![]() |
|
|
|||||||
| Tekniikka & Jutustelu Yleistä keskustelua maastureihin ja/tai off-roadiin liittyen |
![]() |
|
|
Työkalut | Etsi tästä viestiketjusta | Näkymä |
|
|
|
|
|||
|
|||
|
Lainaus:
|
||||
|
||||
|
Lincoln ja Wallius oli kalliimpia ku Kemppi, halvempia oli Esab, Telwin, Gys
|
|
|
||||
|
||||
|
Eihän täällä pitäny koneita verrata, mut itse ostin ensin sen 150A ja vaihdoin kuukauden jälkeen 180A. Tää isompi on monipuolisempi säädöiltään ja tarvittaessa yhtä helppo käyttöinen ku pienempi 150A kone. Plussana tosiaan tuli mahdollisuus hitailla alumiiniä.
|
|||
|
|||
|
Eikö hinta nouse aika reilusti jos halua se 180A? Kävin muuten kysymään Esabin C151 Mig koneen hinta ja oli 430€. Tämä oli vissiin aika huono siinä km testissä vai miten se oli? Reilusti halvempi kun Kemppi ainakin mutta miten se todellisuudessa on?
|
|
|
|||
|
|||
|
Itse ostin Kempin MinarcMig Adaptive 180 ja olen ollut todella tyytyväinen. Olin ensin ostamassa voimavirtavehjettä, kunnes myyjä tarjosi testiin tätä invertteritekniikkaihmettä. Hermo kun oli esabin langansyöttövammaiseen valovirtaromuun mennyt, niin piti saada hyvä kone tilalle. Tämän testin jälkeen oli niin selkeä päätös ottaa omaan tarpeeseen sopiva laite.
Suosittelen lämpimästi, laitteen ostin tre:ltä romuSoinin vierestä, oliko tre:n sähkökonekorjaamo tms. |
|
|
||||
|
||||
|
olikos nyt kokkolan maaseutunäyttelyssä messutarjouksessa 550.en ole kyllä ihan 100varma oliko se täysin sama malli.eli kyllä moni voimyydä sen tuohon hintaan kun oikein kovasti tinkii...siis jos sama kone kyseessä
|
![]() |
| Luokat |
| kemppi, minarc |
| Käyttäjiä lukemassa tätä viestiketjua: 1 (0 jäsentä and 1 vierasta) | |
| Työkalut | Etsi tästä viestiketjusta |
| Näkymä | |
|
Samanlaisia viestiketjuja
|
||||
| Viestiketju | Aloittaja | Foorumi | Vastauksia | Viimeisin viesti |
| Myydään Kemppi mig | allu-85 | O/M/V Muut | 0 | 10.01.2009 18:54 |
| kokemuksia minarcmig 180:stä?? | Rekisteröimätön | Tekniikka & Jutustelu | 7 | 11.12.2008 22:34 |
| Myyty Kemppi mig | Pauli | O/M/V Muut | 0 | 08.10.2008 20:08 |
| Myydään Kemppi Mig | Hehkutulppa -98 | O/M/V Muut | 6 | 11.08.2008 10:33 |
| Mistä halpa pakoputki? | okkiM | Tekniikka & Jutustelu | 14 | 31.03.2005 21:51 |