![]() |
|
|
|||||||
| Maasturiprojektit Osio on tarkoitettu etenkin pidempiaikaisten projektien seuraamiseen. Tämä on oikea paikka oman auton esittelyyn. |
![]() |
|
|
Työkalut | Etsi tästä viestiketjusta | Näkymä |
|
#51
|
||||
|
||||
|
Kyllä voin kokemuksesta sanoa että se kohtuullinen vinssi kannattaa ostaa hojoon. Omaani kerran joutunu ilman ulkoista apua irrottamaan ja itku tuli halvalla käsi vinssillä ja liinalla. Ja minulla käyttö oli pikku offausta hojolla.
|
|
#52
|
||||
|
||||
|
joo.kyllä se on nähty kun minua ollaan koko ajan oltu repimässä jostain eikä yksin sitten tohi lähteä minnekään pahempiin paikkoihin että vinssit tulee kyllä sekä eteen että taakse.etuvinssistä en vain vielä tiedä olisiko toi orikinaali sitten viisain ratkaisu vai laitanko jonkun sähköisen sitten..noin isoa autoa olisi varmaan mukavampi repiä tuolla omalla...
|
|
#53
|
||||
|
||||
|
Lainaus:
Onhan se aika ulkona törröllä, muuten etevä kapistus.
|
|
#54
|
||||
|
||||
|
Oletpa tehnyt komeat etulokarit, joudun kyllä apinoimaan tollaset jos osaan. Meinaatko pitää kilvissä kun levitit yli 5cm?
Samaa rengaskokoa suunnittelen mutta yritän levittää vanteet itse, 10" beadlock olisi varmaan sopiva, 12" sit jo turhan leveä. Olis hyvä tietää etukäteen paljonko sopiva et on niin siirtäis keskiöt sopivalle paikalle. |
|
#55
|
||||
|
||||
|
niin kyllä varmaan voima riittää tuossa omassa.sillä sitä en pois tohi vielä laittaakaan.en ole vielä niin tarkkaan perehtynyt mutta kyllä minä sen kuitenkin aion tunkea tuonne syvemmälle kun vakiona se on tosiaan aikasta ulkona.se ulosottoakseli ainakin täytyy siirtää hiukan eri kohtaan
|
|
#56
|
||||
|
||||
|
Lainaus:
|
|
#57
|
||||
|
||||
|
Lainaus:
![]() tuntuu vain että ketä tuo nyt haittaa kun se levisi vain 4 senttiä puolelleen.onhan noissa matalissa teiniautoissakin niin kauheita levityksiä ja korimuutoksia etten itse ainakaan tähän asiaan puuttuisi. itse kun laitoin nuo renkaat noille vanteille niin en tietenkään tiennyt että ne lehtijousiiin niin reippaasti ottaisivat.koitan korjata tilannetta spacereilla ja jos ei auta vieläkään niin sitten eri et-luvulla vanteet perään. myös takana on ottanut hiukan lokarin sisäseinään mutta ongelma lähtee kun ne joutuu kuitenkin tekemään uudet. lokareista ainoastaan ensimmäinen on nyt ok... jatkoa seuraa heti kuin mahdollista.albumissa on hiukan kuvia kuinka niitä nysväsin.aikaa meni useita tunteja tuohonkin mutta onhan ne nyt sen verran orkkiksen näköiset ettei niistä tarvinne mainita siellä katsastuksessakaan
|
|
#58
|
||||
|
||||
|
Repikää se vinssi irti siitä puskurinjatkeesta ja laittakaa auton alle, palkeilla kiinni rungon sisäpuolelle. Tankin alla/etupuolella on hyvin tilaa.
__________________
__________________ "Atheism: Not to do the shit that religious do to each other." http://www.eroakirkosta.fi "Netissä idioottien kanssa väittely on mahdotonta, joutuu alentumaan niiden tasolle ja ne voittaa sut kokemuksella" |
|
#59
|
||||
|
||||
|
koitetaan keksiä sille jokin oikein huomaamaton ja käyttäjä ystävällinen paikka.taakse se onkin näppärä asentaa.ainakin mahdollisuuksia paljon paremmin kuin edessä
|
|
#60
|
||||
|
||||
|
Hienot levikkeet. Onko ne täysin omatekoiset. Mitkäs noi renkaat muuten on merkiltään kun kuvio on aika eksoottisen näkönen.
|
|
#61
|
||||
|
||||
|
On kyllä mahtavan upeet levikkeet. Jos pysyis pelti käsissä ja hermot kasassa niin vois itellekin näprätä tommoset mut pyöreällä pyöränaukon muodolla.
|
|
#62
|
||||
|
||||
|
Ne on nuo pamppersin Thornbirdit nuo rattaat, huomattavasti "avonaisempi" kuvio, kuin miltä kuvissa näyttää
![]() edit. ja juu on kyllä hyvännäköset levikkeet
__________________
Nothing beats cubic inches, except turbocharger. |
|
#63
|
||||
|
||||
|
Lainaus:
Ja siis tuo leveyden lähtökohta voi olla alkuperäisillä levikkeillä oleva leveys. |
|
#64
|
||||
|
||||
|
Tuosta minulla on siis ollut väärää tietoa. eli leveys näkyy rek otteessa alkuperäisten levikkeiden kanssa?
