Offipalsta.COM  

Palaa takaisin   Offipalsta.COM > Off-Road > Chit-Chat

Chit-Chat Tämä foorumi on tarkoitettu epämääräiseen jauhamiseen, eikä asian ole pakko liittyä suoraan offroadiin.

Viestiketju on lukittu
 
Työkalut Etsi tästä viestiketjusta Näkymä
  #1  
Vanha 19.08.2009, 19:22
popo99:n Avatar
popo99 popo99 ei ole kirjautuneena
Veteraani+
 
Rekisteröitynyt: 23.06.04
Sijainti: Salo
Viestit: 1.306
Perusasetus

today bongattu tankkaamassa virkkalan st1:llä vanha valkoinen ja ruostein hilux 35" munkeilla, pähee peli...

__________________
Mouho Motorsport
  #2  
Vanha 20.08.2009, 08:18
A-P A-P ei ole kirjautuneena
Veteraani+++
 
Rekisteröitynyt: 08.03.04
Sijainti: Suomi
Viestit: 2.497
Perusasetus

Töihin vanhaa kolmostietä, nykyjään 130, fillaroidessa Hämeenlinnassa ajeli oranssi Lada Niva ohitte, ja näemmä poikkesi tankille Miemalan St1:lle. Oli offipalstatarraa, ja muutenkin hiukka muunneltu.
__________________
A-P
*Muovi on saatanasta*
KAIKKI ihmiset ovat mölöjä, kunnes toisin todistavat.
  #3  
Vanha 20.08.2009, 09:13
tomba83:n Avatar
tomba83 tomba83 ei ole kirjautuneena
Aktiivijäsen
 
Rekisteröitynyt: 19.01.09
Sijainti: isokyrö
Viestit: 155
Perusasetus

tällä viikolla nähty hykkyrin mäjellä jokerin jenkki foortti j-t:n bj ja kaman patrolli mitähän ne sieltä löysi
  #4  
Vanha 20.08.2009, 10:24
härdelli:n Avatar
härdelli härdelli ei ole kirjautuneena
Konkari
 
Rekisteröitynyt: 01.12.06
Sijainti: Kuopio
Viestit: 568
Perusasetus

Kuopion aa bee ceellä. Kuus pyöränen kulkine. Oisko käyneet kahvilla tai jotain.
Liitetiedostot
Click image for larger version

Name:	Pasi.jpg‎
Views:	250
Size:	89,1 Kt
ID:	7177  
__________________
Hiluxistakin voi tehdä maasturin.
  #5  
Vanha 20.08.2009, 15:11
J-T J-T ei ole kirjautuneena
Veteraani+
 
Rekisteröitynyt: 15.09.05
Sijainti: Tampere, Finland.
Viestit: 1.294
Perusasetus

Lainaus:
Alkuperäinen kirjoittaja tomba83 Näytä viesti
tällä viikolla nähty hykkyrin mäjellä jokerin jenkki foortti j-t:n bj ja kaman patrolli mitähän ne sieltä löysi
Hykkyrin mäen vittumaasimmän jätkän tietysti!
  #6  
Vanha 20.08.2009, 15:58
apiaani:n Avatar
apiaani apiaani ei ole kirjautuneena
Konkari+++
 
Rekisteröitynyt: 01.01.07
Sijainti: Panelia
Viestit: 940
Perusasetus

Porissa bongattu oliivinvihree niva, katolla oli jottain valoja sun muita.
  #7  
Vanha 21.08.2009, 16:12
popo99:n Avatar
popo99 popo99 ei ole kirjautuneena
Veteraani+
 
Rekisteröitynyt: 23.06.04
Sijainti: Salo
Viestit: 1.306
Perusasetus

Lommilan mäkkärin parkkiksel pähee sininen nivea vinssillä ja saharoilla varustettuna...
__________________
Mouho Motorsport
  #8  
Vanha 21.08.2009, 19:25
RJ70:n Avatar
RJ70 RJ70 ei ole kirjautuneena
Aktiivijäsen++
 
Rekisteröitynyt: 27.02.07
Sijainti: Raahe, Finland.
Viestit: 311
Perusasetus

tänää tuli pattijoella 8-tiellä miehekkään näkönen hodari vastaan vaunu perässä, isot renkaat alla ja snorkkeli näytti olevan. Nousihan tuolta lapanenki
  #9  
Vanha 21.08.2009, 21:10
samid samid ei ole kirjautuneena
Veteraani+
 
Rekisteröitynyt: 13.07.05
Sijainti: Vaasa, Finland.
Viestit: 1.454
Perusasetus

Musta oranssi HJ61 bongattu vaasan motonetin parkkipaikan invaruudusta 33:set bfg:n alltrrainit alla ja paljon valoja katolla
__________________
LADA Niva 1989 (In Memoriam)
Mitsubishi Pajero 1991(In Memoriam)
Toyota HJ60 1983 (In Memoriam)
Lada Niva 1978 (In Memoriam)
Suzuki SJ410 1984 (In Memoriam)
Toyota Hilux 1989
Viestiketju on lukittu

Luokat
bongauksia


Käyttäjiä lukemassa tätä viestiketjua: 1 (0 jäsentä and 1 vierasta)
 
Työkalut Etsi tästä viestiketjusta
Etsi tästä viestiketjusta:

Tarkennettu haku
Näkymä

Pikalinkit

Samanlaisia viestiketjuja
Viestiketju Aloittaja Foorumi Vastauksia Viimeisin viesti
Bongauksia SAMMUNEITA PALSTALAISIA tapsa4x4 Chit-Chat 71 01.10.2013 20:05
bongauksia Chit-Chat 6 06.11.2005 17:46


Sivu luotu: 01:46 (GMT +2).