![]() |
|
|
|||||||
| Chit-Chat Tämä foorumi on tarkoitettu epämääräiseen jauhamiseen, eikä asian ole pakko liittyä suoraan offroadiin. |
![]() |
|
|
Työkalut | Etsi tästä viestiketjusta | Näkymä |
|
|
|
|
|||
|
|||
|
Nokian huitteilla vihreä BJ40. Käsi nousi komeasti. Ite rymyytin hesaa kohden oranssinpuhuvalla bertalla.
Viimeksi muokannut Cental73 : 26.08.2009 15:34 |
|
|
||||
|
||||
|
Tänään Jyväskylässä Etelä-Keljossa tuli vastaan oikein hieno vihreä BJ. Morjestus sieltä tuli takas.
Oiskohan joku palstalainen?? |
|
|
||||
|
||||
|
27.8. oli joensuussa pikku myyn parkkihallin sisäänmenon vieressä 4runneri aikas isoilla renkailla. Liekö ollut Toppahousun nimimerkin runneri? Eiku hemmetti Kaistapää nimimerkillähän oli Runneri eikä toppahousulla.
Viimeksi muokannut Tourinki : 30.08.2009 22:40 Perustelu: Korjailuja |
|
|
||||
|
||||
|
Tänään Paimiossa 11 aikaan bongattu siniharmaa nissanin avolava. Oli ainaski palstan tarra takaluukus
|
|
|
||||
|
||||
|
Tänään noin kello 15:10 Myllylammen nesteen kohilla turkuunpäin menossa bongattu tumma Hj Räväkänkeltaisilla
putkipuskureilla.
|
||||
|
||||
|
26.8 tuli Lieksassa Itkiinpohjantiellä vastaa uaz sähkökelain edessä ja lifti persiissä. Karhujahdissako lienee!!??
|
|||
|
|||
Uazlamon Uazi itkiinpohjssa
Jep oltiin ekaks pitkä viikko Venäjällä vilkasemas Kareliatrophyä kaksistaan Teirivaaran kanssa ja sit jatkoin yksin Karhujahdissa.Siis sama ajopeli kuin ajeltiin Ladoga kisan matkassa.Forsperkeleen kanssa tekeillä viel tänäsyksynä Äänislinnan reisu.Siis Forsberg Roopen alias Napakas Hutikas ja poikansa Lieväs Sidukas.Tietenkin on vaara olemassa että Invalidix Dementix tulee myös mukaan elikkäs Myllis jos muistaa että Venäjä on!
|
|
|
||||
|
||||
|
Lainaus:
hiphei taisin olla mä ruokkiksel...
|
||||
|
||||
|
29.8 klo 15:00 Kuopion Pitkänlahden Aakkosaseman pihassa muutama maastokulkine.
Oli muutama muukin nelivetovekotin pihassa. Mikä lie retkue ja minne menosa/tulossa ? |
|
|
|||
|
|||
|
Sunnuntaina tuli Jeppiksestä Nyykaappia kohti ajellessa tumma hj vastaan kuka tunnustaa?Ja
Tootickin range bongattu eilen Askon/Sotkan/Pohjanmaan raudan vieressä parkissa |
![]() |
| Luokat |
| bongauksia |
| Käyttäjiä lukemassa tätä viestiketjua: 1 (0 jäsentä and 1 vierasta) | |
| Työkalut | Etsi tästä viestiketjusta |
| Näkymä | |
|
Samanlaisia viestiketjuja
|
||||
| Viestiketju | Aloittaja | Foorumi | Vastauksia | Viimeisin viesti |
| Bongauksia SAMMUNEITA PALSTALAISIA | tapsa4x4 | Chit-Chat | 71 | 01.10.2013 20:05 |
| bongauksia | Chit-Chat | 6 | 06.11.2005 17:46 | |