Mulla näkyy olevan otteessa leveys 1800mm, onko sulla siis 1880? sittenhän nuo ovat aivan täydelliset Viimeksi muokannut helmapelti : 19.08.2009 00:06 |
|
#65
|
||||
|
||||
|
No on kyllä komiat levikkeet, jos joskus vielä viittin jotain hojoo alkaa pakertamaan niin taidan kopioida.
|
|
#66
|
||||
|
||||
|
no hyvä jos kansa tykkää
siinä oliskin jos viittis niin tekis vaikka muotit noista.ei vain nuo lasikuituhommat niin hirveästi kiinnosta itseä.hitsauskone asiatkin alkaisi olla kohta mahdollisesti paremmalla mallilla jos saisin sen lähiaikoina kiikutettua tänne rannikolle jollakin ja kiitoksia vain spermanille ja rahtari velpojalle.pääsee viimeinkin oikein toteuttamaan itseään![]() renkaan kääntyvyys ongelmaa korjaillaan piakkoin muuttamalla jousitustyyppiä etupäässä.se spacerin laitto hiukan alkoi arveluttamaan ja samallahan ne renkaat olisi olleet taas levikkeistä ulkona.
|
|
#67
|
|||
|
|||
hoojii
hyvä nährä et tuokin monta tarinaa nähäny saa uuven elon. huutaako muuten vitos vaihde?? ja eberin lisälämmitin on varmaan otettu siitä poijes
|
|
#68
|
||||
|
||||
|
vaikea sanoa kuinka se huutaa kun kopissa on niin kaamee meteli.ei se kovin paljoa mielestäni äännä vaan se suhina enemmän häiritsee kun pohjassa ei ole kuin reikiä reikien päällä vielä tällähetkellä.eeperi on vielä paikallaan muttei tällä hetkellä toiminnassa kun hiukan koitettu siistiä sähköistyksiä.
|
|
#69
|
|||
|
|||
|
Sen jakoaski on laakeroitu kertaalleen tojotan omilla osilla. Kytkin uusittu n. 3vsitten jo edellisen koneen aikana. Se syylärikin on original parts ja maksoi hunajaa... Eberi on muistaakseni 7v vanha ja 5kW malli ´laitettu uutena siihen. Samoin vespumppu on aika tuoretta tavaraa...
|
|
#70
|
||||
|
||||
|
hiukan on aika mennyt muita puuhaillessa.nyt kuitenkin saanu öljyvuotoja kuriin tosin edelleen tehostaja kurnuttaa. mahtaiskohan auttaa jos laittelisi niitä ihmeellisiä lisäaineita joukkoon kun monella on vaivat vähentyneet jos ei tehostajan niin ainakin jonkun perän tai vaihelaatikon ääntelyissä
|
|
#71
|
||||
|
||||
|
nuo kaaret sain kuitenkin lopussakin tehtyä.en oikein tiiä mihin seuraavaksi osaisin tarttua kun hommaa olis niin kauhiana. hiukan pitäisi vielä saada matskua hommattua niin pääsee laittamaan etupäähän HDJ:n tukivarsia kierteitten kera jouset tulee ensi viikon aikaan niin pääsee sitten sovittelemaan
|
|
#72
|
||||
|
||||
levikkeet
pirun hienot levikkeet oot jaksanu näpertää...
|
|
#73
|
||||
|
||||
|
Joo on kyllä aivan hemmetin komeet noi levikkeet, paja pystyyn ja omat meille kaikille! Ja hyvän näkönen HJ kokonaisuudessaan!!!
__________________
[ ][ ]=TOYOTA=[ ][ ] |
|
#74
|
||||
|
||||
|
hiukan ajankuluksi rupesin noita reikiä muurailemaan umpeen kun se on niin mukavaa puuhaa nuo korinkiinnityspisteet teen tuommoisesta palkista niin mukavampi turruutella kiinni. olis niin helppoo ja kivvaa jos olis tuo kori kokonaan irti runkosta mutta tehään nyt tällä tavalla kun ei oo mahiksii ottaa sitä pois.tätä herkku puuhaa taitaa riittää useammaksikin viikonlopuksi... |
|
#75
|
||||
|
||||
|
Sulla on vauhti päällä peltihommissa, täytyy itekkin alkaa hommiin ettei into lopahda. Yritin väkertää lokarinkaarta muttei siitä kovin hienoa tullut, parinmillin pelti laittoi hanttiin mutta pitäis kestää pikku nojailuja.
Yritän tehdä vastaavat taaksekkin. Kiitos vaan kun näytit miten ne pitäis tehdä, muuten en olis edes yrittänyt.
|
![]() |
| Käyttäjiä lukemassa tätä viestiketjua: 1 (0 jäsentä and 1 vierasta) | |
| Työkalut | Etsi tästä viestiketjusta |
| Näkymä | |
|
Samanlaisia viestiketjuja
|
||||
| Viestiketju | Aloittaja | Foorumi | Vastauksia | Viimeisin viesti |
| voiko olla totta ? | 4x4opel | Tekniikka & Jutustelu | 13 | 26.10.2007 22:13 |
| Liian hyvää ollakseen totta. | L-200 | Tekniikka & Jutustelu | 15 | 17.10.2004 09:00 |
| Unelmista totta | Humu | Tekniikka & Jutustelu | 10 | 14.01.2004 21:12 |
| Totta vai tarua? | MIC4-90 | Vuosimallit 1984-1996 | 0 | 13.01.2004 02:15 |
| Astrologia on totta! | Lars | Niilo Paasivirta - Correct Opinions | 0 | 18.12.2001 15:58 |