![]() |
|
|
|||||||
| Tapahtumat Kisat, kisatulokset, safarit, ajopäivät, kokoukset, yms. |
![]() |
|
|
Työkalut | Etsi tästä viestiketjusta | Näkymä |
|
|
|
#1
|
|||
|
|||
|
eiköös teilläki kaanian nokka sinne oo suunnattu???
|
|
#2
|
||||
|
||||
|
meitin scania suuntaa kohti lyttylää (:
|
|
#3
|
||||
|
||||
|
Eipä tuntuis olevan kauheeta ryysistä ajelijoista.. Elikkä taidan kuitenkin lähtee itekkin vain työvaate ostoksille..
Mut ilmoitelkaa jos on TULIJOITA ajelemaan joskus niin voidaan pitää ajot.. Muuten en taida viittiä yrittää pitää ajoi kun ei ikinä ketään tule.. Ilmoitti kuukauden etuajassa tai pari päivää sama loppu tulos.. Mut suikkaa meen ite varmaan iltapäivällä ulkoiluttaan.
__________________
|
|
#4
|
||||
|
||||
|
Minä soittelen sulle aamupäivällä.
|
|
#5
|
||||
|
||||
|
Joo, muuten kerkiän kyllä lähteen mut käydään jossain vaihees työvaate kaupoilla.
__________________
|
|
#6
|
|||
|
|||
|
oo tainnu purota kärryiltä tai joku ajatus katko tai jotai, ku eikö ne ookka siä länsilasin takana vai onko se jo lyttylää sieltä?
|
|
#7
|
||||
|
||||
|
Sori osku että menee OT.ksi mutta länsilasin takana tosiaan huomenna lyttylässä ajot ja kun ajetaan noormarkussa on alue aivan eri eli lemminkäisen louhoksella eli kisa-alueella noormarkussa (:
|
|
#8
|
|||
|
|||
|
ok
|
|
#9
|
||||
|
||||
|
Joo ei mitään haittaa...
Mennään Rabbitin kanssa ajeleen 16 aikoihin jos on halukkuutta jollain lähtee pikku ajelulle niin tervetuloa.
__________________
|
|
#10
|
|||
|
|||
|
muutama kuva
|
|
#11
|
||||
|
||||
|
Kiitoksia Oskulle ajomahdollisuudesta.
Hyvinhän se loppujen lopuksi pitkä Defekin taipui puitten välissä,kun malttoi vaan ajella rauhallisesti ja käytti suosiolla vinssiä apuna tiukemmissa paikoissa.Lukot ja isommat pyörät auttaisi etenemisessä,mutta mitään extreme offroad autoa pitkästä Defestä ei taida olla järkeä rakentaakaan. Jousien kiinni pysymiseen ja ohjausvarsien suojaukseen (raidetanko mutkalla) pitää kyllä panostaa ennen seuraavaa metsäreissua. |
![]() |
| Käyttäjiä lukemassa tätä viestiketjua: 1 (0 jäsentä and 1 vierasta) | |
| Työkalut | Etsi tästä viestiketjusta |
| Näkymä | |
|
Samanlaisia viestiketjuja
|
||||
| Viestiketju | Aloittaja | Foorumi | Vastauksia | Viimeisin viesti |
| Ikaalisiin ajelemaan 23.08.08 | ¤Offi-Osku¤ | Tapahtumat | 29 | 23.08.2008 23:01 |
| Ikaalisiin ajelemaan 6.7.08 | ¤Offi-Osku¤ | Tapahtumat | 9 | 06.07.2008 21:12 |
| Ikaalisiin ajelemaan 14.6.08 | ¤Offi-Osku¤ | Tapahtumat | 36 | 27.06.2008 17:38 |
| Ikaalisiin ajelemaan! (Su. 27.01) Klo 10 | ¤Offi-Osku¤ | Tapahtumat | 47 | 29.01.2008 10:17 |
| Olisiko kiinnostusta 9.12 ikaalisiin? | ¤Offi-Osku¤ | Tapahtumat | 27 | 19.01.2008 01:17 |