoneuvot 4 28.11.2006 00:03
Maastoauto? Metsässä Chit-Chat 48 06.02.2006 21:36
O: maastoauto wallu O/M/V Muut 1 09.02.2005 13:34
ostetaan maastoauto JuhaE O/M/V Muut 0 31.10.2003 15:22


Sivu luotu: 02:39 (GMT +2).