Offipalsta.COM  

Palaa takaisin   Offipalsta.COM > Off-Road > Maasturiprojektit

Maasturiprojektit Osio on tarkoitettu etenkin pidempiaikaisten projektien seuraamiseen. Tämä on oikea paikka oman auton esittelyyn.

Vastaus
 
Työkalut Etsi tästä viestiketjusta Näkymä
  #1  
Vanha 26.08.2009, 20:15
Eetza:n Avatar
Eetza Eetza ei ole kirjautuneena
Konkari+
 
Rekisteröitynyt: 12.10.06
Sijainti: Hämeenkoski, Finland.
Viestit: 654
Perusasetus

Kylhän sitä yhen padan vaihtaa kisan aikana...

Kylhän en kuramadotkin teki ison rempan viime kisassa ja viel sijottu hyvin... kai mekin ny yks nopee tehää ...

__________________
Se, että olet vainoharhainen ei tarkoita sitä,
etteivät ne kuitenkin olisi perässäsi.
Vastaa lainaten
  #2  
Vanha 27.08.2009, 19:44
Mikki:n Avatar
Mikki Mikki ei ole kirjautuneena
Veteraani+
 
Rekisteröitynyt: 14.06.05
Sijainti: Hyvinkää, Finland.
Viestit: 1.462
Perusasetus

lagrut


Se kaula jossa oli yrittäny kaverin "selkään" nousta...

Tilaa samalla laakerin mittaukseen tarkotettua nauhaa, jotta saat tarkastettua nuo välykset... Ettei sitten yllätä samantien kun ekaa "tiukkaa paikkaa" ajaa!!! Ja ei tarvii mottia vaihtaa kisassa... Toisaalta olisihan se melkoinen suoritus!!!!!

OFFtopic:
Ja hyvä "lisäturva" moottorille olis tollainen kama:
http://www.voiteluaineet.fi/oljynlisaaine.html

eikä ole mikään "viriviritöötööt" kama vaan ihan sitä, mitä kyljessä lukee... Ja diesel lisäaine kannattaa "ryssännaftan" kansa käyttää. Laitetaan sitä MB:n tankkiin kun on uudet suuttimet, niillä kun on ikävä tapa "kilistää" hetken aikaa ja tolla se hiljenee!
__________________
---------------------------------------------
# # # Jos se ei satu, silloin se maksaa... # # #
---------------------------------------------
Vastaa lainaten
  #3  
Vanha 27.08.2009, 20:58
-MaTTi-:n Avatar
-MaTTi- -MaTTi- ei ole kirjautuneena
Guru
 
Rekisteröitynyt: 27.07.04
Sijainti: Jokela, Finland.
Viestit: 11.119
Perusasetus

Mä laittaisin tuubillisen tai pari RVS:ää sekaan, pitäisi korjaaman pienet pintavauriot.

www.rvs.fi
Vastaa lainaten
  #4  
Vanha 27.08.2009, 22:06
mikjus:n Avatar
mikjus mikjus ei ole kirjautuneena
Moderator
 
Rekisteröitynyt: 10.01.03
Sijainti: Lahti, Finland.
Viestit: 5.973
Perusasetus

No nyt on kone nipussa ja sitä on vajaa tunti räkytetty pukeilla ja se tuntuu ihan normaalilta. Katotaan nyt sitte kun pääsee oikeesti ajamaan. Jotain STPtä sinne lirutettiin koneeseen ja sitä on käytetty liuskoja kasatessakin.
Vastaa lainaten
  #5  
Vanha 27.08.2009, 22:10
mikjus:n Avatar
mikjus mikjus ei ole kirjautuneena
Moderator
 
Rekisteröitynyt: 10.01.03
Sijainti: Lahti, Finland.
Viestit: 5.973
Perusasetus

Hmm. Onks toi RVS jotain muutakin kun tvsshoppi paskaa? Kellään oikeita kokemuksia?
Vastaa lainaten
  #6  
Vanha 28.08.2009, 06:14
Vilkutin:n Avatar
Vilkutin Vilkutin ei ole kirjautuneena
Arvostettu jäsen
 
Rekisteröitynyt: 20.09.04
Sijainti: Lahti - Padasjoki, Finland.
Viestit: 3.213
Perusasetus

mielestäni joku konelehti testasia sitä RWS moottorissa, ne ajo sen sisään sinne ´sen jälkeen öljyt pois ja baanalle. Kun en enänä lukemia muista, mutta mutta jotain 100km luokkaa se oli mielestäni.

Kunnioitettava suoritus kuitenkin! Että en usko ainakaan tuon RWS olevan ihan paskaa.
Toisaalta RWS laitettiin myös HJ tehostimeen, siellä sillä ei ollut vaikutusta. kurnutus jatkui ja tehostus heikko, mutta tehostin oli kyllä jo todella loppu.
Vastaa lainaten
  #7  
Vanha 28.08.2009, 08:15
A-P A-P ei ole kirjautuneena
Veteraani+++
 
Rekisteröitynyt: 08.03.04
Sijainti: Suomi
Viestit: 2.497
Perusasetus

Nämä lisäaineet tuntuu aina hiukka arveluttavilta. En ymmärrä miksi voiteluaineita valmistavat puljut eivät omissa voiteluaineissaan käytä parhaita mahdollisia lisäaineita!?! Juutuupit pullollaan viideoita missä vaikka mitä ihmeaineita laitetaan moottoreihin, pyöritetään ilman öljyjä ja öljypohjia, ruiskutellaan vettä pyörivään kampikoneistoon, ...

Voihan polttoaineletkuun liimattavat magneetit, ja ihmelisäaineet olla hyviäkin, mutta se perkeleen puolueeton ja riittävä testausraportointi puuttuu kaikista. Ei se tälläkin palstalla magneettejaan kaupannut tohtori suostunut kopioita testiraporteista toimittaa, vaikka kyselin ammatillisessa mielessä.

Sama mitä lehtien palstoilla "raportoidaan" mainosmielessä.
Uskonnot eivät perustu faktoihin!

Menis tuonne vituttaa-osioon, helposti!
__________________
A-P
*Muovi on saatanasta*
KAIKKI ihmiset ovat mölöjä, kunnes toisin todistavat.
Vastaa lainaten
Vastaus


Käyttäjiä lukemassa tätä viestiketjua: 1 (0 jäsentä and 1 vierasta)
 
Työkalut Etsi tästä viestiketjusta
Etsi tästä viestiketjusta:

Tarkennettu haku
Näkymä

Pikalinkit

Samanlaisia viestiketjuja
Viestiketju Aloittaja Foorumi Vastauksia Viimeisin viesti
Myyty BJ-40 Projekti mss O/M/V Ajoneuvot 2 05.06.2016 20:17
Myydään Bj-40 projekti kares O/M/V Ajoneuvot 16 19.03.2014 23:04
Bj 40 projekti _JT_ Maasturiprojektit 277 28.02.2013 22:09
M: TOYOTA BJ-40 projekti tepa78 O/M/V Ajoneuvot 12 15.03.2008 15:47
Bj 40 -76 projekti elhapero Tekniikka & Jutustelu 1 04.03.2008 23:00


Sivu luotu: 03:05 (GMT +2).