![]() |
![]() |
|
Tapahtumat Kisat, kisatulokset, safarit, ajopäivät, kokoukset, yms. |
![]() |
|
Työkalut | Etsi tästä viestiketjusta | Näkymä |
|
|
||||
|
||||
![]()
Lainaus:
|
|
||||
|
||||
![]()
Tota, onks kellää dB-mittaria? Ei sillä että Rolling Jeep on äänekäs mutta kuitenkin.
|
||||
|
||||
![]()
Saija mallin nokia kännykäs
![]() Ja kyl niitä pitäis löytyy katsastus asemilta ja mahdollisesti paikallisista moottoriurheilu kerhoista sopivaa korvausta vastaan. |
|
|||
|
|||
![]() AKK:n ohjeet melunmittauksesta |
|
||||
|
||||
![]()
Samoin auto-hifistereiltä löytyy tarkkoja mittareita.
|
|
||||
|
||||
![]()
Mulla kun tuo aika alkaa taas olemaan kortilla ja lueskelin tossa että apua olisi taas tarjolla, niin olisiko mahdollista että ne jotka haluavat tulla kisaan toimitsijoiksi, pistäisitte mulle privaa tai meiliä? Jos kaivan kaikki jotka on tuolla ilmoittanut halukkutensa niin mulla menee siihen koko päivä ja pitäs vielä ennen 17.00 saada tuo kutsu väännettyä.
Hinaukseen ei tarvita, mutta esim. varikolle ja muualle apua kaivataan. Jaksotuomareita on jonkun verran, mutta ratojen luonne huomioon ottaen, ottaisin niitä mielummin liikaa kuin liian vähän. Ja pikakoulutus hoidetaan paikan päällä! Samaten järkkäreitä ei voi olla ikinä liikaa... ja se maili saija.hassinen ( at ) elisanet.fi |
|
||||
|
||||
![]()
Pitääpä mitata Evon desipelit ja laittaa lisää äänenvaimentajia.
|
|
|||
|
|||
![]()
kertokaas ny tyhmälle. mitä pitää olla jos haluaa ajaan harrastestandardiin.
varmaan auto ja oikeanlainen kypärä. mutta mitä muuta ? pitääkö jotain hankkia etukäteen vai riittääkö kun tulee paikalle ja siellä ilmoittautuu ? |
![]() |
Käyttäjiä lukemassa tätä viestiketjua: 1 (0 jäsentä and 1 vierasta) | |
Työkalut | Etsi tästä viestiketjusta |
Näkymä | |
|
![]() |
||||
Viestiketju | Aloittaja | Foorumi | Vastauksia | Viimeisin viesti |
TMK OFF ROAD TRIAL | RJCOBRA | Tapahtumat | 143 | 28.02.2015 12:02 |
Trial ajovarusteet | panzer | Tekniikka & Jutustelu | 1 | 16.01.2009 14:17 |
TRIAL KYSYMYKSIÄ??????? | Jare | Tekniikka & Jutustelu | 61 | 11.04.2006 15:19 |
Korinvaihto ja trial. | RST | Tekniikka & Jutustelu | 5 | 15.01.2006 22:33 |
Seuraava Trial? | Jyrppa-88 | Tapahtumat | 0 | 04.07.2003 10:04 |