![]() |
|
|
|||||||
| Maasturiprojektit Osio on tarkoitettu etenkin pidempiaikaisten projektien seuraamiseen. Tämä on oikea paikka oman auton esittelyyn. |
![]() |
|
|
Työkalut | Etsi tästä viestiketjusta | Näkymä |
|
|
|
#1
|
||||
|
||||
|
Kylhän sitä yhen padan vaihtaa kisan aikana... Kylhän en kuramadotkin teki ison rempan viime kisassa ja viel sijottu hyvin... kai mekin ny yks nopee tehää ...
__________________
Se, että olet vainoharhainen ei tarkoita sitä, etteivät ne kuitenkin olisi perässäsi. |
|
#2
|
||||
|
||||
lagrut
Se kaula jossa oli yrittäny kaverin "selkään" nousta...
Tilaa samalla laakerin mittaukseen tarkotettua nauhaa, jotta saat tarkastettua nuo välykset... Ettei sitten yllätä samantien kun ekaa "tiukkaa paikkaa" ajaa!!! Ja ei tarvii mottia vaihtaa kisassa... Toisaalta olisihan se melkoinen suoritus!!!!! ![]() ![]() ![]() OFFtopic: Ja hyvä "lisäturva" moottorille olis tollainen kama: http://www.voiteluaineet.fi/oljynlisaaine.html eikä ole mikään "viriviritöötööt" kama vaan ihan sitä, mitä kyljessä lukee... Ja diesel lisäaine kannattaa "ryssännaftan" kansa käyttää. Laitetaan sitä MB:n tankkiin kun on uudet suuttimet, niillä kun on ikävä tapa "kilistää" hetken aikaa ja tolla se hiljenee!
__________________
--------------------------------------------- # # # Jos se ei satu, silloin se maksaa... # # # --------------------------------------------- |
|
#3
|
||||
|
||||
|
|
|
#4
|
||||
|
||||
|
No nyt on kone nipussa ja sitä on vajaa tunti räkytetty pukeilla ja se tuntuu ihan normaalilta. Katotaan nyt sitte kun pääsee oikeesti ajamaan. Jotain STPtä sinne lirutettiin koneeseen ja sitä on käytetty liuskoja kasatessakin.
|
|
#5
|
||||
|
||||
|
Hmm. Onks toi RVS jotain muutakin kun tvsshoppi paskaa? Kellään oikeita kokemuksia?
|
|
#6
|
||||
|
||||
|
mielestäni joku konelehti testasia sitä RWS moottorissa, ne ajo sen sisään sinne ´sen jälkeen öljyt pois ja baanalle. Kun en enänä lukemia muista, mutta mutta jotain 100km luokkaa se oli mielestäni.
Kunnioitettava suoritus kuitenkin! Että en usko ainakaan tuon RWS olevan ihan paskaa. Toisaalta RWS laitettiin myös HJ tehostimeen, siellä sillä ei ollut vaikutusta. kurnutus jatkui ja tehostus heikko, mutta tehostin oli kyllä jo todella loppu. |
|
#7
|
|||
|
|||
|
Nämä lisäaineet tuntuu aina hiukka arveluttavilta. En ymmärrä miksi voiteluaineita valmistavat puljut eivät omissa voiteluaineissaan käytä parhaita mahdollisia lisäaineita!?! Juutuupit pullollaan viideoita missä vaikka mitä ihmeaineita laitetaan moottoreihin, pyöritetään ilman öljyjä ja öljypohjia, ruiskutellaan vettä pyörivään kampikoneistoon, ...
Voihan polttoaineletkuun liimattavat magneetit, ja ihmelisäaineet olla hyviäkin, mutta se perkeleen puolueeton ja riittävä testausraportointi puuttuu kaikista. Ei se tälläkin palstalla magneettejaan kaupannut tohtori suostunut kopioita testiraporteista toimittaa, vaikka kyselin ammatillisessa mielessä. Sama mitä lehtien palstoilla "raportoidaan" mainosmielessä. Uskonnot eivät perustu faktoihin! Menis tuonne vituttaa-osioon, helposti!
__________________
A-P *Muovi on saatanasta* KAIKKI ihmiset ovat mölöjä, kunnes toisin todistavat. |
![]() |
| Käyttäjiä lukemassa tätä viestiketjua: 1 (0 jäsentä and 1 vierasta) | |
| Työkalut | Etsi tästä viestiketjusta |
| Näkymä | |
|
Samanlaisia viestiketjuja
|
||||
| Viestiketju | Aloittaja | Foorumi | Vastauksia | Viimeisin viesti |
| Myyty BJ-40 Projekti | mss | O/M/V Ajoneuvot | 2 | 05.06.2016 20:17 |
| Myydään Bj-40 projekti | kares | O/M/V Ajoneuvot | 16 | 19.03.2014 23:04 |
| Bj 40 projekti | _JT_ | Maasturiprojektit | 277 | 28.02.2013 22:09 |
| M: TOYOTA BJ-40 projekti | tepa78 | O/M/V Ajoneuvot | 12 | 15.03.2008 15:47 |
| Bj 40 -76 projekti | elhapero | Tekniikka & Jutustelu | 1 | 04.03.2008 23:00 |